en nu zit ze bij een partij voor harder straffen en nooit iemand eerder vrijlaten…quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze durfde tegen het populisme (zwaarder straffen, nooit iemand eerder vrijlaten) in te gaan en gewoon te gaan staan voor wat ze wist dat nodig was, dat komt te weinig voor in de politiek momenteel.
Dat heeft ze natuurlijk altijd gezeten: Leefbaar, PVV en nu JA21.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en nu zit ze bij een partij voor harder straffen en nooit iemand eerder vrijlaten…
Plus dat die eis natuurlijk ook niet financieel was onderbouwd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat heeft ze natuurlijk altijd gezeten: Leefbaar, PVV en nu JA21.
Maar dat ze toen voor haar gevangenispersoneel is gaan staan verdiende toen wel complimenten.
Ja maar Eerdmans heeft zijn plannen wel laten doorrekenen, he..quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
en nu zit ze bij een partij voor harder straffen en nooit iemand eerder vrijlaten…
Met deze vier partijen kom je nog niet uit op 76. Volgens de laatste peiling van Maurice de Hond is dit 73 zetels. Dan moet er nog een BBB of een FVD bij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie de VVD nog wel hoog scoren vanavond. En als GL-PvdA onder de 25 blijft hangen, dan zie ik het wel D66-VVD-CDA-JA21 worden. Er vanuitgaande dat die laatste partij niet tegenvalt ten opzichte van de peilingen, en inderdaad 9+ zetels haalt.
De hype was dat het een PVV’er was die daadwerkelijk haar werk deedquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
De hype was dat ze tegen haar eigen fractieleider inging.
Met de haalbare middelen die ze had.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hype was dat het een PVV’er was die daadwerkelijk haar werk deed
Na sluiting van de stembureaus dus na 21 uur.quote:
Zonder de VVD kunnen de andere partijen ook weinig dus die hebben in dat opzicht toch nog wel een sterke positie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De VVD heeft denk ik niet zo veel te willen.
O.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Na sluiting van de stembureaus dus na 21 uur.
Ipsos I&O om 2100 uur.quote:
21:00 uur. Als de stembureaus gesloten zijn (uiteraard).quote:
Desnoods trek ik een survivalpak aan. Stemmen zal ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:47 schreef -0- het volgende:
Redelijk wat te doen over het weer en de opkomst, maar wat gebeurt er als het een deel van de dag code rood is in verband met bijvoorbeeld een zware storm. En wat als dat slecht in 1 provincie geldt?
Nee, dat is nooit vóór de stembureaus sluiten (om 21:00 uur).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O.
Andere jaren zag ik wel eens nieuwsitems voorbij komen dat rond 18:00 de eerste verwachte uitslagen bekend waren.
Dit jaar niet vooralsnog.
Klopt. We worden doodgegooid met peilingen maar op verkiezingsdag wachten ze keurig tot de stembussen gesloten zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit vóór de stembureaus sluiten (om 21:00 uur).
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik stond vanochtend om half 8 klaar om te stemmen, heerlijk rustig. GL-PvdA, Lisa Westerveld.
x2quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:55 schreef Cyan9 het volgende:
Ik stond vanochtend om half 8 klaar om te stemmen, heerlijk rustig. GL-PvdA, Lisa Westerveld.
De peilingen zaten er 2 jaar geleden tientallen zetels naast, 3 zetels er naast zitten is dus gewoon conform verwachting.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Met deze vier partijen kom je nog niet uit op 76. Volgens de laatste peiling van Maurice de Hond is dit 73 zetels. Dan moet er nog een BBB of een FVD bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |