Ik begreep dat er nog één shopper nodig is voor het laatste pakket.quote:
Omg die tasjes zijn geweldig en roze inpakpapier.quote:Op maandag 3 november 2025 15:11 schreef PoesInDoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sneak peek!
In het echt meer rood dan roze, maar ik vind het primaquote:Op maandag 3 november 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg die tasjes zijn geweldig en roze inpakpapier.
Oh op de foto lijkt het bijna barbie roze.quote:Op maandag 3 november 2025 15:14 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
In het echt meer rood dan roze, maar ik vind het prima![]()
Hmm. Ik mis de poes...quote:Op maandag 3 november 2025 15:11 schreef PoesInDoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sneak peek!
Mijn inpakskillz zijn niet-bestaand, dus ik hoop dat de rozetjes het een beetje compenseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 3 november 2025 15:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik mis de poes...De poezen in dozen komen straks weer bij de uitpakfoto's ;-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er zit wel iets vóór de poes in de doos.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Ik vind het er super mooi uitzienquote:Op maandag 3 november 2025 15:11 schreef PoesInDoos het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sneak peek!
Mijn inpakskillz zijn niet-bestaand, dus ik hoop dat de rozetjes het een beetje compenseren
Ik had eerder ook aangeboden om bij te dragen. Roept u maar.quote:Op zondag 2 november 2025 22:25 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik kan ook 25,- doneren.
Wie nog meer? En wie wil shoppen?
quote:Op zondag 2 november 2025 16:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het deelpakket staat wmb nog helemaal open.
quote:Op maandag 3 november 2025 06:55 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik heb even precies gemist wat dit deelpakket is, maar ik kan ook ¤25 bijdragen.
quote:Op maandag 3 november 2025 09:30 schreef laziness het volgende:
Met 3 man zijn we er wel denk ik? Ik kan wel bijdragen voor de verzendkosten.
Nu nog een shopper…..
Wie wil voor ons shoppen?quote:Op maandag 3 november 2025 18:42 schreef camaron het volgende:
[..]
Ik had eerder ook aangeboden om bij te dragen. Roept u maar.
Ik wil eventueel welquote:Op maandag 3 november 2025 18:53 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie wil voor ons shoppen?
Ga ik doen!quote:Op maandag 3 november 2025 19:00 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Wil jij je aanmelden bij @:laziness voor het laatste pakket? Mag je daarna Tikkies uitdelen
Even ademhalen en dan alle pb-tjes heen en weer sturen en beantwoordenquote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail terug.
Daarmee is ontvanger nummer 51 gekoppeld.
[ afbeelding ]
PM's zijn verstuurd naar de mensen die willen doneren. We komen vast tot iets leuks!quote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail terug.
[ afbeelding ]
51quote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail terug.
[ afbeelding ]
Hier net zo. Maar wel duidelijk gekozen voor wat de ontvanger graag wil. Dus **** plus iets extra's voor het kerstgevoel.quote:Op maandag 3 november 2025 14:27 schreef Schanu het volgende:
Is iedereen nu gekoppeld? Prachtig dit![]()
Herkenbare twijfels. Ik twijfel vooral omdat ik de inhoud van het pakket echt heb gericht op de informatie uit de lijsten van de ontvangers, niet speciaal met een extra kersttintje (op wat kleine dingen na). Terwijl het natuurlijk wel een kerstpakket is. Maar kerstsnuisterijen zijn zo persoonlijk, en ik gebruik het budget ook liever voor de echte wensen en interesses. Dus sorry voor de ontvangers alvast als het niet kersterig genoeg aanvoeltIk maak het hopelijk goed door alles in te pakken met kerstpapier
Zojuist overgemaakt.quote:Op maandag 3 november 2025 21:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
PM's zijn verstuurd naar de mensen die willen doneren. We komen vast tot iets leuks!
Tel er maar eentje bij! Weliswaar niet binnen deze actie, maar wel aan een fokker en van een fokker. En de ontvanger weet van niksquote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail terug.
[ afbeelding ]
Dad did his bestquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk altijd, die kiekjes. Ben blij dat ik het zelf niet hoef te doen, dan zul je waarschijnlijk zoiets ontvangen
[ afbeelding ]
🫣
Ik zou er geweldig blij mee zijn, simpelweg omdat het uit een goed hart komtquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk altijd, die kiekjes. Ben blij dat ik het zelf niet hoef te doen, dan zul je waarschijnlijk zoiets ontvangen
[ afbeelding ]
🫣
quote:
Wellicht volgend jaarquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou er geweldig blij mee zijn, simpelweg omdat het uit een goed hart komt
Stiekem ook vetquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
🫣
De shoppers vooralquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
De kerstmannen (m/v) zijn maar druk bezig
quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De shoppers vooral![]()
En gever/shopper combi's (gever die zelf shopt) natuurlijk, die zijn er vast ook!
I know!quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]was een goed bedoelde opmerking ivm de foto's en berichten hier
Zo vatte ik hem niet op hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know!![]()
Mijn opmerking was ook absoluut NIET rot bedoeld
Nee johquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo vatte ik hem niet op hoor
Dacht alleen dat ik een sociale blunder begin
450 was fantastisch geweest, maar dit is inderdaad wel geweldigquote:
6/7 was ook mooi geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 16:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
450 was fantastisch geweest, maar dit is inderdaad wel geweldig
Deze hele actie is gewoon geweldig fantastisch ♡quote:Op woensdag 5 november 2025 16:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
450 was fantastisch geweest, maar dit is inderdaad wel geweldig
Mee eens!quote:Op woensdag 5 november 2025 17:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Deze hele actie is gewoon geweldig fantastisch ♡
Probleem opgelost. Bedrijf dat de bestelling verstuurd heeft stelt kosteloos passend inpakmateriaal ter beschikkingquote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zojuist een bestelling uit de brievenbus gehaald, die volgens postnl gisteren al bezorgd had moeten zijn, maar er dus vanmorgen pas ingegooid werd.
Nu alleen nog iets passends vinden om ze in te verpakken
Ik ga de meeste van m'n pakketten zoals elk jaar zelf bezorgen, dus ik kan de laatste dingen pas de dag voor bezorgen inslaan (houdbare etenswaren).quote:Op woensdag 5 november 2025 19:14 schreef Tink89 het volgende:
Mijn Vinted bestellingen stromen ook binnen nu. Ik ben bijna klaar, alleen nog twee kleine dingetjes halen en inpakken.
Zou het liefst komende week ook al versturen, maar da’s een beetje gek. Dus nog maar effe wachten.
Mocht je nog anoniem willen blijven tot uitpak moment kan ik de t&t code ook doorgeven aan je ontvanger.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:04 schreef Pinuts het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat ik een pakket ga maken/versturen. Hoe doen jullie dit qua bezorging? Stuur je het 'gewoon' op naar het adres of laat je de ontvanger weten dat er iets aan komt? Dit omdat voornamelijk post nl (en andere bezorgers) niet altijd super netjes meer zijn met je was niet thuis briefjes. En zeker als je dan niet weet dat er een pakketje onderweg is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |