PVDD stemmers houden niet van hondenweerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:57 schreef Mrmime het volgende:
Bij slecht weer blijven de flanken vaker thuis
Zelfs Pim hoereerde zich minder vaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schattig hoe hij zich positioneert als het stiefzoontje van ons aller Pim.
Ik heb nog steeds niet gestemd, geen tijd voor gehad. Maar ik ga wel hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 15:45 schreef Diabool het volgende:
NOG MAAR 5 UUR TE GAAN
Is er al iets bekend van de opkomst tot nu toe?
Sywert is een wappiequote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
Sywert van Lienden stemt tegenwoordig FvD. Hij vindt De Vos "capabel". Sodeju zeg. Van CDA in vier jaar naar FvD.
Hoho ze hebben Coenradie.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerdmans wil vooral besturen. Het kunnen is dan weer een ander verhaal.
MAGA is ook een gestroomlijnde organisatie. Is dat wat je wil? Dat is niet per se beter lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoho ze hebben Coenradie.
En ja je kunt je afvragen in hoeverre ze er al aan toe zijn maar ze doen iig hun best met een democratische partij, competente bestuurders proberen aan te trekken, plannen laten doorrekenen.
Heel wat meer dan de losse flodders van Geert.
Gl/PvdA, de man was ooit lid van PvdAquote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:01 schreef Mrmime het volgende:
Ik ben heel benieuwd war Schoof op stemt vandaag
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat zijn pariastatus na het uitkomen van zijn bedrog daar toch wel wat mee te maken heeft. Die ziet de overheid als de grote boosdoener die hem onrecht heeft aangedaan. En die persoonlijke ervaring/slachtofferschap betrekt hij dan waarschijnlijk op alle problemen in de maatschappij.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
Sywert van Lienden stemt tegenwoordig FvD. Hij vindt De Vos "capabel". Sodeju zeg. Van CDA in vier jaar naar FvD.
Hij denkt dat het nu bijna een kwart eeuw geleden is en we de ruziënde knotsenkneuzen die toen in de regering kwamen vergeten zijn?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:47 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral schattig hoe hij zich positioneert als het stiefzoontje van ons aller Pim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij toch eerder een Plasterk in de dop. Er is toch wel een groot verschil tussen formeren voor de populisten, zoals een Putters, en echt 'leiding' geven aan zo'n populistisch zooitje ongeregeld.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gl/PvdA, de man was ooit lid van PvdA
Coenradie was totaal onzichtbaar in de campagne. Maar ik las ergens dat ze het liefst gewoon 8 oid zetels halen zodat ze de partij rustig kunnen uitbouwen. Zodat ze niet bezwijken aan NSC-taferelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoho ze hebben Coenradie.
En ja je kunt je afvragen in hoeverre ze er al aan toe zijn maar ze doen iig hun best met een democratische partij, competente bestuurders proberen aan te trekken, plannen laten doorrekenen.
Heel wat meer dan de losse flodders van Geert.
Hij had het gisteren over stabiel bestuur dus het zal idd wel Timmermans of Bontenbal zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gl/PvdA, de man was ooit lid van PvdA
Ja lastig punt. Als die meer volgens de democratische spelregels zou spelen dan zou ik dat wel liever zien ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
MAGA is ook een gestroomlijnde organisatie. Is dat wat je wil? Dat is niet per se beter lijkt me.
Coenradie heeft ook niet echt bewezen capabel te zijn. Niet in vorige functies, en als staatssecretaris deed ze niet veel meer dan tegen Wilders, VVD en BBB in gaan. Het was de juiste inschatting maar daarmee is nog niet bewezen dat je kan besturen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Coenradie was totaal onzichtbaar in de campagne. Maar ik las ergens dat ze het liefst gewoon 8 oid zetels halen zodat ze de partij rustig kunnen uitbouwen. Zodat ze niet bezwijken aan NSC-taferelen.
Ja dat vond ik ook wel opvallend. Ik zou meer met haar te koop hebben gelopen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Coenradie was totaal onzichtbaar in de campagne. Maar ik las ergens dat ze het liefst gewoon 8 oid zetels halen zodat ze de partij rustig kunnen uitbouwen. Zodat ze niet bezwijken aan NSC-taferelen.
JA21 heeft leden maar is net als FvD bepaald niet democratisch georganiseerd (BBB net zo, NSC tot 2025 ook).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja lastig punt. Als die meer volgens de democratische spelregels zou spelen dan zou ik dat wel liever zien ja.
Ik heb de hele hype rond Coenradie nooit begrepen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Coenradie heeft ook niet echt bewezen capabel te zijn. Niet in vorige functies, en als staatssecretaris deed ze niet veel meer dan tegen Wilders, VVD en BBB in gaan. Het was de juiste inschatting maar daarmee is nog niet bewezen dat je kan besturen.
De hype was dat ze tegen haar eigen fractieleider inging.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb de hele hype rond Coenradie nooit begrepen.
Die lag natuurlijk flink overhoop met de overheid, dus nu verlangt hij natuurlijk naar kleine overheid fetish partijen.quote:
Ze durfde tegen het populisme (zwaarder straffen, nooit iemand eerder vrijlaten) in te gaan en gewoon te gaan staan voor wat ze wist dat nodig was, dat komt te weinig voor in de politiek momenteel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:39 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik heb de hele hype rond Coenradie nooit begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |