SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
Toen ik erachter kwam dat ik die kon leasen was ik meteen verkocht. Hoef ik ook niet meer de lange saaie duurtraining te doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Speed pedelec klinkt wel als een goed idee.
Ik was het niet.quote:
Hoe oud is de auto en wat zijn de (verwachte) onderhoudskosten?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik erachter kwam dat ik die kon leasen was ik meteen verkocht. Hoef ik ook niet meer de lange saaie duurtraining te doen.
Enige is dat ik wel eerst een knoop moet doorhakken wat die auto betreft.
Ik heb uitgerekend dat mijn huidige vaste lasten ongeveer de bijtelling van een kleine lease auto zijn. Daar komt dan nog de flinke klap van het verliezen van een riante mobiliteitsvergoeding bij, en daar zit het probleem eigenlijk. De kosten aan mijn auto zullen nooit en te nimmer boven een jaar die vergoeding komen. Ik moet beslissen of het de investering waard is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe oud is de auto en wat zijn de (verwachte) onderhoudskosten?
Een goede om in je achterhoofd te houden: autoprijzen op het moment zijn hoog, da's leuk met verkopen, maar iets terugkopen als het niet hebben van een auto te hard tegenvalt, is minder lollig.
Zelf heb ik zoiets van "tsja, maar hoe vaak heb ik nou echt een auto nķdig", helemaal als ik kijk naar de andere opties qua vervoer of eventuele autohuur of een deelauto oid.
Daarom had ik het ook over onderhoudskosten, beetje afhankelijk van het autootje en de leeftijd natuurlijk, maar ervaring leert dat het hard kan gaan. Een paar duizend zit je met een beetje pech zo aan. (Of je moet al mazzel hebben dat je ergens een beuntje hebt die veel minder voor de manuren rekent)quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb uitgerekend dat mijn huidige vaste lasten ongeveer de bijtelling van een kleine lease auto zijn. Daar komt dan nog de flinke klap van het verliezen van een riante mobiliteitsvergoeding bij, en daar zit het probleem eigenlijk. De kosten aan mijn auto zullen nooit en te nimmer boven een jaar die vergoeding komen. Ik moet beslissen of het de investering waard is.
quote:
Als ik ooit een rekening van een paar duizend krijg, is ie bovenop de flinke deuk die er al in zit total loss, dan wordt het ook wel makkelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook over onderhoudskosten, beetje afhankelijk van het autootje en de leeftijd natuurlijk, maar ervaring leert dat het hard kan gaan. Een paar duizend zit je met een beetje pech zo aan. (Of je moet al mazzel hebben dat je ergens een beuntje hebt die veel minder voor de manuren rekent)
PVV is vooralsnog de grootste partij, hoezo afgestraft?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Het verstandige gematigde midden heeft wel gewonnen, linkse stinkhippies heeft niemand zin in om voor te gaan betalen en onfatsoenlijk rechts is afgestraft wegens wanprestatie.
Eigenlijk ontstaat nu het grote niets, past wellicht wel bij Nederland, op naar efficiëntere zorg, kwekveel geld naar defensie (tijdelijk erg veel dan want Trump heeft Poetin inmiddels bij zijn ballen), keiharde acties tegen de mocromaffia (iedereen die de serie kijkt wegjagen naar België aub), elektriciteitsnet moderniseren, normale huizen bouwen voor de volgende generatie van Nederland (geen riekende islamsteden aub), alle wolven kapot schieten, stikstofonzin bij Brussel aankaarten (Bleeker en die CDA geit met haar paarse lok vervolgen) grenzen wat beter bewaken (toch de ouderwetse primaire taak van een regering) en vooral lekker gezond en eerlijk centjes verdienen met hard werken en wat minder klagen allemaal.
Mwah. Dat een reparatie/onderhoud x kost, hoeft niet te betekenen dat 'ie total loss is he. Zoals ik zei, kijk maar eens wat een vergelijkbare auto kost wanneer je 'm nu zou kopen. Belangrijkste punt blijft dan hoe erg je gehecht bent aan het hebben van een auto, ga je dingen (moeten) laten als je 'm niet hebt?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ooit een rekening van een paar duizend krijg, is ie bovenop de flinke deuk die er al in zit total loss, dan wordt het ook wel makkelijk.
Het ding is dat die paar duizend dus ongeveer de marge is van die vergoeding over een heel jaar genomen.
12 zetels verloren, dat is best een afstraffing.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PVV is vooralsnog de grootste partij, hoezo afgestraft?
Je moet gaan want wij gaan nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:58 schreef Recce het volgende:
[..]Slecht geslapen en geen zin, maar misschien ga ik mezelf wel even dwingen. De zon schijnt wel.
Des te meer reden om dat eraf te sporten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet gaan want wij gaan niet
Ik heb net een warme chocolademelk met slagroom op en een kaneelbroodje
Volgens mij waren dat gewoon een hoop lui die het weer niet lekker vonden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
12 zetels verloren, dat is best een afstraffing.
Als een nieuwe auto goedkoper is dan reparaties, ga ik niet meer geld in deze auto steken. Het is echt een heerlijk autootje waar ik ook niet zo snel gedonder van verwacht, maar ik ben er niet zo erg gehecht aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. Dat een reparatie/onderhoud x kost, hoeft niet te betekenen dat 'ie total loss is he. Zoals ik zei, kijk maar eens wat een vergelijkbare auto kost wanneer je 'm nu zou kopen. Belangrijkste punt blijft dan hoe erg je gehecht bent aan het hebben van een auto, ga je dingen (moeten) laten als je 'm niet hebt?
Private lease?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een nieuwe auto goedkoper is dan reparaties, ga ik niet meer geld in deze auto steken. Het is echt een heerlijk autootje waar ik ook niet zo snel gedonder van verwacht, maar ik ben er niet zo erg gehecht aan.
En het alternatief wordt dan een auto leasen, want ik kan absoluut niet zonder auto.
Waar komen die 3000 stemmen opeens vandaan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
PVV nu met de meeste stemmen
Samen met maar liefst 20 zetels van NSC, daar moet je niet te links lacherig over doen, zonder dat dedain hadden de Sociaal Democraten (en zonder GroenLinks) heel wat meer zieltjes kunnen winnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat gewoon een hoop lui die het weer niet lekker vonden.
En dat moet ik dan weer oplossen, terwijl ik niets lekkers heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet gaan want wij gaan niet
Ik heb net een warme chocolademelk met slagroom op en een kaneelbroodje
Die poststemmers stemmen natuurlijk heel veel D66, lijkt me.quote:Vanwege de kleine marges kan het nog dagen gaan duren voordat bekend is wie de grootste partij zal worden. Poststemmen van Nederlanders in het buitenland kunnen de doorslag geven, maar die uitslag is pas op zijn vroegst maandagavond bekend.
Een woordvoerder van de gemeente Den Haag, die deze stemmen afhandelt, zegt dat de brieven met een stembiljet die maandag nog binnenkomen, ook worden meegeteld. Het gaat naar schatting van de gemeente om zo'n 90.000 stemmen.
Mwah, NSC stemmers naar CDA lijkt me logischer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met maar liefst 20 zetels van NSC, daar moet je niet te links lacherig over doen, zonder dat dedain hadden de Sociaal Democraten (en zonder GroenLinks) heel wat meer zieltjes kunnen winnen.
Ik heb overigens geen SP gestemd, mocht je dat aannemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Dit is ook wel veelzeggend,
2006 Jan Marijnissen 25
2010 Emile Roemer 15
2012 Emile Roemer 15
2017 Emile Roemer 14
2021 Lilian Marijnissen 9
2023 Lilian Marijnissen 5
2025 Jimmy Dijk 2
Oftewel, iedereen werken voor zijn eigen geld in plaats van Robin Hood spelen.
Private lease is toch nooit goedkoper dan de auto zelf aanschaffen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net dat private lease misschien wel eens goedkoper kan uitpakken
Hier ga ik nog even in duiken
Hou wel even in je achterhoofd dat ze aan het kloten zijn met benzine ontmoedigen. Ik weet niet of dat ook al doorloopt in private lease, maar dat kan niet heel lang duren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Hou er rekening mee dat je dan voor 1-1-2027 een keuze maakt, want op die datum komt de pseudoheffing voor brandstofauto's die zakelijk geleaset worden. Werkgever moet dan 12% over de fiscale waarde aftikken en dat mogen ze niet door belasten aan jou. Wat er op neer komt dat je dan eigenlijk alleen maar elektrisch mag leasen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zakelijk
En dan komt de speed pedelec er ook meteen bij
Dan lijkt dit me een betere optie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik gok gewoon GroenLinks, anders zou ik ernstig falen in mijn mensenkennis?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen SP gestemd, mocht je dat aannemen.
Neen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok gewoon GroenLinks, anders zou ik ernstig falen in mijn mensenkennis?
Teringmongolen daar in Den Haag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je dan voor 1-1-2027 een keuze maakt, want op die datum komt de pseudoheffing voor brandstofauto's die zakelijk geleaset worden. Werkgever moet dan 12% over de fiscale waarde aftikken en dat mogen ze niet door belasten aan jou. Wat er op neer komt dat je dan eigenlijk alleen maar elektrisch mag leasen.
Die rant gisteravond van Ouwehand was echt extreem triestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
PvdD. Liever oppositie waar ik voor 85% achtersta dan coalitie waar ik voor 70% achtersta.
Het is een wetsvoorstel nu. Maar ik zie dit wel gebeuren. Bij ons gaan ze vanaf die datum ook over op 100% elektrisch leasen. Ik ga proberen mijn contract zo lang mogelijk te verlengen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Teringmongolen daar in Den Haag.
Maar ik zou waarschijnlijk sowieso wel naar elektrisch gaan.
NSC-stemmers zijn alle kanten opgegaan. Maar 28% is naar het CDA gegaan. Kun je bekijken op de site van de NOS: https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, NSC stemmers naar CDA lijkt me logischer.
Klopt, je pompt een bak geld in een auto die geen eigendom wordt. Al zijn de autoprijzen hier momenteel zodanig hoog dat private lease qua kosten wel interessant wordt, ook omdat je voor x euro per maand gewoon klaar bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Private lease is toch nooit goedkoper dan de auto zelf aanschaffen?
Partij voor Hamas.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die rant gisteravond van Ouwehand was echt extreem triest
Niets van meegekregen, interesseert me ook niet heel veel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die rant gisteravond van Ouwehand was echt extreem triest
Ik overweeg het voor later.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, je pompt een bak geld in een auto die geen eigendom wordt. Al zijn de autoprijzen hier momenteel zodanig hoog dat private lease qua kosten wel interessant wordt, ook omdat je voor x euro per maand gewoon klaar bent.
Ja, had ik naar gekeken. Het is een beetje jammer dat je niet kan terugzien daar waar NSC stemmers de vorige ronde vandaan kwamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
NSC-stemmers zijn alle kanten opgegaan. Maar 28% is naar het CDA gegaan. Kun je bekijken op de site van de NOS: https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/
Guitig joch ben jequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Trump heeft Poetin inmiddels bij zijn ballen
De dwalende conservatieven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, had ik naar gekeken. Het is een beetje jammer dat je niet kan terugzien daar waar NSC stemmers de vorige ronde vandaan kwamen.
Maar 29% naar 50+, 28% naar CDA, 14% naar CU en 3% naar SGP geeft wel een beetje een beeld van de groep stemmers.
Mocht je willen dat je zo sexy viesdik wordt als ik benquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende: [..] Anders word ik net zo viesdik als jij.
Die 29% bij 50+ is 29% van die 2 zetels die 50+ nu heeft gekregen. Niet 29% van de NSC-stemmers. Zijn een beetje verwarrende gegevens op het eerste gezicht. De man van de NOS-uitzending gisteren begreep het eerst ook even niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, had ik naar gekeken. Het is een beetje jammer dat je niet kan terugzien daar waar NSC stemmers de vorige ronde vandaan kwamen.
Maar 29% naar 50+, 28% naar CDA, 14% naar CU en 3% naar SGP geeft wel een beetje een beeld van de groep stemmers.
Rosneft en Lukoil gaan snel over de kop, dit zal de macht van Poetin doen wankelen.quote:
Welnee. China koopt genoeg en anders India wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rosneft en Lukoil gaan snel over de kop, dit zal de macht van Poetin doen wankelen.
Met je guitige Deventer ballen.
Ah, dus die grafiekjes zijn eigenlijk gewoon waardeloos zo naast elkaar. (Gezien de context althans, een pagina als NOS zou dat duidelijker moeten weergeven imo)quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Die 29% bij 50+ is 29% van die 2 zetels die 50+ nu heeft gekregen. Niet 29% van de NSC-stemmers. Zijn een beetje verwarrende gegevens op het eerste gezicht. De man van de NOS-uitzending gisteren begreep het eerst ook even niet.
[ afbeelding ]
Laat al die PVV'ers nou even in hun waan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:33 schreef Recce het volgende:
Even naar de briefstemmen uit het buitenland van 2023 gekeken. D66 had toen al duizenden stemmen meer dan de PVV. Dat verschil is nu zeker 10.000 in het voordeel van D66. D66 wordt wel de grootste dan uiteindelijk, lijkt me.
Oeps! Dat verandert de zaak. Dat zijn heel veel PVV-stemmen. Dan is het gewoon niet in te schatten.quote:Ook zijn er nog geen resultaten uit Almere en Venray.
Venray zijn alleen maar PVV-stemmen ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps! Dat verandert de zaak. Dat zijn heel veel PVV-stemmen. Dan is het gewoon niet in te schatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik zou ook niet zo weten hoe je het anders moet weergeven. Misschien met zetelaantallen (dus NSC heeft dan 0,29 * 2 = 0,58 zetels bijgedragen aan 50+). Maar zetels en percentages passen niet precies op elkaar door wazige berekeningen van restzetels en zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, dus die grafiekjes zijn eigenlijk gewoon waardeloos zo naast elkaar. (Gezien de context althans, een pagina als NOS zou dat duidelijker moeten weergeven imo)
Nou noem je ook wel wat opquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat al die PVV'ers nou even in hun waan.
Amsterdam alleen al gaat het waarschijnlijk klaren.
Misschien dat daar die 0,4 Jan van gisteren op kan gaan zitten danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
dus NSC heeft dan 0,29 * 2 = 0,58 zetels bijgedragen aan 50+
Ja, je moet wel met halfjes gaan werken zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien dat daar die 0,4 Jan van gisteren op kan gaan zitten dan
Naja, als het zodanig ingewikkeld is, misschien is het dan beter om de grafiekjes niet op deze manier te tonen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo weten hoe je het anders moet weergeven. Misschien met zetelaantallen (dus NSC heeft dan 0,29 * 2 = 0,58 zetels bijgedragen aan 50+). Maar zetels en percentages passen niet precies op elkaar door wazige berekeningen van restzetels en zo.
Nou, voor mij is het allemaal wel leuk om over na te denken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, als het zodanig ingewikkeld is, misschien is het dan beter om de grafiekjes niet op deze manier te tonen?
D66, GLPVDA, CDA, CU, PVDD, DENK, SP is 76 zetels.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Zonder die ene zetel extra kan het alsnog over Links gaan en dan is o.a. Rotterdam een soort Addis Abeba rond 2035.
Nou ja wel heerlijke (onbetaalbare) koffie dan.
Almere zat al op 95% ofzo en niemand woont in Venray.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps! Dat verandert de zaak. Dat zijn heel veel PVV-stemmen. Dan is het gewoon niet in te schatten.
Whehehe. Ik ben ook niet perse tegen hoe dit weergegeven is, maar als er externe duiding nodig is om ze goed te lezen, twijfel ik aan de toegevoegde waarde op een NOS-pagina.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, voor mij is het allemaal wel leuk om over na te denken.
Je hebt 'r ook aangeleerd dat ze d'r zin krijgt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Ama het volgende:
Ben vier keer uit bed gekomen om Hedwig naar buiten te doen en binnen te laten sinds 3 uur vannacht.
En dan komt er dit uitquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:48 schreef Recce het volgende:
Nou, voor mij is het allemaal wel leuk om over na te denken.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
D66, GLPVDA, CDA, CU, PVDD, DENK, SP is 76 zetels.
Ja, ik zie het. Amsterdam is zo ook tegen de 30.000 stemmen extra voor D66 en Venray heeft maar iets van 45000 inwoners, dus dan moet het in totaal toch D66 worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Almere zat al op 95% ofzo en niemand woont in Venray.
Ja maar als ze als een soort brandalarm blijft krijsen voel ik me wel verplicht als ik nog wil slapen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt 'r ook aangeleerd dat ze d'r zin krijgt.
Laat ons cijfertjesnerds die ene dag per jaar nou een pleziertje hebben. Maar je hebt gelijk hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe. Ik ben ook niet perse tegen hoe dit weergegeven is, maar als er externe duiding nodig is om ze goed te lezen, twijfel ik aan de toegevoegde waarde op een NOS-pagina.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ze als een soort brandalarm blijft krijsen voel ik me wel verplicht als ik nog wil slapen.
Waar ik Addis Abeba zei bedoelde ik Ankara, stop de tijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet op dat beest reageren 's nachts als je nog een leven wilt hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat ze midden in de nacht naar buiten gaat. Maar goed haar ritme is de laatste twee dagen ook een beetje verpest dus misschien komt dat wel weer goed.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Laat ons cijfertjesnerds die ene dag per jaar nou een pleziertje hebben. Maar je hebt gelijk hoor.
Hebben ze ook goeie koffie toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ik Addis Abeba zei bedoelde ik Ankara, stop de tijd.
Hebben jullie ook wel een punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet op dat beest reageren 's nachts als je nog een leven wilt hebben.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat mag niet. Ja mag wel maar als ik ooit toch besluit te verhuizen mag ik een dure deur kopen.quote:
ho ho, turken wonen in Deventer he, dat weet iedereen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En zoute yoghurt, en snorren, en grote hoofden en ipnehaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hebben ze ook goeie koffie toch?
Awww!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik voelde me ook gewoon een beetje dom dat ik dat verschil niet opgemerkt had.
Ik heb daar ook mee geklungeld met Luna hoor. Zo'n beest weet precies hoe ze moet mauwen om je uit bed te krijgen.quote:
Ik kan dit in mijn hoofd niet helemaal rijmen met het aantal toffe boekwinkeltjes daar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ho ho, turken wonen in Deventer he, dat weet iedereen.
DENK is trouwens gekrompen hier
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Praamstra.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dit in mijn hoofd niet helemaal rijmen met het aantal toffe boekwinkeltjes daar.
Deventer is MEER dan turken!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan dit in mijn hoofd niet helemaal rijmen met het aantal toffe boekwinkeltjes daar.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]de natte droom van rechts.
Ooit hadden we hier in KSC een user die daar werkte.quote:
Katten zien niet voor niets zo goed in het donker.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
Maar het helpt denk ik ook wel als ik haar vanavond gewoon even naar buiten laat want ze was gisteren ook wel heel vroeg weer binnen waardoor ze eigenlijk alweer vol met energie zat toen ik wou gaan slapen.
Normaal loopt ze meestal ook nog wel tot 8 of 9 uur ofzo buiten. Ik vind dat ergens beetje eng want vroeg donker maar goed.
Stopte het met negeren? Hoewel ik denk dat het hier wel helpt als ze 's avonds nog even een beetje buiten haar energie kwijt kan want ze was ook al sinds het avondeten binnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb daar ook mee geklungeld met Luna hoor. Zo'n beest weet precies hoe ze moet mauwen om je uit bed te krijgen.
Dat is waar, mijn kat is gelukkig ook voor een groot gedeelte wit dus ook wel redelijk goed zichtbaar. Maar ja al die berichten over aangereden katten maken me toch wat angstig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Katten zien niet voor niets zo goed in het donker.
Hmm, uiteindelijk sloot ik haar 's nachts in de woonkamer op zodat ik haar nauwelijks kon horen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Stopte het met negeren? Hoewel ik denk dat het hier wel helpt als ze 's avonds nog even een beetje buiten haar energie kwijt kan want ze was ook al sinds het avondeten binnen.
Ja ik vind dat dus een beetje eng omdat het zo vroeg donker is maar ja in de zomer mag ze ook gewoon tot laat buiten blijven.
Ja helaas zit mijn woonkamer en slaapkamer tegen elkaar dus ik hoor het sowieso wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, uiteindelijk sloot ik haar 's nachts in de woonkamer op zodat ik haar nauwelijks kon horen.Ik vrees dat katten meer uithoudingsvermogen hebben dan baasjes.
Niets engs aan katten in het donker. Ze zien alles prima. Inderdaad gewoon zorgen dat ze overdag zoveel mogelijk buiten is.
Ja, tuurlijk Bontenbal.quote:Bontenbal (CDA) terughoudend: 'Ook combinaties zonder CDA denkbaar'
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk Bontenbal.Wat dacht je van D66, VVD, PVV en JA21? Kan ook met GL/PVDA ipv D66.
Nee, want dan zou de pi niet kloppen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar rechts staat hoort links te staan lijkt me.
Lijkt wel een datingshow.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.
Hee, hij is zich wel rotgeschrokken hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Ohja Marco Borsato shitshow gaat weer verder.
Lukt ook wel zonder mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:18 schreef Ama het volgende:
Ohja Marco Borsato shitshow gaat weer verder.
Lol ja ik las het.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hee, hij is zich wel rotgeschrokken hoor.
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu begint het traditionele hard-to-get-spel.
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...
D66, VVD, PvdA en CDA.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, als ze nou even stoppen met huilen en gewoon een middenkabinet in elkaar timmeren ...
Dan moeten ze beter hun best doen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.
Nope.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor de kerst zou fijn zijn. Maar denk niet dat dat lukt.
1982 beldequote:
Als vandaag duidelijk wordt dat D66 de grootste is dan kun je het zinloze PVV-trajectje overslaan. Maar het kan ook dinsdag worden voordat die duidelijkheid er is, lees ik net.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moeten ze beter hun best doen.
Inhoudelijk moet daar echt wel uit te komen zijn. Dan krijg je wel hele kleurloze politiek, maar goed, dat moet maar even.quote:
Ik vrees dat de VVD liever minderheidskabinetten met de PVV gaat onderzoeken dan met GL/PVDA te praten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als vandaag duidelijk wordt dat D66 de grootste is dan kun je het zinloze PVV-trajectje overslaan. Maar het kan ook dinsdag worden voordat die duidelijkheid er is, lees ik net.
Was lekker overzichtelijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1982 belde![]()
Toen waren dat ongeveer de enige partijen überhaupt.
Precies.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was lekker overzichtelijk.
Mja, ik hoop het niet. Dat lijkt me een garantie voor ellende.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat de VVD liever minderheidskabinetten met de PVV gaat onderzoeken dan met GL/PVDA te praten.
Iedereen en z'n moeder weet dat beginnen met de PVV zinloos is, dus we hoeven dat niet af te wachten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als vandaag duidelijk wordt dat D66 de grootste is dan kun je het zinloze PVV-trajectje overslaan. Maar het kan ook dinsdag worden voordat die duidelijkheid er is, lees ik net.
Politiek zou juist kleurloos moeten zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Inhoudelijk moet daar echt wel uit te komen zijn. Dan krijg je wel hele kleurloze politiek, maar goed, dat moet maar even.
Was je boer en woonde je in een dorp --> CDAquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1982 belde![]()
Toen waren dat ongeveer de enige partijen überhaupt.
Blank.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Politiek zou juist kleurloos moeten zijn.
De VVD is tot alles in staat. Ze worden ook nooit echt afgestraft voor hun politiek vandalisme.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder weet dat beginnen met de PVV zinloos is, dus we hoeven dat niet af te wachten.
Hmm, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Dan kunnen we net zo goed alles overlaten aan ambtenaren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Politiek zou juist kleurloos moeten zijn.
Kuthaagsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
De VVD is tot alles in staat. Ze worden ook nooit echt afgestraft voor hun politiek vandalisme.
Dit is wel interessant, de aantallen zetels die in de jaren 80 en jaren 90 PvdA en CDA haalden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
De VVD is tot alles in staat. Ze worden ook nooit echt afgestraft voor hun politiek vandalisme.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
oke heb boodschappen gedaan. het was 2 zalm voor de prijs van 1maar denk dat ik aan wel genoeg heb. met groene asperges en heb een kruidenboter gehaald. Moet googlen hoe lang de groene asperges in de airfryert moeten
Tsss dat niet uit je hoofd weten .....quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
Moet googlen hoe lang de groene asperges in de airfryert moeten
mjaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tsss dat niet uit je hoofd weten .....
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je las over de sarcasme heen??![]()
Wel lekker zonnig.quote:
nog een weekje ongeveerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn nog steeds de stemmen aan het tellen?
Hier ook nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel lekker zonnig.
De zon gaat weer schijnen in Nederland
Ja die in amsterdam zijn ze nog niet klaar met tellenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn nog steeds de stemmen aan het tellen?
tamme retardsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die in amsterdam zijn ze nog niet klaar met tellen
heb je die achterlijk grote vellen gezien? voordat je daar 1 rood bolletje op gevonden hebt ben je een paar minuten verder.quote:
Gl heeft daar te weinig stemmen gehad, dus ze moeten het nog overdoen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja die in amsterdam zijn ze nog niet klaar met tellen
Terug naar computerstemmen is zeker niet te doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je die achterlijk grote vellen gezien? voordat je daar 1 rood bolletje op gevonden hebt ben je een paar minuten verder.
Nee, want daar wordt mee gefraudeerd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terug naar computerstemmen is zeker niet te doen?
15 kansloze partijen schrappen zou ook al helpenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terug naar computerstemmen is zeker niet te doen?
Dat betekent een uur extra lopen voor mij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
de chocolade melk was trouwens erg lekker. Onverwachts
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef bitterbal het volgende:
de chocolade melk was trouwens erg lekker. Onverwachts
[ afbeelding ]
ja dus ga je dan nu?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent een uur extra lopen voor mij.
Ja zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want daar wordt mee gefraudeerd.
Ook dat jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
15 kansloze partijen schrappen zou ook al helpen
Ah, kijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
misschien ga ik hier thuis vanaaf nog op de loopband :p
Waarom moet jij dan extra lopen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat betekent een uur extra lopen voor mij.
Ik ook. En de uitslag was er ook een stuk sneller.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al
Vond dat op zich wel fijn hoor dat stemmen per computer
[..]
Ook dat ja
Is er niet een Guinness Wereldrecord "grootste stembiljet"? Dat winnen we met boter en suikerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je die achterlijk grote vellen gezien? voordat je daar 1 rood bolletje op gevonden hebt ben je een paar minuten verder.
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Inhoudelijk moet daar echt wel uit te komen zijn. Dan krijg je wel hele kleurloze politiek, maar goed, dat moet maar even.
Nee dat wordt vast een zooitje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:01 schreef bitterbal het volgende:
zouden jullie die kruidenboter op de zalm smeren voordat die in de fryert gaat?
Oh okequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We verdelen de taken een beetje. Luctor sport ook voor Bal en andersom.
Zwart net als mijn ziel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.
hm oke.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat wordt vast een zooitje.
Bammetjes met beleg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat ga je eten en met wat er bij?
Ja, dan telt het dubbel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We verdelen de taken een beetje. Luctor sport ook voor Bal en andersom.
Ik ga een omelet makenquote:
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er niet een Guinness Wereldrecord "grootste stembiljet"? Dat winnen we met boter en suiker
Dat er iemand met een stopwatch naast staat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:08 schreef Ama het volgende:
Ik wil net als mijn kat op de bank liggen en naar buiten staren alleen ben bang dat mensen me raar aankijken.Doe je het gordijn dicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waarom, dan zien ze je toch niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Maakt het helemaal vreemd als ik er dan zo bij lig.
Maar dan staar ik naar een zwart gordijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom, dan zien ze je toch niet?
Of gewoon naakt aan 120 hongerige honden voeren, net als 'ie met zijn oom deed.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel iets voor Noord-Korea. Dat je uit duizenden kandidaten mag kiezen en je het vuurpeloton krijgt als je niet direct de grote leider aankruist.
Oh dus zal wel volgende week worden dus.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje uit Australië dat dinsdag niet hier is bezorgd, is ook nog steeds niet bij het pakketpunt. Zou daar vandaan komen, maar dat wordt intussen morgen.
Ja, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dus zal wel volgende week worden dus.
Ik ben een beetje bang dat mensen daarna als reactie nog extremer gaan stemmen omdat ze allemaal saaie, redelijke politici op TV zien terwijl ze WOEDEND zijn en er niets gedaan wordt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou kleurloos helemaal niet zo erg vinden.
Ik stuur hem zo even door. Leuk pakket welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Pakketje uit Australië dat dinsdag niet hier is bezorgd, is ook nog steeds niet bij het pakketpunt. Zou daar vandaan komen, maar dat wordt intussen morgen.
Er gaat toch niets gebeuren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat mensen daarna als reactie nog extremer gaan stemmen omdat ze allemaal saaie, redelijke politici op TV zien terwijl ze WOEDEND zijn en er niets gedaan wordt.
"Dit artikel is uit verkocht."quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Ik maak wel eens de fout om daar geen rekening mee te houden.
'Verwachte leverdatum: 8 februari 2026.'quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Dit artikel is uit verkocht."
Ama:
[ afbeelding ]
KKun je eigenlijk beter nu gewoon stoppen met dingen bestellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
Oh ja ik moet ook niet vergeten als ik rond de kerstdagen nog iets moet bestellen (wat niks met kerst te maken zal hebben) dat ik het weer op tijd doe.
Niet anders dan wanneer er wel een rechts kabinet zit denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang dat mensen daarna als reactie nog extremer gaan stemmen omdat ze allemaal saaie, redelijke politici op TV zien terwijl ze WOEDEND zijn en er niets gedaan wordt.
wehequote:De advocaat stelt nu dat de moeder binnen de vriendengroep meermaals is aangesproken op haar ongepaste gedrag. Knoops noemt het dan ook compleet onwaar dat Borsato zich door haar gedrag zou hebben laten meeslapen. "Wij hebben regelmatig aangegeven dat haar dochter zich te uitdagend kleedde", zei Borsato. Dat vond de hele vriendengroep volgens de zanger.
Ik zou gister een pakketje krijgenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Een fucking gift card. Wanneer gaan we eens bedrijven bestraffen die zulke dingen op deze manier menen te moeten versturen![]()
[ afbeelding ]
Wtf dat kan toch gewoon in een envelop.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Een fucking gift card. Wanneer gaan we eens bedrijven bestraffen die zulke dingen op deze manier menen te moeten versturen![]()
[ afbeelding ]
Zucht ... Nou ja, hopelijk vinden ze bij GL/PVDA nu iemand die wat positiever/beter overkomt dan Timmermans.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet anders dan wanneer er wel een rechts kabinet zit denk ik
Want dan worden ze TeGeNgEwErKt oid en dan is het alsnog de schuld van "slinks".
Er staat niet bij waarnaartoe ze onderweg zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou gister een pakketje krijgen
En dat werd gister aangepast naar vandaag
En vanmorgen stond er "nog niet bekend"
En nu zijn ze ineens onderweg
Dus ben heel benieuwd
Hopelijk zat er wel genoeg bubbeltjesfolie omheen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dan kan je er geen ¤ 3,95 verzendkosten voor vragen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf dat kan toch gewoon in een envelop.
Oehquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk zat er wel genoeg bubbeltjesfolie omheen.
Ja iddquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht ... Nou ja, hopelijk vinden ze bij GL/PVDA nu iemand die wat positiever/beter overkomt dan Timmermans.
Damnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je er geen ¤ 3,95 verzendkosten voor vragen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Er staat niet bij waarnaartoe ze onderweg zijn.
Ja, die zal wel banden met een terroristische organisatie hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd
Al zal de volgende ook wel weer volledig kapot geframed worden ben ik bang.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn schoen zit niet lekker.
Flopshow.quote:Nederland moet nog dagen wachten op de definitieve prognose van de verkiezingsuitslag. Doordat D66 en PVV allebei 26 zetels hebben, telt elke stem en het verschil is heel klein. D66 lag lang aan kop, maar nu heeft de PVV een voorsprong van 1984 stemmen.
Het wachten is onder meer op
• Amsterdam, dat pas morgenavond met de definitieve uitslag komt;
• Venray waar het tellen door een brand in het gemeentehuis is vertraagd
• de uitslag van de briefstemmers uit het buitenland, die op z'n vroegst maandagavond komt.
Mjaquote:
gewoon opnieuw naar de stembus met zn allenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Dat is wel vaker zo, dat de definitieve uitslag een paar dagen later is. Maar normaal ligt het niet zķ dicht op elkaar dus dan kunnen ze evengoed al aan de slag
Het lijkt me vrij duidelijk dat er daar echt iets bijzonders aan de hand was. Ik denk wel dat Borsato dingen heeft gedaan die niet kunnen, maar misschien had een redelijk deel van de mannen die in zijn positie zouden zitten dat ook wel gedaan. Niet dat dat 'm vrijpleit, maar die situatie was wel vrij bizar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De ex van de zoon van marco heeft ook gezegd dat die moeder en dochter compleet gestoord zijn
Nee zonder alle pvv neukfoutenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon opnieuw naar de stembus met zn allen
Ja, leg lekker de schuld bij het meisje neer.quote:"Wij hebben regelmatig aangegeven dat haar dochter zich te uitdagend kleedde", zei Borsato. Dat vond de hele vriendengroep volgens de zanger.
nee, zo werkt democratie niet.quote:
@Nattekat ik vind dit zo leuk!quote:Kati Piri verdrietig na raadsvergadering
ja marco had veel meer afstand moeten nemen. Maar goed het is maar een raar verhaal allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk dat er daar echt iets bijzonders aan de hand was. Ik denk wel dat Borsato dingen heeft gedaan die niet kunnen, maar misschien had een redelijk deel van de mannen die in zijn positie zouden zitten dat ook wel gedaan. Niet dat dat 'm vrijpleit, maar die situatie was wel vrij bizar.
De moeder had daar een rare rol in, van wat ik gelezen heb. Die stuurde zelfs naaktfoto's van haar rond.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, leg lekker de schuld bij het meisje neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hij maakt het zichzelf niet makkelijker zoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, leg lekker de schuld bij het meisje neer.
Gewoon de stembureaus niet opruimen, volgende week weer stemmenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon opnieuw naar de stembus met zn allen
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook een waardeloze lul trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is toch ook gewoon strafbaar? Tenzij die dochter toen al meerderjarig wasquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De moeder had daar een rare rol in, van wat ik gelezen heb. Die stuurde zelfs naaktfoto's van haar rond.
Ja, als je leest wat daar thuis allemaal gebeurde en wat normaal werd gevonden, ga je daar normaal gesproken niet meer naartoe. Het lijkt wel een beetje op dat Hazesverhaal ergens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja marco had veel meer afstand moeten nemen. Maar goed het is maar een raar verhaal allemaal
Wat ik ervan gelezen heb, zijn de betrokken volwassenen (toen volwassen iig) goorlappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De moeder had daar een rare rol in, van wat ik gelezen heb. Die stuurde zelfs naaktfoto's van haar rond.
Ja, dat is een goed punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon strafbaar? Tenzij die dochter toen al meerderjarig was
Als alle verhalen kloppen was het ook wel een hele rare familie, maar dat pleit marco b niet vrijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yups.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik ervan gelezen heb, zijn de betrokken volwassenen (toen volwassen iig) goorlappen.
Zelfs bij "meerderjarig" zou ik daar m'n twijfels bij hebben. Blijft een heel raar machtsspelletje als je je 18-jarige dochter die bij je in huis woont daar actief ingooit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe even een foto danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Laatst een nieuwe tas gekocht maar nu zie ik deze
https://www.bol.com/nl/nl(...)ne/9300000234107753/
Birbs!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
cutequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
die is cute jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Als je de post quote en dan die link in die post (voordat je hem post) kopieert en in je browser plakt dan opent hij bij mij welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe even een foto danwant ik kom altijd op die homepage ook zonder app. Hebben meer mensen hier trouwens.
Kan pagina niet vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je de post quote en dan die link in die post (voordat je hem post) kopieert en in je browser plakt dan opent hij bij mij wel
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe even een foto danwant ik kom altijd op die homepage ook zonder app. Hebben meer mensen hier trouwens.
Heb je wel de volledige link gekopieerd? Bij mij werkt het op deze (ietwat omslachtige) manier welquote:
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel de volledige link gekopieerd? Bij mij werkt het op deze (ietwat omslachtige) manier wel
Ik ookquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet alleen niet precies hoe groot ie is want er staan twee verschillende maten.
En ik heb al veel tassen.
Maar ik vind hem mooi.
Potverquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet heel veel, maar ook geen flesje water denk ik.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet heel veel, maar ook geen flesje water denk ik.
Zo meteen Blink op Kink bij de Kink1500quote:
Ja dan kun je niet veel verwachten ook denk ikquote:
Staan zeker op #182quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo meteen Blink op Kink bij de Kink1500
The Rock Show
Oeh leuk liedje. Leuke clip ook trouwens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo meteen Blink op Kink bij de Kink1500
The Rock Show
Nee 1045quote:
Klinkt wel okee jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oeh leuk liedje. Leuke clip ook trouwens.
Ik hou van zoveel van deze band.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt wel okee ja
Ja okee. Ik ben gewoon niet zon grote fan van deze stijl muziek
Iedereen nog in leven?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen peren voorlopig tussen Geldermalsen en Den Bosch. Geen treinen ook.
[ afbeelding ]
De tas die ik laatst had gekocht was 12quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan kun je niet veel verwachten ook denk ik
Dan maar bananenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen peren voorlopig tussen Geldermalsen en Den Bosch. Geen treinen ook.
[ afbeelding ]
Ik begreep dat je dan "polyjamourous" bent. Als je van meerdere muziekstijlen tegelijk houdtquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou van zoveel van deze band.Maar ik ga sowieso wel goed op dit soort muziek.
Maar soms mag het ook best wat ruiger hoor want mijn andere favoriete band is Electric Callboy.
![]()
Morgen nieuw liedje trouwens!
Oh ben wel benieuwdquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou van zoveel van deze band.Maar ik ga sowieso wel goed op dit soort muziek.
Maar soms mag het ook best wat ruiger hoor want mijn andere favoriete band is Electric Callboy.
![]()
Morgen nieuw liedje trouwens!
Ik ben echt zo'n basic bitch wat is vastgegroeid aan haar Eastpak.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tas die ik laatst had gekocht was 12Had hem al in een ander printje, die had ik al een jaar of 7 en ging een beetje stuk. Maar hij is heel fijn in gebruik dus heb hem gewoon opnieuw besteld. Alleen ander printje dus, want nieuwe collecties enzo.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |