SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorgIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Er tussen in.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:00 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
en wat denk je er eigenlijk zelf van?
Volgens mij heb ik die user vroeger iets aangedaan of zo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan het weer ff serieus? Dit is POL, niet ONZ. Alstublieft, dankuwel![]()
Ook het platslaan van links vs rechts tot herverdeling vs vrije markt. Dat is op zichzelf al een rechts frame. Herverdeling is niet een doel op zich, ook niet perse voor links.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:00 schreef -XOR- het volgende:
De behavioristische armoede weer eens tentoongespreid bij de NOS.
Natuurlijk werkt het zo wel. Je beloont de winnaars. Dan ga je niet met PvdA in de weer waar VVD bovendien niet op zit te wachten en wel met JA21.quote:
Wat apart is nu op alleen partij geteld mag worden. Lijkt niet sneller te gaan dan vorige keer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Al duurt dit écht wel veel te lang qua uitslagen. Ik ga niet opblijven tot 04:00 of later. Moet morgen ook nog gewerkt worden.
hahaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook het platslaan van links vs rechts tot herverdeling vs vrije markt. Dat is op zichzelf al een rechts frame. Herverdeling is niet een doel op zich, ook niet perse voor links.
20 > 9quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het zo wel. Je beloont de winnaars. Dan ga je niet met PvdA in de weer waar VVD bovendien niet op zit te wachten en wel met JA21.
Een centrumrechts kabinet heeft 78 zetels. Geen gedoe met partijen die elkaar niet kunnen luchten of zien, anders kunnen we volgend jaar weer naar de stembus.
Nee, Elan. Zo werkt het niet. En nogmaals: dit is POL. Ik ga je gewoon negeren als je zo doorgaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt het zo wel. Je beloont de winnaars. Dan ga je niet met PvdA in de weer waar VVD bovendien niet op zit te wachten en wel met JA21.
Een centrumrechts kabinet heeft 78 zetels. Geen gedoe met partijen die elkaar niet kunnen luchten of zien, anders kunnen we volgend jaar weer naar de stembus.
Maar dan zou je ook al jaren niet met de VVD in zee moeten gaan. Nu wederom niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
dat staat er nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar dan zou je ook al jaren niet met de VVD in zee moeten gaan. Nu wederom niet.
elan kan niet zoveelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Elan. Zo werkt het niet. En nogmaals: dit is POL. Ik ga je gewoon negeren als je zo doorgaat.
Jawel. Want de VVD verliest.quote:
Mwah, kan ik wel deels begrijpen denk ik. Al ken ik de 50 plus standpunten niet echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:04 schreef lekkergestemd het volgende:
stel je voor dat je een jaartje of 70 bent
en dat je dan op 50plus stemt, terwijl het hele land al is ingericht voor de oudere generaties
Wat een ramp zou dat zijn zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Elan. Zo werkt het niet. En nogmaals: dit is POL. Ik ga je gewoon negeren als je zo doorgaat.
Hoe zie je dat dan voor je met deze uitslag?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar dan zou je ook al jaren niet met de VVD in zee moeten gaan. Nu wederom niet.
Het CDA heeft hier ook kleur te bekennen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat niet om winnaars en verliezers maar om wie tot 76 kan tellen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel. Want de VVD verliest.
ik vind het vooral gewoon een egoïstisch 'na mij de zondvloed' mentaliteitspartijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, kan ik wel deels begrijpen denk ik. Al ken ik de 50 plus standpunten niet echt.
Maar er dreigen bezuinigingen op huishoudelijke hulp, WMO, zorg, publieke voorzieningen, nieuw pensioenstelsel.
Maar D66 kan het populistische JA21 niet luchten of zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |