Hij maakt het zichzelf niet makkelijker zoquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, leg lekker de schuld bij het meisje neer.
Gewoon de stembureaus niet opruimen, volgende week weer stemmenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon opnieuw naar de stembus met zn allen
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook een waardeloze lul trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat is toch ook gewoon strafbaar? Tenzij die dochter toen al meerderjarig wasquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De moeder had daar een rare rol in, van wat ik gelezen heb. Die stuurde zelfs naaktfoto's van haar rond.
Ja, als je leest wat daar thuis allemaal gebeurde en wat normaal werd gevonden, ga je daar normaal gesproken niet meer naartoe. Het lijkt wel een beetje op dat Hazesverhaal ergens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja marco had veel meer afstand moeten nemen. Maar goed het is maar een raar verhaal allemaal
Wat ik ervan gelezen heb, zijn de betrokken volwassenen (toen volwassen iig) goorlappen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De moeder had daar een rare rol in, van wat ik gelezen heb. Die stuurde zelfs naaktfoto's van haar rond.
Ja, dat is een goed punt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon strafbaar? Tenzij die dochter toen al meerderjarig was
Als alle verhalen kloppen was het ook wel een hele rare familie, maar dat pleit marco b niet vrijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Yups.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik ervan gelezen heb, zijn de betrokken volwassenen (toen volwassen iig) goorlappen.
Zelfs bij "meerderjarig" zou ik daar m'n twijfels bij hebben. Blijft een heel raar machtsspelletje als je je 18-jarige dochter die bij je in huis woont daar actief ingooit.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe even een foto danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Laatst een nieuwe tas gekocht maar nu zie ik deze
https://www.bol.com/nl/nl(...)ne/9300000234107753/
Birbs!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
cutequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
die is cute jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
Als je de post quote en dan die link in die post (voordat je hem post) kopieert en in je browser plakt dan opent hij bij mij welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe even een foto danwant ik kom altijd op die homepage ook zonder app. Hebben meer mensen hier trouwens.
Kan pagina niet vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je de post quote en dan die link in die post (voordat je hem post) kopieert en in je browser plakt dan opent hij bij mij wel
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe even een foto danwant ik kom altijd op die homepage ook zonder app. Hebben meer mensen hier trouwens.
Heb je wel de volledige link gekopieerd? Bij mij werkt het op deze (ietwat omslachtige) manier welquote:
Jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je wel de volledige link gekopieerd? Bij mij werkt het op deze (ietwat omslachtige) manier wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |