SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorgWhat lies behind makes no sense in my mind
SP heeft wat vreemde standpunten waarmee ze zichzelf buitenspel zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
SP heeft wel wen uitstraling om meer te focussen op probleem binnen Nl. alleen moet het wat sympathieker.
Jetten deed dat natuurlijk net zo goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee heeft niets met Jetten zelf te doen maar met een gedeelte van de achterban en de reflex van 'progressieve' partijen om mee te doen aan identiteitspolitiek. Jetten zelf doet dat veel minder, daarom doet hij het ook als politicus nu goed.
Ah, gelukkig. Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Blij?
Meer een soort dodendans van eindigheid.
D66 de grootste... hef dit land dan meteen op
[..]
Simpel. Er is geen serieus alternatief voor VVD. Voor GL-PvdA wel, voor CDA was het er vorige keer ook, maar waar moet de VVD kiezer heen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:43 schreef Straatcommando. het volgende: [..] Een diepgaand onderzoek naar de vaste schare VVD stemmers lijkt me interessant.
Kende jij maar wat boekenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Zo ken ik je weer
Links is gekaapt door extreem links c.q. activistisch links. En daarmee is de gifbeker nog lang niet leeg want het kiezerspotentieel voor zo'n stroming zal ergens in de buurt van de 10 zetels liggen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat links terminaal is geworden en gewoon steeds verder wordt gemarginaliseerd en zelfs onderdrukt. Onze democratie is uit het lood geslagen. Als verkiezingen over migratie moeten gaan dan kan rechts het over migratie laten gaan.
Hierna holt het electoraat weer naar de populisten. Van centrum-rechts naar uiterst rechts en weer terug.
De 100+ IQ PVV stemmers hebben ondervonden dat PVV juist voor meer immigratie zorgtquote:
Nummer 2 van de lijst?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef capricia het volgende:
Met de formatie als ze gaan praten met GL-Pvda, met wie praten ze dan? Timmermans is bij de uitgang.
Lijkt me heel lastig.
Niks lastigs aan. Is ook geen nieuwe situatie ofzo.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef capricia het volgende:
Met de formatie als ze gaan praten met GL-Pvda, met wie praten ze dan? Timmermans is bij de uitgang.
Lijkt me heel lastig.
Niks lastig, praten met de fractievoorzitter die morgen of vrijdag gewoon al gekozen gaat worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:00 schreef capricia het volgende:
Lijkt me heel lastig.
Ik ben vooral benieuwd waar die moeten komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Zijn die tien nieuwe steden er al, duurt lang...
Klaver is de ideologische drijvende kracht en heeft de beste contacten met de andere partijen (met name Jetten) dus die zal dat inderdaad doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nummer 2 van de lijst?
Of misschien Klaver.
D66 is gewoon rechts. Wel progressief rechts.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Men die nu doet alsof dit een massale ultra-rechtse overwinning is omdat GL-PvdA 5 zeteltjes heeft verloren en wel nog steeds 4e staan. D66, mijn 2e partij van keuze heeft niks met de PVV, FvD of BBB. Tuurlijk vind ik het persoonlijk jammer van Timmermans, maar ik kan leven met D66 als grootste vooral op dat zij toch het minst rechts zijn van de grote partijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |