Ik lees zo veel als eerste.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:52 schreef franklop het volgende:
Ferrari op 1 bij eerste bocht en 1 kampioenschapskandidaat eruit na eerste ronde.
Je las het hier het eerste
Ha.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hebt een uur extra slaap gehad
Jij bent goed ingelicht dus.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik lees zo veel als eerste.
Hooguit wat gerommel in het achterveldquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef opgebaarde het volgende:
Alle auto's komen ongeschonden bocht 1 en 2 door. Bocht 3 gebeurt er ook niks. Het is niks en het wordt niks.
Soms.quote:
Is als het goed is gefixed, las ik in FB!quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zodra de race spannend wordt zal FOK! wel weer traag worden
Iedereen wel.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Voel wel minder spanning dan gisteren. Mijn onderbewuste weet al dat dit een kansloze bedoening wordt.
Die wilde koning MBS niet meer.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jammer genoeg niet de mariachi intro.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Voel wel minder spanning dan gisteren. Mijn onderbewuste weet al dat dit een kansloze bedoening wordt.
+1 voor het correct gebruik van "bedoening"quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
ja dat dusquote:
Je hebt de teleurstelling al gehad dus?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Als ik het staatje zag van wanneer de polesitter de eerste ronde leidt dan was dat toch vooral met de machtige Mercedes.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hooguit wat gerommel in het achterveld
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jammer genoeg niet de mariachi intro.
Oude rommel wat het begeeft. Pech krijgt de schuld. @PowerLoungenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef 3rr0r het volgende:
Zodra de race spannend wordt zal FOK! wel weer traag worden
Ah oke, laten we het hopenquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is als het goed is gefixed, las ik in FB!
Mariachimad.quote:
Goh, wat racistisch.quote:
Ja, eigenlijk wel. P5quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt de teleurstelling al gehad dus?
Iedereen verwacht het nu dus ook de rijders zullen daarom wat voorzichtiger zijn en alles heel houden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als ik het staatje zag van wanneer de polesitter de eerste ronde leidt dan was dat toch vooral met de machtige Mercedes.
Moeten ze volgend jaar bij Nederland de draaiorgelversie doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |