Dat is natuurlijk het grote probleem.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Recht doen aan de uitslag, zei je toch?
Dat mag ik toch wel hopen ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Ondertussen zal de echte formatie al best begonnen zijn. De belangrijkste gesprekken vinden binnenskamers zonder bemoeienis van derden plaats.
Aftasten, positie bepalen, informeel babbelen, het zal allemaal al gestart zijn. Wellicht maakt een paar dagen uitstel het werk van een formateur zelfs wel eenvoudiger.
Ja, die fusie mag wel een keer afgerond worden inclusief nieuwe naam.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Even tussendoor ..
Ik begin er oprecht een beetje een hekel aan te krijgen om steeds GLPvdA te typen. Is te lang. Maximaal 4 letters.
Voorts zal ik dan ook van GLPA spreken.
Er moet wel heel wat gebeuren wil men voor het dilemma komen om niet om Ja21 met hun voorlopige 9 zetels heen te kunnen. Jetten is wel heel duidelijk geweest over waar hij het zoekt. Ja21 zit ergens op het einde van de reservebankquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:12 schreef -XOR- het volgende:
JA21 kan dat best, mits ze ongeleid projectiel Nanninga zoet weten te houden met een kruiswoordpuzzel of Subway Surfers.
Eerdmans en Coenradie lijken me prima redelijke bestuurders.
En met wie moet je dan praten bij GLPA?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Ondertussen zal de echte formatie al best begonnen zijn. De belangrijkste gesprekken vinden binnenskamers zonder bemoeienis van derden plaats.
Aftasten, positie bepalen, informeel babbelen, het zal allemaal al gestart zijn. Wellicht maakt een paar dagen uitstel het werk van een formateur zelfs wel eenvoudiger.
Klaver, zoals dat altijd al gebeurde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En met wie moet je dan praten bij GLPA?
GLAP! Groen Linkse Arbeiders Partij. Bekt lekker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, die fusie mag wel een keer afgerond worden inclusief nieuwe naam.
Kan me goed voorstellen dat ze daar ook als eerste de prioriteit aan geven. Van de twee bloedgroepen er eentje smeden is zo makkelijk nog niet.
Ook een klusje wat Frans niet afgerond heeft.
Wat is Wilders 1, of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:15 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het grote probleem.
We kunnen natuurlijk wel lachen om de Britjes met een Brexit. Maar die proberen het tenminste nog met met Keir Starmer, om dan bij de volgende verkiezingen Farage in 10 Downing Street in te krijgen. Kan gebeuren.
Hier gaan we van PVV, van nog steeds radicaal rechts, naar Wilders 1!
Achterlijker dan de Britten., want Wij zijn Nederland!
De fusie van CDA duurde 13 jaar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, die fusie mag wel een keer afgerond worden inclusief nieuwe naam.
Kan me goed voorstellen dat ze daar ook als eerste de prioriteit aan geven. Van de twee bloedgroepen er eentje smeden is zo makkelijk nog niet.
Ook een klusje wat Frans niet afgerond heeft.
Die heeft het mandaat nog helemaal niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klaver, zoals dat altijd al gebeurde.
Dat bekt ook wel lekker.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:19 schreef probeer het volgende:
Ja, GLAP vind ik echt leuk.
Die 'van de' hoeft er ook helemaal niet in.
De voorkeur uitspreken na winst is al het resultaat van zoiets en een opstap naar verkenning.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Glazenbol.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is Wilders 1, of wat bedoel je?
Scheelt ook wel dat volgens mij Jetten, Bontenbal en Yeşilgöz best goed door één deur kunnen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:16 schreef mcmlxiv het volgende:
Het ging om informeel overleg, daarvoor is geen mandaat nodig. Klaver zat altijd al in de appgroepjes met Jetten en Bontenbal, niet Timmermans.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Die heeft het mandaat nog helemaal niet.
Er is inmiddels een grote Moorman fanclub, met posters en al.
Ik zou toch wel eerst willen weten wie het wordt.
@capriciaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:18 schreef probeer het volgende:
[..]
GLAP! Groen Linkse Arbeiders Partij. Bekt lekker.
Je beseft pas wat je mist als het er niet meer is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat ik wonderlijk vind aan deze verkiezingen is dat bij de vorige iedereen Rutte uitkotsten, en men nu vind dat Jetten zich als Rutte moet gaan gedragen.
Er is natuurlijk geen enkel bezwaar tegen een vrouwelijke premier, maar dan moeten er wel geschikte vrouwen zijn voor die functie. Ik betwijfel of die er wel zijn, maar eerlijk gezegd ben ik ook niet zo onder de indruk van de mannen die in de politiek zitten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Zolang het geen vrouw is kan Nederland er blijkbaar mee leven.
Zouden ze dan niet beter met de nummer twee op die lijst kunnen praten?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het ging om informeel overleg, daarvoor is geen mandaat nodig. Klaver zat altijd al in de appgroepjes met Jetten en Bontenbal, niet Timmermans.
Klaver. Dat is niet zo lastig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:17 schreef capricia het volgende:
[..]
En met wie moet je dan praten bij GLPA?
Ja en dan ook zeker VVD66?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:25 schreef probeer het volgende:
[..]
@:Capricia
Jij kan dit POL beleid maken toch? Laten we eens trendsetten.
Er wordt niemand overgeslagen, zo was het altijd al geregeld. Timmermans deed dat ook nooit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet beter met de nummer twee op die lijst kunnen praten?![]()
Zomaar iemand overslaan is ook zo wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |