Die coalitie implodeert binnen een maand of 2.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:10 schreef Korenfok het volgende:
Wanneer CDA, VVD, PVV, Ja21, SGP en D66 samen voor dan 76 zetels scoren, is nederland van alles, maar niet klaar met rechts.
Fatsoenlijk rechtsquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:12 schreef archito het volgende:
[..]
Klaar met populistisch rechts dan.
Contradictio in terminis.quote:
Ik zie de VVD nog wel hoog scoren vanavond. En als GL-PvdA onder de 25 blijft hangen, dan zie ik het wel D66-VVD-CDA-JA21 worden. Er vanuitgaande dat die laatste partij niet tegenvalt ten opzichte van de peilingen, en inderdaad 9+ zetels haalt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:10 schreef Korenfok het volgende:
Wanneer CDA, VVD, PVV, Ja21, SGP en D66 samen voor dan 76 zetels scoren, is nederland van alles, maar niet klaar met rechts.
Ik acht de kans heel klein dat D66 dat gaat doen, zelfs niet als ze de premier mogen leveren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie de VVD nog wel hoog scoren vanavond. En als GL-PvdA onder de 25 blijft hangen, dan zie ik het wel D66-VVD-CDA-JA21 worden. Er vanuitgaande dat die laatste partij niet tegenvalt ten opzichte van de peilingen, en inderdaad 9+ zetels haalt.
Zowel D66 als CDA hebben gezegd dat ze JA21 niet per se zien zitten. Ze sluiten ze niet uit, maar zien er ook niet echt wat in.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie de VVD nog wel hoog scoren vanavond. En als GL-PvdA onder de 25 blijft hangen, dan zie ik het wel D66-VVD-CDA-JA21 worden. Er vanuitgaande dat die laatste partij niet tegenvalt ten opzichte van de peilingen, en inderdaad 9+ zetels haalt.
Onder druk wordt alles vloeibaar en een VVD gaat het pluche echt niet opgeven.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zowel D66 als CDA hebben gezegd dat ze JA21 niet per se zien zitten. Ze sluiten ze niet uit, maar zien er ook niet echt wat in.
Ik zie dan eerder VVD toch samen gaan met D66-CDA-GL/PvdA.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar en een VVD gaat het pluche echt niet opgeven.
De VVD heeft denk ik niet zo veel te willen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Onder druk wordt alles vloeibaar en een VVD gaat het pluche echt niet opgeven.
VVD lijkt juist een sleutelpositie te krijgen in deze formatie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De VVD heeft denk ik niet zo veel te willen.
Daarvoor hebben ze dus congressen met vodjes 'voor' en 'tegen' en een smeuïg labeltje met een alternatieve benaming voor een extraparlementair-/zakenkabinet uitgevonden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zowel D66 als CDA hebben gezegd dat ze JA21 niet per se zien zitten. Ze sluiten ze niet uit, maar zien er ook niet echt wat in.
Het ligt natuurlijk aan het uiteindelijke resultaat. Maar gevoelsmatig zie ik eerder D66 (ten aanzien van JA21) dan de VVD (ten aanzien van PvdA-GL) overstag gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De VVD heeft denk ik niet zo veel te willen.
Het is een soort PVV maar dan met lui die wel willen besturen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef Elan het volgende:
Is JA21 een hype onder jongeren of zo, was bij een lezing op ROC net en ze hoorde de een na de ander over JA21 gaan stemmen.
Wellicht toeval maar ben benieuwd of ze gaan verrassen.
Forum was ook populair onder jongeren toen Thierry nog semi-normaal was.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:39 schreef Elan het volgende:
Is JA21 een hype onder jongeren of zo, was bij een lezing op ROC net en ze hoorde de een na de ander over JA21 gaan stemmen.
Wellicht toeval maar ben benieuwd of ze gaan verrassen.
Dat lijkt me uiterst onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie nog wel een mogelijkheid waarin 3 van de 4; PVDA/GL, CDA, D66, VVD bij elkaar over de 75 komen vanavond.
Het gat tussen max. drie Afghaanse tolken die werkten voor onze Defensie binnenlaten, en twee niet-verwesterde Afghaanse vrouwen terugsturen is zeker overbrugbaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het ligt natuurlijk aan het uiteindelijke resultaat. Maar gevoelsmatig zie ik eerder D66 (ten aanzien van JA21) dan de VVD (ten aanzien van PvdA-GL) overstag gaan.
Eerdmans wil vooral besturen. Het kunnen is dan weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een soort PVV maar dan met lui die wel willen besturen.
Ik snap dat wel.
Als je rechts bent en meer wil dan Wilders zijn praatjes.
Ik vind het vooral schattig hoe hij zich positioneert als het stiefzoontje van ons aller Pim.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerdmans wil vooral besturen. Het kunnen is dan weer een ander verhaal.
Dan moet ie maar solliciteren als buschauffeur.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerdmans wil vooral besturen. Het kunnen is dan weer een ander verhaal.
Ik vind het wel een beetje ultieme luiheid om dan maar niet te gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De hamvraag is: welke kiezer heeft geen zin om straks door de regen te gaan om te stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |