Vergeet niet te checken of de poes niet in de doos zitquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Pfoe, 7 november en m'n pakket is gewoon KLAAR!Ik wacht nog op iets wat ik pas vlak voor verzending er in kan stoppen en dan mag hij richting de andere kant van het land
Poes heeft geen access to deze doosquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vergeet niet te checken of de poes niet in de doos zit
Het is mijn eerste shopervaring, dus ik was een beetje fanatiekquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo ver is?Er is wel een hoop onderweg hoor, maar heb nog niks ingepakt en ook het meeste ga ik nog halen.
Geen zorgen maken johquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo ver is?Er is wel een hoop onderweg hoor, maar heb nog niks ingepakt en ook het meeste ga ik nog halen.
Ah ja snap ik. Ik denk dat ik ook altijd teveel nadenk over het shoppen "zou dat wel aansluiten" "wat nou als ik het later nog goedkoper kan vinden?" "wat nou als ik later een nog leuker ding vind" enzo.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Het is mijn eerste shopervaring, dus ik was een beetje fanatiek![]()
Pakket gaat pas na Sinterklaas weg hoor.
Dat is alleen maar mooi dat je zo denkt!quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah ja snap ik. Ik denk dat ik ook altijd teveel nadenk over het shoppen "zou dat wel aansluiten" "wat nou als ik het later nog goedkoper kan vinden?" "wat nou als ik later een nog leuker ding vind" enzo.
DPD. Altijd tot uw dienstquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:32 schreef Friday12 het volgende:
Opzich is vroeg klaar en versturen geen probleem. Bezorgdiensten in december
DJMO's Pakket Dienst faalt nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dpd is hier helemaal crap... gooien het letterlijk over de schutting.
Ik heb pas 1 ding. De rest moet ik nog allemaal gaan kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
oh nee hoor. Ik ben net pas begonnen. Heb een doos en enkele kleine spullen, maar ben er nog lang niet. Ik heb altijd wat tijd nodig om op gang te komen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb van vorig jaar mijn eigen kerstpakketdoos/dozen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen jullie leuke kerstdozen eigenlijk? Als ik op Internet wat wil bestellen wil iedereen me er het liefst pallets tegelijk van verkopen maar ik wil er gewoon ÉÉN.
Onmogelijk
Ik neem verhuisdozen en doe daar kerstpapier omheenquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen jullie leuke kerstdozen eigenlijk? Als ik op Internet wat wil bestellen wil iedereen me er het liefst pallets tegelijk van verkopen maar ik wil er gewoon ÉÉN.
Onmogelijk
Pakketjequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste pakketje is transportklaar. 11 november is de dag dat ik voor Sint Maarten spelen mag
Pakketje? Tje?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste pakketje is transportklaar. 11 november is de dag dat ik voor Sint Maarten spelen mag
Ik heb circa anderhalf jaar geleden ook een pakket weggebracht, en die doos was nog twee keer zo groot (formaat xl-bureaustoel). Was toen een verhuis pakketje voor een user die net verhuisd was. Was toen wel met de auto, dit pakket gaat met de trein mee. #dpd tot uw dienst.quote:
Zit daar misschien een compleet opgetuigde kerstboom in ofzo?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zit daar misschien een compleet opgetuigde kerstboom in ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Je hebt nog weken de tijd, relax.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:58 schreef LauriLynne het volgende:
Petje af voor diegene die al (bijna) klaar zijn! Hier iemand die een goede schop onder haar achterste kan gebruiken. Ik ben een twijfelkont.
Volgend weekend heb ik zeeën van tijd om knopen door te hakken, dus dan moet het er van komen.
Zo durft de ontvanger het dan iig nog uit te pakken.quote:Op maandag 10 november 2025 15:50 schreef Schanu het volgende:
Ik ben gisteren toch maar begonnen met inpakken, zo kan ik wat beter inschatten of ik voldoende inpakpapier heb. Ik schrok wel een beetje van mijn inpakskills, daar had ik wat beter op moeten oefenen
Helemaal waarquote:Op maandag 10 november 2025 16:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo durft de ontvanger het dan iig nog uit te pakken.
Die kerstmarktquote:Op maandag 10 november 2025 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Symph heeft de kerstmarkt opgebouwd, ik heb kadootjes ingepakt
Och, ik kocht dit weekend pas het eerste dingetje terwijl dit pakket eerder dan de deadline verstuurd moet worden. (Want vanuit Zweden.)quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:58 schreef LauriLynne het volgende:
Petje af voor diegene die al (bijna) klaar zijn! Hier iemand die een goede schop onder haar achterste kan gebruiken. Ik ben een twijfelkont.
Volgend weekend heb ik zeeën van tijd om knopen door te hakken, dus dan moet het er van komen.
@Schanuquote:Op dinsdag 11 november 2025 08:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb een flinke dosis gratis bordspellen bemachtigd voor m'n fok kerstpakket. Dit omdat ik review voor een bordspellenwebsite en we regelmatig gratis spellen ontvangen om te reviewen. Nu kan ik er daarvan veel in mn eigen pakket stoppen, maar er zit ook een leuk spel bij voor een gezin met kinderen (en is daarmee niet geschikt voor mijn ontvanger). Is er misschien een andere gever die dit wil geven/waar dit beter past? Omgeving Rotterdam kan ik het even langsbrengen.Of omgeving Utrecht. En anders is opsturen tegen vergoeding van verzendkosten ook een optie.
Als ik kan helpen moet je het even zeggen. Ik rij regelmatig de A1 afquote:Op maandag 10 november 2025 21:50 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben momenteel in de lappenmand voor een onderzoek wat morgen gaat gebeuren. Er zijn wel heel veel pakketjes bij hun pakket punten aanbeland dus dan krijg ik vrolijk elke dag meerdere smsjes met "je pakket ligt nog steeds bij (locatie)! Haal hem op voordat hij zichzelf vernietigd!!!"
Wanneer het onderzoek voorbij is zal ik eens een rondje pakket punten maken
Ik lag lekker te pitten, word ik bij Utrecht aangetikt door een passagier, of ik er niet toevallig uit hoefde hier. Nee eikel, ik moet nog twee uur, ik ga naar het eindpunt van deze treinquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Respect hoor dat je daarmee de trein in gaat.
Gwoon, zodra het klaar is. Duidelijk erop schrijven wanneer het opengemaakt mag wordenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat is een beetje de gebruikelijke tijd om te versturen? Ja voor 14 december, maar na sinterklaas ofzo?..
Wat is gebruikelijk?
Natuurlijk ook een optie, maar lijkt me nu nog wat vroegquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gwoon, zodra het klaar is. Duidelijk erop schrijven wanneer het opengemaakt mag worden
Meestal versturen wij het net na de Sinterklaasdrukte. Vorig jaar met een winkelwagentje met 4 grote dozen en we dachten een rustig moment te hebben gekozen en toen ging er daar vanalles mis met de apparatuur en stonden we daar ruim een half uur. Gelukkig hebben we nu een nieuw pakketpunt in de buurt waar je niet tussen de bloemen (hatsjoe) staat te wachtenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat is een beetje de gebruikelijke tijd om te versturen? Ja voor 14 december, maar na sinterklaas ofzo?..
Wat is gebruikelijk?
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik lag lekker te pitten, word ik bij Utrecht aangetikt door een passagier, of ik er niet toevallig uit hoefde hier. Nee eikel, ik moet nog twee uur, ik ga naar het eindpunt van deze trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |