Cosmosis is geen kloon. Sowieso een kansloze opmerking dit, Etto.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg, vind je het heel erg dat ik een dilettant en kloon niet serieus neem?
D66 is rechts progessief of progressief rechts zo je wil.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er is niets rechts aan D66, doe niet zo mal. Er zijn vrijwel geen rechtse partijen, eigenlijk komt alleen JA21 daarbij in de buurt en misschien de PVV.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Men die nu doet alsof dit een massale ultra-rechtse overwinning is omdat GL-PvdA 5 zeteltjes heeft verloren en wel nog steeds 4e staan. D66, mijn 2e partij van keuze heeft niks met de PVV, FvD of BBB. Tuurlijk vind ik het persoonlijk jammer van Timmermans, maar ik kan leven met D66 als grootste vooral omdat zij toch het minst rechts zijn van de grote partijen na GL-PVDA.
Die muts staat te dansen alsof ze 45 zetels heeft. Realiseert die muts zich wel dat ze in 2 verkiezingen tijd in totaal 11 zetels heeft verloren? Ze heeft nu ook verloren, weliswaar maar 1 zetel, maar toch.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Dat 'feestje' bij de VVD is heel erg eng en walgelijk.
Beiden zijn Timmermans.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Fractievoorzitter =/= lijsttrekker.
Is bij deze uitslag heel veel.quote:
Haha doe niet zo malquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is rechts progessief of progressief rechts zo je wil.
Dank je voor het compliment.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Capricia, je doet het best heel prima. Maar soms vraag ik me toch af hoe je op POL terecht gekomen bent als mod
daarna ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden zijn Timmermans.
En die stapt op.
Dus interne verkiezingen. En tot die tijd is het een gemankeerde partij.
Zolang VVD'er Wilders de andere kant beheert is er altijd feest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hun manier van overleven, een verlies claimen als overwinning. Onbescheiden als altijd.
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Voorzichtige (voorbarige?) conclusie: de fusie GroenLinks - PvdA is een vergissing gebleken?
Je kan mij niet vertellen dat zij apart minder zetels zouden hebben behaald bij elkaar.
Niet als het aankomende kabinet er geen zooitje van maakt, want dat de BBB zo groot is in de eerste kamer is ook zo'n rare golfbeweging van ''de nederlandse kiezer'' geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef MoreDakka het volgende:
Als Wilders slim is gaat hij zich vol storten op de Eerste Kamer. Al die stemmers die daar de BBB de grootste maakten liggen voor het oprapen.
Blauwestad was ook niet echt een succes in eerste instantie. Nu gaat het wel geloof ik, maar dat heeft lang geduurd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Soep wordt vast niet zo heet gegeten, maar werd wel letterlijk gepresenteerd zo. Blauwe stad x10
De fractievoorzitter wordt gekozen door de fractieleden (lees: kamerleden). Dat is drie minuten werk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden zijn Timmermans.
En die stapt op.
Die staan gewoon te vieren dat hun complete wanvertoning van de afgelopen 2 jaar niet is afgestraft. "We hebben er een potje van gemaakt maar de boel knap rechtgeluld". Werkelijk alles is beeldvorming bij die lui, de VVD is geen partij maar een reclamebureau.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die muts staat te dansen alsof ze 45 zetels heeft. Realiseert die muts zich wel dat ze in 2 verkiezingen tijd in totaal 11 zetels heeft verloren? Ze heeft nu ook verloren, weliswaar maar 1 zetel, maar toch.
Daarvoor was het FvD hé. Het volgende kabinet gaat zeer onpopulair worden dus dan komt de proteststem weer om de hoek kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet als het aankomende kabinet er geen zooitje van maakt, want dat de BBB zo groot is in de eerste kamer is ook zo'n rare golfbeweging van ''de nederlandse kiezer'' geweest.
Nee, leden gaan niet over de fractie, zelfs het partijbestuur gaat niet over de fractie. En je hand opsteken en verkozen worden kan echt heel erg snel gaan. Maar idd, misschien wordt het dinsdag, maar dat lijkt me op zijn laatst.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten zich eerst kandidaat stellen, toch? En intern de tijd krijgen.
Geen inbreng van de leden?
Het is geen gemankeerde partij. Het is gewoon een partij met leden. Het is niet dat Timmermans de partij was. Het is de PVV niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden zijn Timmermans.
En die stapt op.
Altijd leuk, zelfverzonnen definitiesquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Haha doe niet zo mal
Rechts betekent kleinere overheid. Er is geen enkel punt waar D66 de overheid wil verkleinen. Kom op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |