Ik herinner me wel een verkiezing dat ze er enorm naast zaten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Dat exitpollsysteem is leuk maar ook wel jammer. Bij de Amerikaanse verkiezingen is het vaak een hele avond en nacht uitslagen kijken, dingen die veranderen, etc, maar hier is het in principe nu wel gedaan op één of twee zetels na
Maar goed, wel lekker kijken
Bij d66 krijg je ook links maar dan met veel minder Gaza-gelul.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Breekfast het volgende:
PvdA/Groenlinks heeft gewoon last gehad van het bandwagon-effect bij D66.
Heerlijk, die afschuwelijke antisemitische partij wordt vreselijk afgestraft. Nu nog gekke Halsema snel ophoepelen als burgemeester en Nederland is weer een normaal land.quote:
Liever niet. Absoluut geen GL/PvdA. Hopelijk is een centrum rechts kabinet mogelijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef DrMarten het volgende:
Voor de kerst een kabinet D66, VVD, PVDA/GL en CDA met een breed mandaat.
Dit wordt een D66-CDA-VVD-JA21 kabinet helaas.quote:
...en economisch rechts beleid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Bij d66 krijg je ook links maar dan met veel minder Gaza-gelul.
Denk dat een deel van de PVV'ers daar terecht is gekomen. Net als de stijging bij Ja21.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Dat FvD nog 6 zetels weet te scoren is trouwens wel echt schandalig.
Opslag voor Lidewij. Heeft de partij gered. Anders was het 0/1 geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Dat FvD nog 6 zetels weet te scoren is trouwens wel echt schandalig.
PvdA Gl heeft vooral last van Timmermans.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Breekfast het volgende:
PvdA/Groenlinks heeft gewoon last gehad van het bandwagon-effect bij D66.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
Ongelofelijk, ik was er wel bang voor gezien het matige optreden van Timmermans.
Maar dat de VVD nauwelijks afgestraft is zakt mijn broek wel even flink vanaf.
Nu is het hopen dat D66 de grootste blijft.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
Ongelofelijk, ik was er wel bang voor gezien het matige optreden van Timmermans.
Maar dat de VVD nauwelijks afgestraft is zakt mijn broek wel even flink vanaf.
Nu is het hopen dat D66 de grootste blijft.
Daar waarschuwde ik al wel een tijdje voor, idd. En zeker nu VVD groter is dan GL-PvdA lijkt me dat het meest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit wordt een D66-CDA-VVD-JA21 kabinet helaas.
Joepie. Langzaam afglijden richting plutocratie en autocratie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Liever niet. Absoluut geen GL/PvdA. Hopelijk is een centrum rechts kabinet mogelijk.
Grote kans, als hij perse premier wil worden.quote:
En dan verder met het wanbeleid van de laatste tig jaar. Nee dank je.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Liever niet. Absoluut geen GL/PvdA. Hopelijk is een centrum rechts kabinet mogelijk.
Dat was dan ook echt een team effort.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De ironie dat zelfs Dilan boven hem staat.
Die gaat nu wel blijven overigens.
Gaat toch niks veranderen zoals verwacht. Geen fluwelen revolutie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan verder met het wanbeleid van de laatste tig jaar. Nee dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |