Die poststemmers stemmen natuurlijk heel veel D66, lijkt me.quote:Vanwege de kleine marges kan het nog dagen gaan duren voordat bekend is wie de grootste partij zal worden. Poststemmen van Nederlanders in het buitenland kunnen de doorslag geven, maar die uitslag is pas op zijn vroegst maandagavond bekend.
Een woordvoerder van de gemeente Den Haag, die deze stemmen afhandelt, zegt dat de brieven met een stembiljet die maandag nog binnenkomen, ook worden meegeteld. Het gaat naar schatting van de gemeente om zo'n 90.000 stemmen.
Mwah, NSC stemmers naar CDA lijkt me logischer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen met maar liefst 20 zetels van NSC, daar moet je niet te links lacherig over doen, zonder dat dedain hadden de Sociaal Democraten (en zonder GroenLinks) heel wat meer zieltjes kunnen winnen.
Ik heb overigens geen SP gestemd, mocht je dat aannemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Dit is ook wel veelzeggend,
2006 Jan Marijnissen 25
2010 Emile Roemer 15
2012 Emile Roemer 15
2017 Emile Roemer 14
2021 Lilian Marijnissen 9
2023 Lilian Marijnissen 5
2025 Jimmy Dijk 2
Oftewel, iedereen werken voor zijn eigen geld in plaats van Robin Hood spelen.
Private lease is toch nooit goedkoper dan de auto zelf aanschaffen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net dat private lease misschien wel eens goedkoper kan uitpakken
Hier ga ik nog even in duiken
Hou wel even in je achterhoofd dat ze aan het kloten zijn met benzine ontmoedigen. Ik weet niet of dat ook al doorloopt in private lease, maar dat kan niet heel lang duren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Hou er rekening mee dat je dan voor 1-1-2027 een keuze maakt, want op die datum komt de pseudoheffing voor brandstofauto's die zakelijk geleaset worden. Werkgever moet dan 12% over de fiscale waarde aftikken en dat mogen ze niet door belasten aan jou. Wat er op neer komt dat je dan eigenlijk alleen maar elektrisch mag leasen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zakelijk
En dan komt de speed pedelec er ook meteen bij
Dan lijkt dit me een betere optie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik gok gewoon GroenLinks, anders zou ik ernstig falen in mijn mensenkennis?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb overigens geen SP gestemd, mocht je dat aannemen.
Neen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gok gewoon GroenLinks, anders zou ik ernstig falen in mijn mensenkennis?
Teringmongolen daar in Den Haag.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat je dan voor 1-1-2027 een keuze maakt, want op die datum komt de pseudoheffing voor brandstofauto's die zakelijk geleaset worden. Werkgever moet dan 12% over de fiscale waarde aftikken en dat mogen ze niet door belasten aan jou. Wat er op neer komt dat je dan eigenlijk alleen maar elektrisch mag leasen.
Die rant gisteravond van Ouwehand was echt extreem triestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
PvdD. Liever oppositie waar ik voor 85% achtersta dan coalitie waar ik voor 70% achtersta.
Het is een wetsvoorstel nu. Maar ik zie dit wel gebeuren. Bij ons gaan ze vanaf die datum ook over op 100% elektrisch leasen. Ik ga proberen mijn contract zo lang mogelijk te verlengen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Teringmongolen daar in Den Haag.
Maar ik zou waarschijnlijk sowieso wel naar elektrisch gaan.
NSC-stemmers zijn alle kanten opgegaan. Maar 28% is naar het CDA gegaan. Kun je bekijken op de site van de NOS: https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, NSC stemmers naar CDA lijkt me logischer.
Klopt, je pompt een bak geld in een auto die geen eigendom wordt. Al zijn de autoprijzen hier momenteel zodanig hoog dat private lease qua kosten wel interessant wordt, ook omdat je voor x euro per maand gewoon klaar bent.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Private lease is toch nooit goedkoper dan de auto zelf aanschaffen?
Partij voor Hamas.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die rant gisteravond van Ouwehand was echt extreem triest
Niets van meegekregen, interesseert me ook niet heel veel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die rant gisteravond van Ouwehand was echt extreem triest
Ik overweeg het voor later.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, je pompt een bak geld in een auto die geen eigendom wordt. Al zijn de autoprijzen hier momenteel zodanig hoog dat private lease qua kosten wel interessant wordt, ook omdat je voor x euro per maand gewoon klaar bent.
Ja, had ik naar gekeken. Het is een beetje jammer dat je niet kan terugzien daar waar NSC stemmers de vorige ronde vandaan kwamen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
NSC-stemmers zijn alle kanten opgegaan. Maar 28% is naar het CDA gegaan. Kun je bekijken op de site van de NOS: https://app.nos.nl/nieuws/tk2025/
Guitig joch ben jequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:59 schreef UitStraling het volgende:
Trump heeft Poetin inmiddels bij zijn ballen
De dwalende conservatieven.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, had ik naar gekeken. Het is een beetje jammer dat je niet kan terugzien daar waar NSC stemmers de vorige ronde vandaan kwamen.
Maar 29% naar 50+, 28% naar CDA, 14% naar CU en 3% naar SGP geeft wel een beetje een beeld van de groep stemmers.
Mocht je willen dat je zo sexy viesdik wordt als ik benquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:07 schreef Nattekat het volgende: [..] Anders word ik net zo viesdik als jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |