Lijkt me een prima studentenstad. Ik zat in mijn studententijd in Arnhem. Ook leuk, maar Amsterdam is wat groter en levendiger.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:12 schreef lekkergestemd het volgende:
marjolein moorman die bij groenlinks de boel moet gaan redden
lekker helemaal amsterdams, lekker gestudeerd daar, lekker uit de gemeente raad komen rollen
die gaat het wel doe voor de arbeiders
Ik denk dat Ja21 een streng migratiebeleid krijgt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja21 is wel de junior partner dan. Wellicht kunnen ze die in de onderhandelingen wat makkelijker wat laten geven en dan op dit dossier wat nemen.
En Jetten premier en met GL-PVDA. Dan mogen ze wel heel veel aan de VVD geven in een akkoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat snap ik vanwege de achterban maar wie zet je er dan naast als VVD duidelijk heeft aangegeven daar geen trek in te hebben?
als ze zoiets kunnen verkopen dan is zo'n Eerdmans al tevredenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ja21 een streng migratiebeleid krijgt.
Dat staat compleet haaks op wat D66 wil en de VVD in mindere mate.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Not gonna happen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:16 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
als ze zoiets kunnen verkopen dan is zo'n Eerdmans al tevreden
kan hij nog wat langer de 'degelijke Wilders' uithangen die 'wel dingenv oor elkaar krijgt'quote:
Iets waar D66 zich ook best in kan vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, letterlijk alle partijen willen strenger migratiebeleid.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat staat compleet haaks op wat D66 wil en de VVD in mindere mate.
Zegt het kieskompas ook.quote:
De VVD heeft wel degelijk een flinke progressieve tak.quote:
Van D66?! En dat denk jij serieus als (al dan niet nog steeds actief) D66-lid?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
ja dat zal bestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima studentenstad. Ik zat in mijn studententijd in Arnhem. Ook leuk, maar Amsterdam is wat groter en levendiger.
En die doen nu NIET mee in de partijtopquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:18 schreef capricia het volgende:
[..]
De VVD heeft wel degelijk een flinke progressieve tak.
Royal sadness inderdaad.quote:
dit klopt niet elanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat staat compleet haaks op wat D66 wil en de VVD in mindere mate.
Nee. Althans: mensenrechten moeten gewaarborgd worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Iets waar D66 zich ook best in kan vinden.
Ze komt uit Wassenaar ja. Maar NIET uit het rijke deel. Valse frame.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:18 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
ja dat zal best
ze komt dus uit Wassenaar
dat lijkt mij nou echt niet het type wat je nodig hebt als je als linkse movement stappen wil zetten
tenminste, als je de pvda-kant gewoon nog netjes wél wil aanspreken
D66 niet toch? Die zijn erg voor arbeidsmigratie. Onder Jetten als minister zijn er ook ruim 250k mensen bijgekomen dus dat lijkt me stug.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, letterlijk alle partijen willen strenger migratiebeleid.
Daar wonen ook armere mensen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:18 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
ja dat zal best
ze komt dus uit Wassenaar
dat lijkt mij nou echt niet het type wat je nodig hebt als je als linkse movement stappen wil zetten
tenminste, als je de pvda-kant gewoon nog netjes wél wil aanspreken
Oh ja, das waar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:20 schreef Elan het volgende:
[..]
D66 niet toch? Die zijn erg voor arbeidsmigratie. Onder Jetten als minister zijn er ook ruim 250k mensen bijgekomen dus dat lijkt me stug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |