Graag Ja ik ben je alweer helemaal zat. Vermoeiende act altijd.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Elan. Zo werkt het niet. En nogmaals: dit is POL. Ik ga je gewoon negeren als je zo doorgaat.
Snap daar echt niets van, die hadden zich zo makkelijk kunnen aansluiten bij D66, eerder mij uitgelegd dat zij aan de leilijn van een Europees pact hangen ofso. D66 niet dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:07 schreef lekkergestemd het volgende:
jaaaaa Laurens Dassen in the mud
Waar zou de voorkeur van het CDA liggen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar D66 kan het populistische JA21 niet luchten of zien.
Bontenbal gaf toch de voorkeur over een kabinet over rechts met de VVD?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Het CDA heeft hier ook kleur te bekennen.
Volt is een uit de hand gelopen studentenpartijtjequote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Snap daar echt niets van, die hadden zich zo makkelijk kunnen aansluiten bij D66, eerder mij uitgelegd dat zij aan de leilijn van een Europees pact hangen ofso. D66 niet dan?
Dat zei ik, dat het niet zo werkte zoals hij zeiquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het gaat niet om winnaars en verliezers maar om wie tot 76 kan tellen.
Maar kiest ie dan voor GL-pvda of ook voor JA21?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Bontenbal gaf toch de voorkeur over een kabinet over rechts met de VVD?
Nah, hun programma is bijna een kopie van D66.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:10 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
Volt is een uit de hand gelopen studentenpartijtje
Nee dat klopt, daar was de VVD duidelijk in.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je met deze uitslag?
VVD met PvdA wil gewoon niet.
Van het CDA vermoed ik dat zij ook stiekem liever JA21 zien. Alhoewel Bontenbal ook daadwerkelijk stappen wil zetten op stikstof, en dat kan niet met JA21.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar zou de voorkeur van het CDA liggen?
Die van de VVD weten we wel.
Is dat zo? Heeft Jetten dat gezegd?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar D66 kan het populistische JA21 niet luchten of zien.
D66 zal liever niet de enige progressieve partij zijn in een kabinet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar kiest ie dan voor GL-pvda of ook voor JA21?
Er is geen draagvlak voor een Verenigde Staten van Europa.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Snap daar echt niets van, die hadden zich zo makkelijk kunnen aansluiten bij D66, eerder mij uitgelegd dat zij aan de leilijn van een Europees pact hangen ofso. D66 niet dan?
Ja, die heeft laten weten liever met GroenLinks / PvdA te willen proberen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat zo? Heeft Jetten dat gezegd?
Ja21 is wel de junior partner dan. Wellicht kunnen ze die in de onderhandelingen wat makkelijker wat laten geven en dan op dit dossier wat nemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van het CDA vermoed ik dat zij ook stiekem liever JA21 zien. Alhoewel Bontenbal ook daadwerkelijk stappen wil zetten op stikstof, en dat kan niet met JA21.
Elke partij zal hier en daar weer wat standpunten in de prullenbak moeten gooien. Ben benieuwd wat ze weer in elkaar gaan knutselen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van het CDA vermoed ik dat zij ook stiekem liever JA21 zien. Alhoewel Bontenbal ook daadwerkelijk stappen wil zetten op stikstof, en dat kan niet met JA21.
Dat zit er ook bij de VVD. Daar vinden ze wel aansluiting.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 zal liever niet de enige progressieve partij zijn in een kabinet.
Of het CDA in zee gaat met Eerdmans zal denk ik ook voor een belangrijk deel afhangen van of JA21 capabele bewindslieden kan leveren. Die zitten niet te wachten op een herhaling van Rutte I of die kneuzenkermis van de LPF.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar zou de voorkeur van het CDA liggen?
Die van de VVD weten we wel.
Dat snap ik vanwege de achterban maar wie zet je er dan naast als VVD duidelijk heeft aangegeven daar geen trek in te hebben?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, die heeft laten weten liever met GroenLinks / PvdA te willen proberen.
VVD is niet progressiefquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zit er ook bij de VVD. Daar vinden ze wel aansluiting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |