Als BBB uit de Kamer verdwijnt dan organiseer ik een Caroline en Henk uitzwaaimiddag. Op de trekker terug naar Deventer!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sterk de indruk dat CU, PvdD, Volt, JA21 en BBB helemaal leeg getrokken worden.
En dat voor zo'n rechts forum, haha, vermoed ook dat de meesten dit subforum overslaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel GroenLinks / PvdA stemmers hier.
Dat geeft de burger moed.
Zojuist gestemd op Moormanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Veel GroenLinks / PvdA stemmers hier.
Dat geeft de burger moed.
Dat verbaast me niets.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zaten ze vorige keer niet in een café in Duindorp?
De voorlopige exitpollquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Rnie het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder dat er nu een select groepje Nederlanders is dat de uitslag (exitpoll) al weet en dat het niet lekt.
Hoezo? Kun jij geen geheimen bewaren en verwacht je dus ook niet dat anderen dat kunnen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Rnie het volgende:
Blijft toch altijd bijzonder dat er nu een select groepje Nederlanders is dat de uitslag (exitpoll) al weet en dat het niet lekt.
Als je het een beetje goed doet lijkt het me dat niet meer dan 4-5 mensen die voorlopige uitslag/stand nu al weten, moet toch wel te doen zijn om 4-5 mensen te vinden die te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Rnie het volgende:
Jaloers. Ik liep eerst een kwartier te kutten om de juiste partij te vinden, man man man.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wij hebben trouwens een nieuw stembiljet. Wat een aanwinst. Gewoon in vieren vouwen ipv die ouderwetse wegenkaart-origami.
Ik had die wegenkaart origami. Maar ondertussen zoveel ervaring dat ik hem in 1x netjes op kon vouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
Wij hebben trouwens een nieuw stembiljet. Wat een aanwinst. Gewoon in vieren vouwen ipv die ouderwetse wegenkaart-origami.
Voor de PVV hoef je maar 1 flap open te vouwen hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaloers. Ik liep eerst een kwartier te kutten om de juiste partij te vinden, man man man.
Ik kon de vouw eerst niet vinden en dacht wat is dit nu weer voor een raar stuk papier met kiesdistricten..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jaloers. Ik liep eerst een kwartier te kutten om de juiste partij te vinden, man man man.
Ik ben gelukkig niet krankzinnigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:39 schreef probeer het volgende:
[..]
GLPvdA? Wat goed van je! Hebben onze wijze woorden toch nog effect op je gehad.
Samen met die andere kleine flutpartijen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als BBB uit de Kamer verdwijnt dan organiseer ik een Caroline en Henk uitzwaaimiddag. Op de trekker terug naar Deventer!
Was voor mij voor het eerst in jaren dat ik méér dan de eerste flap open moest slaan haha.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de PVV hoef je maar 1 flap open te vouwen hoor.
toch weer 10 seconden langerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:18 schreef Japepk het volgende:
[..]
Was voor mij voor het eerst in jaren dat ik méér dan de eerste flap open moest slaan haha.
Je had zo’n lijst toch al thuis gekregen om met alle rust en ruimte uit te vogelen waar je partij stond en waar de vrouw of man die je voorkeur had?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had hem dus helemaal opengevouwen om extreemrechts te stemmen: dat is dus Partij voor de Rechtsstaat geworden!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de PVV hoef je maar 1 flap open te vouwen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |