quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moeten ze volgend jaar bij Nederland de draaiorgelversie doen
dat mogen ze wel overslaanquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Well done Bakuquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen verwacht het nu dus ook de rijders zullen daarom wat voorzichtiger zijn en alles heel houden.
Ik hoop dat ik het mis heb (behalve voor Max zelf)
Plooij voor de startrij gooien.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oude rommel wat het begeeft. Pech krijgt de schuld. @:powerloungen
Sallyquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*pakt Donna en swingt door de kamer*
Deze twee posts samen zijn welquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Donna het volgende:
Ik wil deze versie op m'n begrafenis, tijdens het condoleren.
Dries in zijn gele zwembroek.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lolquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Deze twee posts samen zijn wel
Wat gezellig maat.quote:
1 van de weinigen.quote:
Weinig degradatie dus was wel te verwachtenquote:
Zeg dat.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht op de teleurstelling bij de start.
En daarna gewoon een race van 80 minuutjes zodat wel allemaal netjes om half 11 naar bed kunnenquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht op de teleurstelling bij de start.
18quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:00 schreef D. het volgende:
Hoeveel auto's komen ongeschonden ronde 1 door?
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
Ferrari op 1 bij eerste bocht en 1 kampioenschapskandidaat eruit na eerste ronde.
Je las het hier het eerste
quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lando is niet de beste starter, en niet maakt vaak foutjes onder druk. Dan heeft hij LeClerc naast zich staan die niets te verliezen heeft, en Lewis achter hem of softs. Lando gaat als 2e of 3e de 1ste bocht uitkomen, of gaat er met 1 van de ferraris af.
Denk wel dat Piastri koel genoeg is om geen gekke dingen te doen en zich langzaamaan naar voren te werken. Hopelijk finished hij achter Max, maar die lijkt het toch echt moeilijk te hebben.
Prioriteit van de mannen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef SiGNe het volgende:
Als eerste bij de eerste bocht aankomen is het advies..
Oh dacht dat het advies als eerste over de finish komen wasquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef SiGNe het volgende:
quote:
Als eerste finishen is over het algemeen nog beterquote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef SiGNe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |