bontenbal heeft mijn stem. Dat is helemaal niet zo rechts johquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die ken jij natuurlijk niet, rechtse rakker.
Goed bezig, maatje in het midden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
bontenbal heeft mij stem. Dat is helemaal niet zo rechts joh
Ken je die serieus niet?quote:
x3quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik stond vanochtend om half 8 klaar om te stemmen, heerlijk rustig. GL-PvdA, Lisa Westerveld.
Herken haar gezicht nu ik een foto zag. Maar nee ben niet erg bekend met de pvda mensenquote:
T is een GroenLinkserquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Herken haar gezicht nu ik een foto zag. Maar nee ben niet erg bekend met de pvda mensen
is het zelfde in dit gevalquote:
2 jaar geleden had je ook de Gaza marsen waardoor je alle peilingen bij het vuilnis kon zetten.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
De peilingen zaten er 2 jaar geleden tientallen zetels naast, 3 zetels er naast zitten is dus gewoon conform verwachting.
En dan is dit ook nog eens eentje uit Huize GroenLinks.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Herken haar gezicht nu ik een foto zag. Maar nee ben niet erg bekend met de pvda mensen
Mwa voor veel mensen een reden om niet meer op PvdA te stemmenquote:
x4quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik stond vanochtend om half 8 klaar om te stemmen, heerlijk rustig. GL-PvdA, Lisa Westerveld.
GL van origine. En nu nog trouwens, ze zijn nog niet gefuseerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van GL-PvdA, maar als ik er op moest stemmen zou het mevrouw Westerveld zijn ja, die zet haar tanden flink in het helpen van mensen met een handicap die door organisaties genaaid worden en dat is altijd goedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Nope. Nog niet gefuseerdquote:
Ik kan mij dat niet van Nederlandse verkiezingen herinneren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O.
Andere jaren zag ik wel eens nieuwsitems voorbij komen dat rond 18:00 de eerste verwachte uitslagen bekend waren.
Dit jaar niet vooralsnog.
Heel veel allochtonen stemmen PVV.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden een Syrische man gesproken, eigenaar van twee restaurants. Stemt PVV.. en de ironie was dat ik hem nog begreep ook.
x5quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Jij woont dan ook in een SGP bolwerkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van GL-PvdA, maar als ik er op moest stemmen zou het mevrouw Westerveld zijn ja, die zet haar tanden flink in het helpen van mensen met een handicap die door organisaties genaaid worden en dat is altijd goed
Ik vind het sws een feestje.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
PVV had een zaal gehuurd om te feesten maar zegt dat nu af. Ze wachten resultaten af in het Tweede Kamergebouw, met kleine incrowd. Kan goed teken zijn.
Maar: PVV bolwerk Nissewaard had om 17:30 een opkomst van 51%. Was 47% in 2023.
SGP, BBB en FvD spandoeken zag ik bij hem op t land staanquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in een SGP bolwerk
Driekwart van Nederland weet het niet twee dagen voor de verkiezingen. Nou wat een feest.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het sws een feestje.
Van de democratie.
Dat stemmen.
Ik ook, ik heb taart gehaaldquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind het sws een feestje.
Van de democratie.
Dat stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |