Zucht ... Nou ja, hopelijk vinden ze bij GL/PVDA nu iemand die wat positiever/beter overkomt dan Timmermans.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet anders dan wanneer er wel een rechts kabinet zit denk ik
Want dan worden ze TeGeNgEwErKt oid en dan is het alsnog de schuld van "slinks".
Er staat niet bij waarnaartoe ze onderweg zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou gister een pakketje krijgen
En dat werd gister aangepast naar vandaag
En vanmorgen stond er "nog niet bekend"
En nu zijn ze ineens onderweg
Dus ben heel benieuwd
Hopelijk zat er wel genoeg bubbeltjesfolie omheen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Een fucking gift card. Wanneer gaan we eens bedrijven bestraffen die zulke dingen op deze manier menen te moeten versturen![]()
[ afbeelding ]
Ja maar dan kan je er geen ¤ 3,95 verzendkosten voor vragen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf dat kan toch gewoon in een envelop.
Oehquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk zat er wel genoeg bubbeltjesfolie omheen.
Ja iddquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Zucht ... Nou ja, hopelijk vinden ze bij GL/PVDA nu iemand die wat positiever/beter overkomt dan Timmermans.
Damnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je er geen ¤ 3,95 verzendkosten voor vragen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Er staat niet bij waarnaartoe ze onderweg zijn.
Ja, die zal wel banden met een terroristische organisatie hebben.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd
Al zal de volgende ook wel weer volledig kapot geframed worden ben ik bang.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn schoen zit niet lekker.
Flopshow.quote:Nederland moet nog dagen wachten op de definitieve prognose van de verkiezingsuitslag. Doordat D66 en PVV allebei 26 zetels hebben, telt elke stem en het verschil is heel klein. D66 lag lang aan kop, maar nu heeft de PVV een voorsprong van 1984 stemmen.
Het wachten is onder meer op
• Amsterdam, dat pas morgenavond met de definitieve uitslag komt;
• Venray waar het tellen door een brand in het gemeentehuis is vertraagd
• de uitslag van de briefstemmers uit het buitenland, die op z'n vroegst maandagavond komt.
Mjaquote:
gewoon opnieuw naar de stembus met zn allenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja
Dat is wel vaker zo, dat de definitieve uitslag een paar dagen later is. Maar normaal ligt het niet zķ dicht op elkaar dus dan kunnen ze evengoed al aan de slag
Het lijkt me vrij duidelijk dat er daar echt iets bijzonders aan de hand was. Ik denk wel dat Borsato dingen heeft gedaan die niet kunnen, maar misschien had een redelijk deel van de mannen die in zijn positie zouden zitten dat ook wel gedaan. Niet dat dat 'm vrijpleit, maar die situatie was wel vrij bizar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De ex van de zoon van marco heeft ook gezegd dat die moeder en dochter compleet gestoord zijn
Nee zonder alle pvv neukfoutenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon opnieuw naar de stembus met zn allen
Ja, leg lekker de schuld bij het meisje neer.quote:"Wij hebben regelmatig aangegeven dat haar dochter zich te uitdagend kleedde", zei Borsato. Dat vond de hele vriendengroep volgens de zanger.
nee, zo werkt democratie niet.quote:
@Nattekat ik vind dit zo leuk!quote:Kati Piri verdrietig na raadsvergadering
ja marco had veel meer afstand moeten nemen. Maar goed het is maar een raar verhaal allemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij duidelijk dat er daar echt iets bijzonders aan de hand was. Ik denk wel dat Borsato dingen heeft gedaan die niet kunnen, maar misschien had een redelijk deel van de mannen die in zijn positie zouden zitten dat ook wel gedaan. Niet dat dat 'm vrijpleit, maar die situatie was wel vrij bizar.
De moeder had daar een rare rol in, van wat ik gelezen heb. Die stuurde zelfs naaktfoto's van haar rond.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, leg lekker de schuld bij het meisje neer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |