SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.cpb.nl/publicatie/keuzes-kaart-2027-2030
https://nos.nl/artikel/25(...)te-korten-op-de-zorg
Deden ze vorige verkiezingen toch ook?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
PVV had een zaal gehuurd om te feesten maar zegt dat nu af. Ze wachten resultaten af in het Tweede Kamergebouw, met kleine incrowd.
wanneer was de laatste maal dat D66 in een rechts kabinet zat met VVD ?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met deze vier partijen kom je nog niet uit op 76. Volgens de laatste peiling van Maurice de Hond is dit 73 zetels. Dan moet er nog een BBB of een FVD bij.
D66 gaat echt nooit regeren met alleen rechts en conservatiefquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wanneer was de laatste maal dat D66 in een rechts kabinet zat met VVD ?
Oja............. Rutte 4 en toen verloren ze 15 zetels in 2023
Les is..... wees geen bijwagen voor vvd / rechts kabinet .. Dan verlies je de volgende verkiezingen.
Heeft D66 dat begrepen... dan gaan ze voor een middenkabinet GL/PvdA, CDA met VVD (nu niet de dominante partij)
Zie ook niet zo goed in wat daar voor D66 te halen valt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
D66 gaat echt nooit regeren met alleen rechts en conservatief
Klopt, die gaan dat echt niet doen. Net als CDA overigens.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zie ook niet zo goed in wat daar voor D66 te halen valt.
GLPvdA? Wat goed van je! Hebben onze wijze woorden toch nog effect op je gehad.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:32 schreef MoreDakka het volgende:
Ik heb getwijfeld maar toch maar gestemd. Zeer ontevreden met mijn keuze en de partij verdient mijn stem niet maar niet stemmen is toch een slechtere optie. Bah.
Zou mooi zijn als die 2 het gewoon met Gl/PvdA kunnen doen. Ik ben 'van huis uit' VVD'er, maar deze club mag echt de bezem er weleens door halen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Klopt, die gaan dat echt niet doen. Net als CDA overigens.
Dat vraag ik mij af, beide (D66 als het CDA) kunnen prima een coalitie maken over rechts.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Klopt, die gaan dat echt niet doen. Net als CDA overigens.
De kans lijkt enorm dat de VVD niet eens nodig is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Les is..... wees geen bijwagen voor vvd / rechts kabinet .. Dan verlies je de volgende verkiezingen.
Heeft D66 dat begrepen... dan gaan ze voor een middenkabinet GL/PvdA, CDA met VVD (nu niet de dominante partij)
Nou…. Ten opzichte van de peilingen zou er dan nog een stuk of 8 zetels gewonnen moeten worden. Dat is vrij veel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De kans lijkt enorm dat de VVD niet eens nodig is.
Nou ja, op zich geldt dat voor elke regeringspartij, dat de kans groot is dat er met je afgerekend gaat worden de volgende ronde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik denk niet dat D66 of GL(/PvdA) snel met CU gaan. Dat was bij Rutte al 'hoge' uitzondering en nu is mogelijk Jetten aan de bal (die zal het niet doen) of Bontenbal (en die zal ze niet kunnen overtuigen)quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:45 schreef Bluesdude het volgende:
GL/PvdA en CDA en D66 kunnen een minderheidskabinet maken met gedoogsteun van andere partijen
Of CU meenemen..
Sterk de indruk dat CU, PvdD, Volt, JA21 en BBB helemaal leeg getrokken worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou…. Ten opzichte van de peilingen zou er dan nog een stuk of 8 zetels gewonnen moeten worden. Dat is vrij veel.
Ik hoop het. Aan de andere kant: in mijn gemeente is de opkomst nu 82,5% , maar daar wonen best veel VVD-ers.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Lage opkomst is ook wel gunstig; minder kansloos PVV-volk waarschijnlijk.
En veel sterkte, want ze blijven (in ploegendienst) tot 9 uur en beginnen daarna te tellen. Als die flappen uitvouwen en partij bij partij leggen, Nog eens nakijken en tellen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik wens de stembureauleden altijd een fijne dag, want zonder hen geen verkiezingen
Zaten ze vorige keer niet in een café in Duindorp?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:27 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Deden ze vorige verkiezingen toch ook?
Ik heb op Marjolein Moorman gestemd, de nummer 6 op de lijst.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Mijn rode bolletje is naast Timmermans gezet trouwens.
Now we wait and pray.
Maar het zal waarschijnlijk Jetten worden.
Marjolein Moormanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:52 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik heb op Margreet Moorman gestemd, de nummer 6 op de lijst.
Het was trouwens erg druk hier. Vorige keer waren we ook rond zessen gegaan en toen was het vrij rustig, deze keer stonden de mensen helemaal buiten in de rij, we hebben dan ook bijna 15 minuten moeten wachten voor we aan de beurt waren.
Als BBB uit de Kamer verdwijnt dan organiseer ik een Caroline en Henk uitzwaaimiddag. Op de trekker terug naar Deventer!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sterk de indruk dat CU, PvdD, Volt, JA21 en BBB helemaal leeg getrokken worden.
En dat voor zo'n rechts forum, haha, vermoed ook dat de meesten dit subforum overslaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel GroenLinks / PvdA stemmers hier.
Dat geeft de burger moed.
Zojuist gestemd op Moormanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel GroenLinks / PvdA stemmers hier.
Dat geeft de burger moed.
Dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zaten ze vorige keer niet in een café in Duindorp?
De voorlopige exitpollquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Rnie het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder dat er nu een select groepje Nederlanders is dat de uitslag (exitpoll) al weet en dat het niet lekt.
Hoezo? Kun jij geen geheimen bewaren en verwacht je dus ook niet dat anderen dat kunnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Rnie het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder dat er nu een select groepje Nederlanders is dat de uitslag (exitpoll) al weet en dat het niet lekt.
Als je het een beetje goed doet lijkt het me dat niet meer dan 4-5 mensen die voorlopige uitslag/stand nu al weten, moet toch wel te doen zijn om 4-5 mensen te vinden die te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Rnie het volgende:
Jaloers. Ik liep eerst een kwartier te kutten om de juiste partij te vinden, man man man.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wij hebben trouwens een nieuw stembiljet. Wat een aanwinst. Gewoon in vieren vouwen ipv die ouderwetse wegenkaart-origami.
Ik had die wegenkaart origami. Maar ondertussen zoveel ervaring dat ik hem in 1x netjes op kon vouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wij hebben trouwens een nieuw stembiljet. Wat een aanwinst. Gewoon in vieren vouwen ipv die ouderwetse wegenkaart-origami.
Voor de PVV hoef je maar 1 flap open te vouwen hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaloers. Ik liep eerst een kwartier te kutten om de juiste partij te vinden, man man man.
Ik kon de vouw eerst niet vinden en dacht wat is dit nu weer voor een raar stuk papier met kiesdistricten..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaloers. Ik liep eerst een kwartier te kutten om de juiste partij te vinden, man man man.
Ik ben gelukkig niet krankzinnigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef probeer het volgende:
[..]
GLPvdA? Wat goed van je! Hebben onze wijze woorden toch nog effect op je gehad.
Samen met die andere kleine flutpartijen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als BBB uit de Kamer verdwijnt dan organiseer ik een Caroline en Henk uitzwaaimiddag. Op de trekker terug naar Deventer!
Was voor mij voor het eerst in jaren dat ik méér dan de eerste flap open moest slaan haha.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de PVV hoef je maar 1 flap open te vouwen hoor.
toch weer 10 seconden langerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Japepk het volgende:
[..]
Was voor mij voor het eerst in jaren dat ik méér dan de eerste flap open moest slaan haha.
Je had zo’n lijst toch al thuis gekregen om met alle rust en ruimte uit te vogelen waar je partij stond en waar de vrouw of man die je voorkeur had?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had hem dus helemaal opengevouwen om extreemrechts te stemmen: dat is dus Partij voor de Rechtsstaat geworden!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de PVV hoef je maar 1 flap open te vouwen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |