Ho, ho, ho. Waar blijven de mods? Ingrijpen graag!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Links is gekaapt door extreem links c.q. activistisch links. En daarmee is de gifbeker nog lang niet leeg want het kiezerspotentieel voor zo'n stroming zal ergens in de buurt van de 10 zetels liggen.
Nee hoor, viel heel erg mee. Volgens mij weten de meeste mensen niet eens dat hij homo is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jetten deed dat natuurlijk net zo goed.
Ze hebben sinds die bosschebollen eter weg is gewoon steeds slechte lijsttrekkers gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
SP heeft wat vreemde standpunten waarmee ze zichzelf buitenspel zetten.
Die moeten zich eerst kandidaat stellen, toch? En intern de tijd krijgen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niks lastig, praten met de fractievoorzitter die morgen of vrijdag gewoon al gekozen gaat worden.
Het is gewoon weer de ouderwetse VVD die de PVV uitsluit. Zoals Rutte vaak deed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Een diepgaand onderzoek naar de vaste schare VVD stemmers lijkt me interessant.
Gelukkig hebben we rots in de wereldbranding Belgie als voorbeeld hoe het beter kan!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
VVD met regenboogvlag scoort en heel progressief NL glijdt van de barstoel.
Dit is waarom je NL moet opheffen
Maar de kans is wel levensgroot dat ze over rechts gaan regeren en dat de VVD dan toch nog indirect de dienst uitmaakt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Men die nu doet alsof dit een massale ultra-rechtse overwinning is omdat GL-PvdA 5 zeteltjes heeft verloren en wel nog steeds 4e staan. D66, mijn 2e partij van keuze heeft niks met de PVV, FvD of BBB. Tuurlijk vind ik het persoonlijk jammer van Timmermans, maar ik kan leven met D66 als grootste vooral omdat zij toch het minst rechts zijn van de grote partijen na GL-PVDA.
Is dat dan letterlijk eigenlijk?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd waar die moeten komen.
Maasvlakte, Groenland en narniaquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd waar die moeten komen.
Lahlah?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nummer 2 van de lijst?
Of misschien Klaver.
Zo zie ik dat niet, ik zie ze als midden en minder rechts dan het CDA en zeker dan de VVD.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is gewoon rechts. Wel progressief rechts.
Correct. Yesilgoz is heel erg slecht maar dat lesje heeft ze wel geleerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon weer de ouderwetse VVD die de PVV uitsluit. Zoals Rutte vaak deed.
Dat is het succes-recept.
Fractievoorzitter =/= lijsttrekker.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten zich eerst kandidaat stellen, toch? En intern de tijd krijgen.
Geen inbreng van de leden?
Zeg, vind je het heel erg dat ik een dilettant en kloon niet serieus neem?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we rots in de wereldbranding Belgie als voorbeeld hoe het beter kan!
Soep wordt vast niet zo heet gegeten, maar werd wel letterlijk gepresenteerd zo. Blauwe stad x10quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat dan letterlijk eigenlijk?
Lijkt me dat je veel beter kan verdichten. Vooral aan de randen waar veel lage kantoorgebouwen of loodsen staan.
Er is niets rechts aan D66, doe niet zo mal. Er zijn vrijwel geen rechtse partijen, eigenlijk komt alleen JA21 daarbij in de buurt en misschien de PVV.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
D66 is gewoon rechts. Wel progressief rechts.
Dit keer in ieder geval niet De Toppers uitgenodigd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Dat 'feestje' bij de VVD is heel erg eng en walgelijk.
Jij had niks tegen de regenboogvlag zei je zelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
VVD met regenboogvlag scoort en heel progressief NL glijdt van de barstoel.
Dit is waarom je NL moet opheffen
Ze bezetten helaas wel teveel zetels. Hadden beter een werkbare partij of meerdere werkbare partijen kunnen zittenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef Harvest89 het volgende:
Dit toneelstuk is weer een paar jaar voorbij.
Ik ben erg blij dat de kans groot is dat die vreselijke PVV en BBB waarschijnlijk niet veel gaat betekenen de komende periode.
Capricia, je doet het best heel prima. Maar soms vraag ik me toch af hoe je op POL terecht gekomen bent als modquote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Die moeten zich eerst kandidaat stellen, toch? En intern de tijd krijgen.
Geen inbreng van de leden?
Eens, genoeg verpauperde industrieterreinen die wel omgevormd kunnen worden tot woonwijk. Al gebeurt dat her en der al wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat dan letterlijk eigenlijk?
Lijkt me dat je veel beter kan verdichten. Vooral aan de randen waar veel lage kantoorgebouwen of loodsen staan.
Hun manier van overleven, een verlies claimen als overwinning. Onbescheiden als altijd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef -XOR- het volgende:
Waarschijnlijk verliest de VVD een paar zetels, maar ze vieren wel feest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:04 schreef -XOR- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |