Dilan boven Franziequote:
Of 50plus nou zo veel beter is...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef RipCity het volgende:
Geen tofik dibi is de grootste winst!
Nog meer ad nr 2? Vertel!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volledig aan pedante gedrag van Timmermans (en nog meer aan nr2) te danken.
Denk ook dat dit de hoofdreden is, maar Timmermans past helaas niet in de mediacratie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
Denk doordat er veel van GL naar D66 zijn gezweefd.
Haha de cope begint alquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk ook dat dit de hoofdreden is, maar Timmermans past helaas niet in de mediacratie.
Timmermans is een zestigerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Denk ook dat dit de hoofdreden is, maar Timmermans past helaas niet in de mediacratie.
Was er maar een rechts progressieve partij. Kennelijk wil een groot deel van NL dan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Zoals verwacht,prima campagne van Jetten.
VVD maakt wel een comeback.
Die had ik ook niet zien aankomen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef DrMarten het volgende:
Godver, je gaat me toch niet vertellen dat die achterlijke Yezilgös nu blijft zitten
Dat is inderdaad niet terecht. Die heeft neem ik aan toch voor veel van de buitenlandse stemmen gezorgdquote:
Teruggekeerde NSC en PVV boomers?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef capricia het volgende:
Ik vind het heel knap van 50Plus, btw.
Puur omdat het de enige keus op rechts is waar wat zinnigs uitkomt (en dat niet zo klein is als ja21). Enige vlucht route voor mensen die moe zijn van Wildersquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
Ongelofelijk, ik was er wel bang voor gezien het matige optreden van Timmermans.
Maar dat de VVD nauwelijks afgestraft is zakt mijn broek wel even flink vanaf.
Nu is het hopen dat D66 de grootste blijft.
Zeker!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:06 schreef Breekfast het volgende:
PvdA/Groenlinks heeft gewoon last gehad van het bandwagon-effect bij D66.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |