Komt vanzelf.quote:
Whehehe.quote:
Jaquote:
Wait whut??quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Opgeruimd. Zulke memes kunnen gewoon op het discord kanaal.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:23 schreef pmponer het volgende:
[..]
tssk, wat een onzin. Ik heb hiermee niks verraden.
Dat heb ik met lezen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Om dat gat terug te brengen tot 30 punten moet je 10 punten inlopen op Piastri wat al moeilijk is gezien de posities en er meer 4 verliezen op Norris wat me al helemaal ondoenbaar lijkt.
Ik sta er vaak van te kijken hoe ontzettend slecht mensen kunnen rekenen.
Buenas Nochtenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:05 schreef wdn het volgende:
Hopelijk is Lewis erg agressief deze eerste paar nochten
Die wil op het podium eindigen dus reken er maar niet opquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:05 schreef wdn het volgende:
Hopelijk is Lewis erg agressief deze eerste paar nochten
Volgens Senna is hij dan geen f1 coureur meerquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die wil op het podium eindigen dus reken er maar niet op
Huh?quote:
Ik weet het niet. Maar Max zal niet winnen denk ik.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb er geen goed gevoel bij vandaag.
Yuki was wel stilgevallen in die Honda.quote:
Is iets.quote:
@Jane wil je die flesjes allemaal even weggooien ?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:41 schreef Tijn het volgende:
Zal ik nog een Coronaatje pakken? Het heeft niet echt geluk gebracht bij de vorige sessies
Norris 55 ronden op medium, dan 15 op soft. U hoorde het hier eerst.quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris 55 ronden op medium, dan 15 op soft. U hoorde las het hier eerst.
Dit kan op heel veel manieren enorm interessant wordenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:43 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik durf de eerste ronde niet te kijken
nou graag de eerste rondequote:Op zondag 26 oktober 2025 20:43 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik durf de eerste ronde niet te kijken
lets hope soquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
Norris 1 ronde op medium en dan 69 ronden aan de tequila, u las het hier eerst
Moet ie eerst wel de eerste bocht halen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Norris 55 ronden op medium, dan 15 op soft. U hoorde het hier eerst.
Jap. Misschien wel een leuke merc motorplof. Of 2quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan op heel veel manieren enorm interessant worden
Ik verwacht nu dan ook een doodsaaie start door al dat ophypen.
Ik dacht meer aan een langzame pitstop.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moet ie eerst wel de eerste bocht halen.
Daarvoor kan McLaren wel bij Mercedes aankloppenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een langzame pitstop.
als dat zo is, keihard straffenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
sky italia zegt dat Merc en Mclaren over de budgetcap zaten 2024
Dat wordt een boete en minder windtunneltijd!quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef Ayreon84 het volgende:
Het is hopen op wat chaos waar Max van gevrijwaard blijft, maar je zult net zien dat...
quote:Verstappen heeft wat problemen met zijn drinksysteem. "Het lekt alle kanten op."
https://www.nu.nl/formule(...)anse-grand-prix.html
Ik denk dat Norris aan de horizon verdwijnt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
Heb het gevoel dat de eerste 4 gaan bowlen,... de rest blijft uit de problemen
Allebei in plaats van één van de twee?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij zou de straf nu zwaarder moeten zijn dan destijds voor RBRquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat wordt een boete en minder windtunneltijd!
Must be the waterquote:
Dit.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat Norris aan de horizon verdwijnt.
Aston Martin zou het al opgelost cq geregeld hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Allebei in plaats van één van de twee?
Ik heb meer popcorn nodig.
Dat heeft nu toch geen effect meer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:47 schreef greysbones het volgende:
idd, 3 jaar terug moord en brand schreeuwen toen RBR over de cap was.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als dat zo is, keihard straffen
Arme Zak en toto.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij zou de straf nu zwaarder moeten zijn dan destijds voor RBR
Dat was slechts een administratieve handeling als ik de verhalen mag gelovenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aston Martin zou het al opgelost cq geregeld hebben
1 van de straffen was toch punten in mindering bij de kampioenschappen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heeft nu toch geen effect meer.
Dat is dubbelopquote:
Nou, ben benieuwd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van de straffen was toch punten in mindering bij de kampioenschappen.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van de straffen was toch punten in mindering bij de kampioenschappen.
Helpquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat dit precies zo'n chaosrace wordt met SC's en rode vlaggen die bijna 3 uur duurt
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Zul je zien dat dit precies zo'n chaosrace wordt met SC's en rode vlaggen die bijna 3 uur duurt
En ben nu al moe.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Doe maar nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Dat is pas over 2 weken. We zitten nu in Mexico.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Staat genoteerdquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
Ferrari op 1 bij eerste bocht en 1 kampioenschapskandidaat eruit na eerste ronde.
Je las het hier het eerste
Het is wintertijd, je kunt dan halverwege de tijd terugzetten en dan is het maar een race van 2 uur!quote:
Waar is de goeie ouwe tijd dat een race gewoon meer dan 4 uur kon duren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Maar die is wel op een normale tijd en niet als de klok net is verzetquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is pas over 2 weken. We zitten nu in Mexico.
Denk niet dat dat zo werkt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is wintertijd, je kunt dan halverwege de tijd terugzetten en dan is het maar een race van 2 uur!
Leuk toch! Ik snap de weerstand nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:51 schreef LTVDK het volgende:
Het houdt nog niet over, maar ga morgen wel gewoon werken. Als het écht niet gaat dan meld ik me ziek.quote:
Je hebt een uur extra slaap gehadquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die is wel op een normale tijd en niet als de klok net is verzet
* greysbones gaat post opzoeken van knikkebollende @Tijnquote:
Ik lees zo veel als eerste.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
Ferrari op 1 bij eerste bocht en 1 kampioenschapskandidaat eruit na eerste ronde.
Ha.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt een uur extra slaap gehad
Jij bent goed ingelicht dus.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lees zo veel als eerste.
Hooguit wat gerommel in het achterveldquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Alle auto's komen ongeschonden bocht 1 en 2 door. Bocht 3 gebeurt er ook niks. Het is niks en het wordt niks.
Soms.quote:
Is als het goed is gefixed, las ik in FB!quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zodra de race spannend wordt zal FOK! wel weer traag worden
Iedereen wel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Voel wel minder spanning dan gisteren. Mijn onderbewuste weet al dat dit een kansloze bedoening wordt.
Die wilde koning MBS niet meer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jammer genoeg niet de mariachi intro.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Voel wel minder spanning dan gisteren. Mijn onderbewuste weet al dat dit een kansloze bedoening wordt.
+1 voor het correct gebruik van "bedoening"quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
ja dat dusquote:
Je hebt de teleurstelling al gehad dus?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Als ik het staatje zag van wanneer de polesitter de eerste ronde leidt dan was dat toch vooral met de machtige Mercedes.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hooguit wat gerommel in het achterveld
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jammer genoeg niet de mariachi intro.
Oude rommel wat het begeeft. Pech krijgt de schuld. @PowerLoungenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zodra de race spannend wordt zal FOK! wel weer traag worden
Ah oke, laten we het hopenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is als het goed is gefixed, las ik in FB!
Mariachimad.quote:
Goh, wat racistisch.quote:
Ja, eigenlijk wel. P5quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt de teleurstelling al gehad dus?
Iedereen verwacht het nu dus ook de rijders zullen daarom wat voorzichtiger zijn en alles heel houden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik het staatje zag van wanneer de polesitter de eerste ronde leidt dan was dat toch vooral met de machtige Mercedes.
Moeten ze volgend jaar bij Nederland de draaiorgelversie doenquote:
*pakt Donna en swingt door de kamer*quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten ze volgend jaar bij Nederland de draaiorgelversie doen
dat mogen ze wel overslaanquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Well done Bakuquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen verwacht het nu dus ook de rijders zullen daarom wat voorzichtiger zijn en alles heel houden.
Ik hoop dat ik het mis heb (behalve voor Max zelf)
Plooij voor de startrij gooien.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oude rommel wat het begeeft. Pech krijgt de schuld. @:powerloungen
Sallyquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*pakt Donna en swingt door de kamer*
Deze twee posts samen zijn welquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
Ik wil deze versie op m'n begrafenis, tijdens het condoleren.
Dries in zijn gele zwembroek.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lolquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Deze twee posts samen zijn wel
Wat gezellig maat.quote:
1 van de weinigen.quote:
Weinig degradatie dus was wel te verwachtenquote:
Zeg dat.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht op de teleurstelling bij de start.
En daarna gewoon een race van 80 minuutjes zodat wel allemaal netjes om half 11 naar bed kunnenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht op de teleurstelling bij de start.
18quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef D. het volgende:
Hoeveel auto's komen ongeschonden ronde 1 door?
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lando is niet de beste starter, en niet maakt vaak foutjes onder druk. Dan heeft hij LeClerc naast zich staan die niets te verliezen heeft, en Lewis achter hem of softs. Lando gaat als 2e of 3e de 1ste bocht uitkomen, of gaat er met 1 van de ferraris af.
Denk wel dat Piastri koel genoeg is om geen gekke dingen te doen en zich langzaamaan naar voren te werken. Hopelijk finished hij achter Max, maar die lijkt het toch echt moeilijk te hebben.
Prioriteit van de mannen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef SiGNe het volgende:
Als eerste bij de eerste bocht aankomen is het advies..
Oh dacht dat het advies als eerste over de finish komen wasquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef SiGNe het volgende:
quote:
Als eerste finishen is over het algemeen nog beterquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef SiGNe het volgende:
Priksport.quote:
kijkt naar de kalenderquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Gelukkig na vanavond niet meer zo laat
Wel absurd vroegquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Las Vegas?quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb zo geen zin in de Las Vegas tijden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Dit is juist heerlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef R-woud93 het volgende:
Verkeerde prioriteitenquote:
Extreem vroegquote:
quote:
Ja, die is te vroeg, maar kijk ik terugquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in de Las Vegas tijden.
Teletekstfanquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ja, die is te vroeg, maar kijk ik terug
Russell. En gras is groenquote:
Nee toch?quote:
er zijn er meer die het zagenquote:
Apple TV premium nemen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Anders had er wel noted in beeld geweest.
komt vast welquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Anders had er wel noted in beeld geweest.
Was te verwachten.quote:
Nee.quote:
Een punthoofd jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |