Hij krijgt er 8 nieuwe mensen bij in de kamer. Dat is wel even anders dan in je eentje in de kamer zitten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Eerdmans de boel daar aardig onder controle en ik denk dat door de wol geverfde partijen als D66, VVD en CDA best een junior partner netjes binnen de lijntjes kunnen laten kleuren in een kabinet.
JA21 heeft in z'n eentje niet eens genoeg zetelsquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:49 schreef Breekfast het volgende:
Laat D66, CDA en VVD eerst maar eens met elkaar gaan verkennen en hoofdlijnen uitzetten. Dat blok zal sowieso deel moeten uitmaken van een coalitie. Dan kun je daarna wel kijken wie daar nog bij komt. Anders zitten we eerst weer maanden rondjes te draaien of PvdA/GL of Ja21 mee moet gaan doen.
Die fotograaf was echt meedogenloos.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Laten we ook de kippenvleugel van de VVD niet vergeten.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat die ene zetel zoveel uitmaakt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JA21 heeft in z'n eentje niet eens genoeg zetels
Dat lijkt me een doelmatige aanpak idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:49 schreef Breekfast het volgende:
Laat D66, CDA en VVD eerst maar eens met elkaar gaan verkennen en hoofdlijnen uitzetten. Dat blok zal sowieso deel moeten uitmaken van een coalitie. Dan kun je daarna wel kijken wie daar nog bij komt. Anders zitten we eerst weer maanden rondjes te draaien of PvdA/GL of Ja21 mee moet gaan doen.
Nee, maar VVD zal voorlopig toch aan de centrumrechtse optie vasthouden (o.a. BBB erbij betrekken bijvoorbeeld). Dus laat ze dat vermoeiende spel maar vooruit schuiven en eerst de inhoud op grote lijnen met elkaar afstemmen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JA21 heeft in z'n eentje niet eens genoeg zetels
Ja dat zit er natuurlijk aan te komen. Ik ben alvast aan het shoppen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:52 schreef probeer het volgende:
En och, het is ook best verbindend als straks elke Nederlander verplicht aan de gay pride parade deel moet nemen in een BDSM pakje.
Ja, zulke dingen kun je wel overlaten aan Henri Bontenbal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:52 schreef probeer het volgende:
En och, het is ook best verbindend als straks elke Nederlander verplicht aan de gay pride parade deel moet nemen in een BDSM pakje.
Mjah, ik moet ook nog flink inkopen dan. Heus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat zit er natuurlijk aan te komen. Ik ben alvast aan het shoppen.
Zou Henri een sub of een dom zijn?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zulke dingen kun je wel overlaten aan Henri Bontenbal.
Ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou Henri een sub of een dom zijn?
Switch.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, ik moet ook nog flink inkopen dan. Heus.
[..]
Zou Henri een sub of een dom zijn?
Ik denk dat die ook afgeschrikt worden door de radicalere koers van GLPvdA. Timmermans ging in 2023 voor een milde koers, dat werkte toch beter.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is toch makkelijker voor ze, gezien de ideologische basis. Daar gaan ze wel voor betalen trouwens, want veel teleurgestelde PvdA'ers hebben nu Jetten gestemd. Die zullen een meer rechtse oriëntatie wel niet heel prettig vinden.
Overigens is over rechts ook makkelijker voor het CDA. En bij de VVD weten ze dat ook wel natuurlijk..
Er is natuurlijk een reden dat Baudet altijd best populair was onder moslims.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef Perrin het volgende:
Overigens zou onderbuikrechts er goed aan doen LGBTQ wat minder af te fakkelen. Het houdt 'de moslims' buiten.
[ x ]
Wegwezen dan inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef Perrin het volgende:
Overigens zou onderbuikrechts er goed aan doen LGBTQ wat minder af te fakkelen. Het houdt 'de moslims' buiten.
[ x ]
Te veel linkse mensen die er door schade en schande achter moeten komen dat D66 in de kern amper een linkse partij te noemen is, en dat label alleen maar enigszins krijgt door wat progressieve inkoppertjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:31 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het is toch makkelijker voor ze, gezien de ideologische basis. Daar gaan ze wel voor betalen trouwens, want veel teleurgestelde PvdA'ers hebben nu Jetten gestemd. Die zullen een meer rechtse oriëntatie wel niet heel prettig vinden.
Overigens is over rechts ook makkelijker voor het CDA. En bij de VVD weten ze dat ook wel natuurlijk..
Op sociale beleidsterreinen is D66 best links te noemen. Het is een liberale, economisch enigszins rechtse partij met een sociaal gezicht.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Te veel linkse mensen die er door schade en schande achter moeten komen dat D66 in de kern amper een linkse partij te noemen is, en dat label alleen maar enigszins krijgt door wat progressieve inkoppertjes.
En dan kijk ik oa naar mijn zus. Mocht ze meelezen.
Mensen raken volledig in de stress omdat ze er soms geen links- of rechts label op kunnen plakken. Dat moet tegenwoordig met alles. Ben je niet voor, dan ben je tegen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op sociale beleidsterreinen is D66 best links te noemen. Het is een liberale, economisch enigszins rechtse partij met een sociaal gezicht.
Liever niet inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik wonderlijk vind aan deze verkiezingen is dat bij de vorige iedereen Rutte uitkotsten, en men nu vind dat Jetten zich als Rutte moet gaan gedragen.
Ja idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen raken volledig in de stress omdat ze er soms geen links- of rechts label op kunnen plakken. Dat moet tegenwoordig met alles. Ben je niet voor, dan ben je tegen.
Dat gebeurt altijd als de opvolgers het nog veel slechter doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik wonderlijk vind aan deze verkiezingen is dat bij de vorige iedereen Rutte uitkotsten, en men nu vind dat Jetten zich als Rutte moet gaan gedragen.
Zie je inderdaad vooral bij afa's, xr en woke zo ja. 'Ow, je bent het niet eens met ons, dan ben je vast een nazi!'quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen raken volledig in de stress omdat ze er soms geen links- of rechts label op kunnen plakken. Dat moet tegenwoordig met alles. Ben je niet voor, dan ben je tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |