Heb je daar bewijs voor, dat die drie partijen aan het infuus van MAGA en Rusland hangen?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:44 schreef Klopkoek het volgende:
De allerrijksten stoten steeds meer CO2 uit, de armste helft van de wereld juist minder
https://www.trouw.nl/duur(...)ist-minder~b7ba7a6c/
Belangrijke reden waarom clubs die aan het infuus van MAGA en Rusland hangen (JA21, FvD, PVV) zo tegen klimaatbeleid zijn.
Hendigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb alle bolletjes bij GroenLinks ingekleurd, nu hebben ze meer stemmen!
Als het echt close is kan het goed zijn dat we pas morgenochtend weten wie de grootste is geworden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:39 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik ben benieuwd wat de exitpolls gaan zeggen. Met de verschillen zo klein zal het wel een latertje worden voordat echt duidelijk is wie de grootste wordt.
Ik op Sandra Phlippen net. Ook D'66, lijstduwster.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:37 schreef Hexagon het volgende:
Zo even op Anouschka Biekman van D66 gestemd.
Zelf een groen potlood meegenomen ook?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er in totaal 76 aangekruist van Groenlinks/pvda, D66, Piratenpartij en Volt zodat die een kabinet kunnen vormen. En voor de gein Faber zodat we nog kunnen lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja doet het ook goed bij de wereldleiders. Een homo bij Trump. Erdogan evt putin. Top idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:47 schreef TAmaru het volgende:
Spannend of D66, GL-PvdA of CDA straks het grootste wordt. Eén van die drie zal ook wel de premier gaan leveren aangezien de PVV vrijwel buiten spel staat. Het lijkt toch D66 te gaan worden. Dat kan dan de eerste premier worden die uit de kast is. Ook wel weer leuk natuurlijk.
Gelijk geformeerd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb er in totaal 76 aangekruist van Groenlinks/pvda, D66, Piratenpartij en Volt zodat die een kabinet kunnen vormen. En voor de gein Faber zodat we nog kunnen lachen
Voor FvD en PVV is daar heel sterk bewijs voor. JA21 sterke vermoedens, gezien hun Kremlinpraat (één op één gekopieerd van Kremlin).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs voor, dat die drie partijen aan het infuus van MAGA en Rusland hangen?
En wat is er mis met CO2?
Welk bewijs dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Voor FvD en PVV is daar heel sterk bewijs voor. JA21 sterke vermoedens, gezien hun Kremlinpraat (één op één gekopieerd van Kremlin).
Veel succes straks met JA21 in het kabinet 😉 "Grootste winnaar niet negeren, ik ben de regenboog zebrapaden spuugzat" enz.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik op Sandra Phlippen net. Ook D'66, lijstduwster.
JA21 zal alleen in het kabinet komen als VVD/CDA wint (of wint achter de PVV) denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Veel succes straks met JA21 in het kabinet 😉 "Grootste winnaar niet negeren, ik ben de regenboog zebrapaden spuugzat" enz.
Lijkt me niet zoveel uit te maken, die staan allebei hoog genoeg om direct de Kamer in te komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, ik twijfel nog wel wie mijn voorkeursstem krijgt, Lisa Westerveld of Marjolein Moorman. Ik wil eigenlijk liever op een PvdA-poppetje stemmen en vind Moorman wel geschikt, maar ben wel fan van Westerveld. Overigens hoop ik dat D66 de grootste wordt, maar ik wil wel economisch links stemmen omdat Nederland te verhard zuurrechts is geworden als je het mij vraagt.
In principe zal het niet uitmaken, ze zullen allebei wel populair genoeg zijn. Maar het gaat om het idee.
Zoals gezegd, gaat om het idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me niet zoveel uit te maken, die staan allebei hoog genoeg om direct de Kamer in te komen.
Dat denk ik niet. Ik denk dat net als in 2021 en 2023 de VVD hun poot stijf houdt - als die route een meerderheid heeft. In 2021 hingen nieuwe verkiezingen nadrukkelijk boven de markt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JA21 zal alleen in het kabinet komen als VVD/CDA wint (of wint achter de PVV) denk ik.
Westerveld vind ik altijd wel goed vanwege haar aandacht voor zorg en mindere groepen. Moorman is wel 'the next big thing' zoals ze zeggen maar ken haar verder niet zo goed.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals gezegd, gaat om het idee.
Yesilgoz en de VVD leven nog steeds in de waan dat zij de voortrekkersrol hebben. Als zij centrum-rechts willen dat D66 en CDA dan even bij het kruisje tekenen en ze zelf geen concessies hoeven te doen mbt bijvoorbeeld de HRA.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 23:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Yesilgöz is echt zo een kind die je op een verjaardag gewoon even achterin de rij moet zetten, omdat die continu een soort haantje de voorste is die anderen niet aan het woord wil laten en bazig wil overheersen. Het was een verademing om te zien hoe ze hier werd gevloerd door Bontebal en jammer dat Pauw het expres 2 keer niet uitzond (al dan niet bewust) ten nadele van Timmermans.
Succes met formeren zonder VVD en/of JA21. Egoïsten zoals de VVD doen dat nu eenmaal.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yesilgoz en de VVD leven nog steeds in de waan dat zij de voortrekkersrol hebben. Als zij centrum-rechts willen dat D66 en CDA dan even bij het kruisje tekenen en ze zelf geen concessies hoeven te doen mbt bijvoorbeeld de HRA.
Ja, zonder D66 geldt hetzelfde natuurlijk. Als die weinig interesse hebben in JA21 wordt het ook lastig. Het is vooral te hopen dat die coalitie 1 of 2 zetels tekort gaat komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat net als in 2021 en 2023 de VVD hun poot stijf houdt - als die route een meerderheid heeft. In 2021 hingen nieuwe verkiezingen nadrukkelijk boven de markt.
Hoor maar de verklaring van Kaag terug toen ze eindelijk overstag ging en GL-PVDA liet vallen (CU erin).
Zonder de VVD kun je weinig formeren.
Ik mis een reden om voor de een of de ander te stemmen. Qua persoon en wat ze bewerkstelligen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, ik twijfel nog wel wie mijn voorkeursstem krijgt, Lisa Westerveld of Marjolein Moorman. Ik wil eigenlijk liever op een PvdA-poppetje stemmen en vind Moorman wel geschikt, maar ben wel fan van Westerveld. Overigens hoop ik dat D66 de grootste wordt, maar ik wil wel economisch links stemmen omdat Nederland te verhard zuurrechts is geworden als je het mij vraagt.
In principe zal het niet uitmaken, ze zullen allebei wel populair genoeg zijn. Maar het gaat om het idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |