SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorgIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Hoe ging het vorige D66/VVD-kabinet? Liep dat een beetje soepel?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedereen lijkt maar te vergeten dat het vorige kabinet met PVDA en VVD samen nou niet echt een groot succes was. Ja het zat 4 jaar maar vraag niet hoe.
Voor PvdA ja, want die voerden vier jaar lang VVD beleid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Iedereen lijkt maar te vergeten dat het vorige kabinet met PVDA en VVD samen nou niet echt een groot succes was. Ja het zat 4 jaar maar vraag niet hoe.
Dat is dus niet links of rechts.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er valt een prima middenkabinet te vormen van bijna 90 zetels.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zonder legenda zegt dit plaatje niet zoveel.
Dat heeft toch 7 jaar gezeten en uiteindelijk was D66 daarin niet de factor die het liet klappen. Dat was meer een VVD/Christenunie probleem.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe ging het vorige D66/VVD-kabinet? Liep dat een beetje soepel?
Zou het? Voor het slag mensen die dagelijks bidden op het altaar van geld en andere materiële zaken moet MAGA toch juist een schrikbeeld zijn. Rationeel gezien dan, wellicht wringt ‘m daar inderdaad de schoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:08 schreef Klopkoek het volgende:
Die akelige Jacco Vonhoff is geloof ik ook een 'Klassiek Liberaal' sympathisant. Lekker ff links tuig en milieuclubs onderdrukken, handelsstroom met Israël veiliggesteld. Uitbuiting arbeidsmigranten kan doorgaan.
Ik denk dat je door een kabinetje heen hebt geslapen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat heeft toch 7 jaar gezeten en uiteindelijk was D66 daarin niet de factor die het liet klappen. Dat was meer een VVD/Christenunie probleem.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Ria ooit nodig heeft gehad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:18 schreef Astro_boy het volgende:
Waar is Rita Verdonk als je haar nodig hebt?
Hartstikke dichtbij, in de gemeenteraad van Den Haagquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:18 schreef Astro_boy het volgende:
De lekkerste Kenau die we hebben gehad. Tot Caroline op het toneel kwam.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand Ria ooit nodig heeft gehad.
Daar zit met D66 en CDA wel meer smeerolie tussen, daarnaast ging het binnen Paars ook best aardig met die 2quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jetten als Rutte 2.0quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hoe ging het vorige D66/VVD-kabinet? Liep dat een beetje soepel?
Meer Yesilgoz die D66 even een dolk in de rug stak.quote:
Die had nog minder empathisch vermogen dan Marjolein Faber. Wat een verschrikkelijk wijf was dat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:18 schreef Astro_boy het volgende:
'Hier scheiden onze wegen.'quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer Yesilgoz die D66 even een dolk in de rug stak.
D66 is dan ook de VVD met een regenboogvlag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:24 schreef Eightyone het volgende:
Ofwel veel D66-kiezers hebben dit over het hoofd gezien, ofwel ze maken zich er gewoon niet zo druk om. Ernstig ziek of zelfs arbeidsongeschikt, "dat gebeurt mij toch niet?"
WW, Wia, van die dingen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ngeschikten-a4910310
Meer gebruik gemaakt van haar discretionaire bevoegdheid (1100! keer) dan iedere minister voor en na haar...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Die had nog minder empathisch vermogen dan Marjolein Faber. Wat een verschrikkelijk wijf was dat.
Nederland op zijn smalst.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:25 schreef Rnie het volgende:
Het stemmen voor de Tweede Kamer is niet helemaal soepel verlopen in Barneveld. Marco (40) raakte lichtgewond toen zijn hand een half uur lang vast zat in de gleuf van een stembus. Dit gebeurde op het stembureau in de Goede Herderkerk.
Nederland op zijn best
Een soort Bocca della Verita. Zal wel een stem op de PVV zijn geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:25 schreef Rnie het volgende:
Het stemmen voor de Tweede Kamer is niet helemaal soepel verlopen in Barneveld. Marco (40) raakte lichtgewond toen zijn hand een half uur lang vast zat in de gleuf van een stembus. Dit gebeurde op het stembureau in de Goede Herderkerk.
Nederland op zijn best
Het belangrijkste is naar mijn idee dat er besluiten genomen worden, niet eens echt hoe die besluiten eruit zien. Burgers en bedrijven willen duidelijkheid vanuit Den Haag. Het nemen van besluiten is op dit moment veel belangrijker dan de vraag of het theoretisch gezien de meest optimale besluiten zijn. Een kabinet is geen huwelijk, maar een zakelijk samenwerkingsverband.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit is een act. We krijgen nu hetzelfde als na het functie elders-debacle. Een grote circlejerk van VVD-mastodonten die allemaal hetzelfde roepen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Brekelmans VVD: Laat ik daarom heel duidelijk zijn: regeren met GroenLinks-PvdA is voor de VVD totaal ongeloofwaardig. Met die partij zien wij geen kabinet voor ons dat stabiel is én de juiste keuzes maakt voor Nederland.
===
Is dat een verkiezingsbelofte van VVD wil niet paren met GL/PvdA ?
Yesilgöz: VVD stapt niet in kabinet dat hypotheekrenteaftrek aanpast
Is dat een verkiezingsbelofte van VVD wil niet paren met D66, GL/PvdA en CDA ?
Ik denk dat D66 even goed naar NSC kijkt en wat er gaat gebeuren als je met drie rechtse partijen in een kabinet stapt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
D66-JA21-VVD-CDA, is dat realistisch? Dan wel geen meerderheid en ook geen meerderheid in de eerste kamer
Het is daarna nog stukken stelliger gezegd door beide.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:26 schreef Bluesdude het volgende:
Brekelmans VVD: Laat ik daarom heel duidelijk zijn: regeren met GroenLinks-PvdA is voor de VVD totaal ongeloofwaardig. Met die partij zien wij geen kabinet voor ons dat stabiel is én de juiste keuzes maakt voor Nederland.
===
Is dat een verkiezingsbelofte van VVD wil niet paren met GL/PvdA ?
Yesilgöz: VVD stapt niet in kabinet dat hypotheekrenteaftrek aanpast
Is dat een verkiezingsbelofte van VVD wil niet paren met D66, GL/PvdA en CDA ?
CDA wilt alleen met 50Plus samenwerken. Dus nee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
D66-JA21-VVD-CDA, is dat realistisch? Dan wel geen meerderheid en ook geen meerderheid in de eerste kamer
Onterechte klacht. Wat moet hij dan? Als hij vooraf al aangeeft zijn lot aan het premierschap te verbinden ondergraaft hij zijn gezag.quote:
Weer een jongetje dat het niet helemaal snapt.quote:
Je vergeet Ien Daalesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
De lekkerste Kenau die we hebben gehad. Tot Caroline op het toneel kwam.
RvS, rechterlijke macht en de uitvoerende macht straks allemaal in handen van D66.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:30 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Als D66 straks de grootste blijkt, zal Caroline van der Plas dan gaan huilen over fraude aangezien de Raad van State uit 129 leden van D66 bestaat?
Jammer dat ie er niet nog zit, hè.quote:
Je vergeet de activistische advocatuur.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
RvS, rechterlijke macht en de uitvoerende macht straks allemaal in handen van D66.
Nee, Yesilgoz was lekker van de waarheid.quote:
Dat zal de eerste keus van de VVD zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:27 schreef Mikeytt het volgende:
Met haar eigen man als beveiliger.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hartstikke dichtbij, in de gemeenteraad van Den Haag
Terpstra was veel (heel veel) maar geen kenau.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:32 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
én Jeltje van Nieuwenhoven én Erica Terpstra
Hele integere oprechte vrouw.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, Yesilgoz was lekker van de waarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Net een makelaar. Als de mond beweegt weet je dat ze liegtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, Yesilgoz was lekker van de waarheid.
Ik heb gisteren op Frans Timmermans gestemd, en ik vind het juist volkomen logisch dat hij opstapt. En dapper om direct de knoop door te hakken. Ik voel mij absoluut niet bedrogen ofzo. Toen Timmermans deze woorden uitsprak zal hij absoluut niet aan een dergelijk zwart scenario als dat van gisteren hebben gedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |