Serieus?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De fractievoorzitter wordt gekozen door de fractieleden (lees: kamerleden). Dat is drie minuten werk.
Als Wilders slim is doet hij het goed bij de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef MoreDakka het volgende:
Als Wilders slim is gaat hij zich vol storten op de Eerste Kamer. Al die stemmers die daar de BBB de grootste maakten liggen voor het oprapen.
Lijkt wel een soort sekte.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Dat 'feestje' bij de VVD is heel erg eng en walgelijk.
Nou ja, op dit moment kun je met niemand praten. Toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is geen gemankeerde partij. Het is gewoon een partij met leden. Het is niet dat Timmermans de partij was. Het is de PVV niet.
Dan hadden ze misschien 7 en 15 zetels of 9 en 13, dan was er voor D66 helemaal geen reden meer om te zeggen dat ze hen er bij willen aan tafel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Voorzichtige (voorbarige?) conclusie: de fusie GroenLinks - PvdA is een vergissing gebleken?
Je kan mij niet vertellen dat zij apart minder zetels zouden hebben behaald bij elkaar.
Dit is wel heel cringe, maar de stemmers die kijken hier niet naar, die zitten aan de 21 year old Glenfiddich denkend, weer een belasting op mn miljoenen afgewendquote:
Eens. GL en PvdA hadden niet samen moeten gaan. Misschien had PvdA en SP beter gepast.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:08 schreef lekkergestemd het volgende:
[..]
daarna ook
groen links en arbeiders zijn géén logische en levensvatbare combinatie in de moderne tijdhebben namelijk andere belangen
Okay. Thanks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, leden gaan niet over de fractie, zelfs het partijbestuur gaat niet over de fractie. En je hand opsteken en verkozen worden kan echt heel erg snel gaan. Maar idd, misschien wordt het dinsdag, maar dat lijkt me op zijn laatst.
met revolutionairen, extremisten, mensen die staan voor arbeidersbelangen, mensen die denken dat we 100 miljoen miljard in 'klimaat' moeten stoppen, met mensen die gericht zijn op lokaal werk, met 'wereldburgers', etcquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:09 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, leden gaan niet over de fractie, zelfs het partijbestuur gaat niet over de fractie. En je hand opsteken en verkozen worden kan echt heel erg snel gaan. Maar idd, misschien wordt het dinsdag, maar dat lijkt me op zijn laatst.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
jaja en jij bent ongelooflijk belezen en geweldig, we kennen het riedeltje inmiddels wel
Fractie kan gewoon 2 man afvaardigen. De toko draait gewoon door ook zonder Timmermans.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja, op dit moment kun je met niemand praten. Toch?
Nope. Dit komt elke verkiezing wel voor bij één of meerdere partijen en houdt welgeteld NIKS tegen qua het formatieproces.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Beiden zijn Timmermans.
En die stapt op.
Dus interne verkiezingen. En tot die tijd is het een gemankeerde partij.
Ik schrik er vooral van dat wanneer er democratische partijen in ons bestel als extreemrechts worden gelabeld dit demoniserend is, en wanneer partijen als extreemlinks worden bestempeld er krekels te horen zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Capricia, je doet het best heel prima. Maar soms vraag ik me toch af hoe je op POL terecht gekomen bent als mod
Gewoon een of andere amateur en querulant die in zijn vrije tijd wat pockets leest en onder een werkgever werkt waar ie de pest aan heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef Raw85 het volgende:
[..]
jaja en jij bent ongelooflijk belezen en geweldig, we kennen het riedeltje inmiddels wel
Ze gaan echt heel snel een fractievoorzitter kiezen. Zoals elke partij trouwens, want de fractie gaat over de voorzitter en dat is niet automatisch de lijsttrekker (al is dat vooral theoretisch, maar die verkiezing zal er in elke fractie zijn).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Twee toko's. Twee afgevaardigden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Fractie kan gewoon 2 man afvaardigen. De toko draait gewoon door ook zonder Timmermans.
Heerlijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Dit is wel sneu voor Bikker.
@:Hanca
Volgens dat kieskompas bestaan rechts progressieve partijen niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is rechts progessief of progressief rechts zo je wil.
Wel geleden onder het geweld van de stoomtrein van Bontenbal vrees ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Dit is wel sneu voor Bikker.
@:Hanca
Humor, dat mag ik wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak, niet ons nationale symbool laten gijzelen door radicaal rechts. Heeft ie goed gedaan!
Dit bedoel ik dusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Serieus?
Je moet je toch wel eerst kandidaat stellen. Enzo. En daar de tijd voor krijgen.
Maar morgen fractievergadering. Misschien wel een tussenpaus.
Klaver, net als gister, eergister, vorige week en vorige maand, daarin verandert er dus niets.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |