Wow, goed bezig.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Pfoe, 7 november en m'n pakket is gewoon KLAAR!Ik wacht nog op iets wat ik pas vlak voor verzending er in kan stoppen en dan mag hij richting de andere kant van het land
Hopelijk krijgt iemand met geduld hem.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Pfoe, 7 november en m'n pakket is gewoon KLAAR!Ik wacht nog op iets wat ik pas vlak voor verzending er in kan stoppen en dan mag hij richting de andere kant van het land
Vergeet niet te checken of de poes niet in de doos zitquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:40 schreef PoesInDoos het volgende:
Poes heeft geen access to deze doosquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vergeet niet te checken of de poes niet in de doos zit
Het is mijn eerste shopervaring, dus ik was een beetje fanatiekquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo ver is?Er is wel een hoop onderweg hoor, maar heb nog niks ingepakt en ook het meeste ga ik nog halen.
Geen zorgen maken johquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ben ik de enige die nog niet zo ver is?Er is wel een hoop onderweg hoor, maar heb nog niks ingepakt en ook het meeste ga ik nog halen.
Ah ja snap ik. Ik denk dat ik ook altijd teveel nadenk over het shoppen "zou dat wel aansluiten" "wat nou als ik het later nog goedkoper kan vinden?" "wat nou als ik later een nog leuker ding vind" enzo.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Het is mijn eerste shopervaring, dus ik was een beetje fanatiek![]()
Pakket gaat pas na Sinterklaas weg hoor.
Dat is alleen maar mooi dat je zo denkt!quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah ja snap ik. Ik denk dat ik ook altijd teveel nadenk over het shoppen "zou dat wel aansluiten" "wat nou als ik het later nog goedkoper kan vinden?" "wat nou als ik later een nog leuker ding vind" enzo.
DPD. Altijd tot uw dienstquote:Op vrijdag 7 november 2025 18:32 schreef Friday12 het volgende:
Opzich is vroeg klaar en versturen geen probleem. Bezorgdiensten in december
DJMO's Pakket Dienst faalt nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dpd is hier helemaal crap... gooien het letterlijk over de schutting.
Ik heb pas 1 ding. De rest moet ik nog allemaal gaan kopen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
oh nee hoor. Ik ben net pas begonnen. Heb een doos en enkele kleine spullen, maar ben er nog lang niet. Ik heb altijd wat tijd nodig om op gang te komen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb van vorig jaar mijn eigen kerstpakketdoos/dozen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen jullie leuke kerstdozen eigenlijk? Als ik op Internet wat wil bestellen wil iedereen me er het liefst pallets tegelijk van verkopen maar ik wil er gewoon ÉÉN.
Onmogelijk
Ik neem verhuisdozen en doe daar kerstpapier omheenquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar halen jullie leuke kerstdozen eigenlijk? Als ik op Internet wat wil bestellen wil iedereen me er het liefst pallets tegelijk van verkopen maar ik wil er gewoon ÉÉN.
Onmogelijk
Pakketjequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste pakketje is transportklaar. 11 november is de dag dat ik voor Sint Maarten spelen mag
Pakketje? Tje?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste pakketje is transportklaar. 11 november is de dag dat ik voor Sint Maarten spelen mag
Ik heb circa anderhalf jaar geleden ook een pakket weggebracht, en die doos was nog twee keer zo groot (formaat xl-bureaustoel). Was toen een verhuis pakketje voor een user die net verhuisd was. Was toen wel met de auto, dit pakket gaat met de trein mee. #dpd tot uw dienst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |