abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2025 @ 10:20:11 #251
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219243384
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2025 09:55 schreef Ama het volgende:

[..]
Respect hoor dat je daarmee de trein in gaat. _O_
Ik lag lekker te pitten, word ik bij Utrecht aangetikt door een passagier, of ik er niet toevallig uit hoefde hier. Nee eikel, ik moet nog twee uur, ik ga naar het eindpunt van deze trein }:|
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_219243412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat is een beetje de gebruikelijke tijd om te versturen? Ja voor 14 december, maar na sinterklaas ofzo?..

Wat is gebruikelijk?
Gwoon, zodra het klaar is. Duidelijk erop schrijven wanneer het opengemaakt mag worden :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219243418
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Gwoon, zodra het klaar is. Duidelijk erop schrijven wanneer het opengemaakt mag worden :)
Natuurlijk ook een optie, maar lijkt me nu nog wat vroeg :P

Ben ook nog niet helemaal klaar, maar vroeg me af wat een beetje gebruikelijk is.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219243430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:04 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wat is een beetje de gebruikelijke tijd om te versturen? Ja voor 14 december, maar na sinterklaas ofzo?..

Wat is gebruikelijk?
Meestal versturen wij het net na de Sinterklaasdrukte. Vorig jaar met een winkelwagentje met 4 grote dozen en we dachten een rustig moment te hebben gekozen en toen ging er daar vanalles mis met de apparatuur en stonden we daar ruim een half uur. Gelukkig hebben we nu een nieuw pakketpunt in de buurt waar je niet tussen de bloemen (hatsjoe) staat te wachten
  roze dinsdag 11 november 2025 @ 10:35:31 #255
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219243444
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 10:20 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik lag lekker te pitten, word ik bij Utrecht aangetikt door een passagier, of ik er niet toevallig uit hoefde hier. Nee eikel, ik moet nog twee uur, ik ga naar het eindpunt van deze trein }:|
:D
Your beauty never ever scared me.
pi_219243682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 09:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit. Welterusten :O
Fijne en veilige reis!
Op woensdag 9 april 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
Ken je die topper, zie je dr gaan?
pi_219243712
Oh ik wa het topic kwijt! Vond het al zo stil hier :@ _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2025 @ 11:37:15 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219243743
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 11:26 schreef Moonlight het volgende:

[..]
Fijne en veilige reis!
Nog een klein half uurtje. Dan ben ik bij de ontvangers. Hoog tijd, want ik snak naar een bak koffie en een peuk :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2025 @ 12:59:02 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219244128
Zo. Pakket 1 is afgeleverd :)

pi_219244175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 11:37 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nog een klein half uurtje. Dan ben ik bij de ontvangers. Hoog tijd, want ik snak naar een bak koffie en een peuk :')
Inmiddels een peuk en pleur gehad ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2025 @ 13:14:53 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219244234
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Inmiddels een peuk en pleur gehad ?
Jup. Stap net in de trein terug :P

pi_219245138
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2025 08:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb een flinke dosis gratis bordspellen bemachtigd voor m'n fok kerstpakket. Dit omdat ik review voor een bordspellenwebsite en we regelmatig gratis spellen ontvangen om te reviewen. Nu kan ik er daarvan veel in mn eigen pakket stoppen, maar er zit ook een leuk spel bij voor een gezin met kinderen (en is daarmee niet geschikt voor mijn ontvanger). Is er misschien een andere gever die dit wil geven/waar dit beter past? Omgeving Rotterdam kan ik het even langsbrengen. :s) Of omgeving Utrecht. En anders is opsturen tegen vergoeding van verzendkosten ook een optie.
Heb jij dat spel nog beschikbaar? Zou mooi aansluiten bij mijn ontvangers :)
Twiddel
  dinsdag 11 november 2025 @ 15:49:27 #263
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219245160
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 15:47 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Heb jij dat spel nog beschikbaar? Zou mooi aansluiten bij mijn ontvangers :)
Waarschijnlijk niet, was met laziness in overleg voor een andere gever. Maar indien dat niet doorgaat wel. Haha cryptisch dit. :s)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 11 november 2025 @ 15:57:14 #264
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219245198
Met wat omzwervingen en een onlogische reisroute (overstapt in den Bosch om te kunnen roken) sta ik nu terug op Amsterdam amstel. Hier neem ik zometeen de sprinter richting Uitgeest. Fuck de ns, ik kies zelf m'n route wel :6

dinsdag 11 november 2025 @ 16:11:18 #265
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219245272
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2025 15:49 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet, was met laziness in overleg voor een andere gever. Maar indien dat niet doorgaat wel. Haha cryptisch dit. :s)
Dat gaat door :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219245299
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 november 2025 15:49 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ah geen probleem!
Twiddel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2025 @ 15:37:30 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219251735
Mijn ontvangers van het pakket van gisteren willen liever anoniem blijven, maar ik heb wel toestemming gekregen om te vertellen wat er nou in dat pakket zat.

Lang verhaal kort: mijn jongste zoon (inmiddels 10) keek nooit meer z'n xbox 360 om, hij heeft een playstation, computer en een mobiele telefoon.

Zowel de xbox als alle toebehoren (een berg skylander figuren, twee gitaren, 4 controllers, en een stuk of 30 spelletjes) begonnen mijn ex danig in de weg te staan. Of ik misschien iemand wist?

Dus via @laziness een ontvanger geregeld, en inmiddels heb ik een foto van mijn mini ontvanger gekregen en zo verliefd als hij keek naar de cadeaus? Zijn woorden: is dat allemaal voor mij, dat kan toch niet! Dat is veel te veel!

Ik heb slechts voor doorgeefluik gespeeld in dit pakket maar de dankbaarheid naar de gevers is ontzettend groot.

pi_219251755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:37 schreef DJMO het volgende:
Mijn ontvangers van het pakket van gisteren willen liever anoniem blijven, maar ik heb wel toestemming gekregen om te vertellen wat er nou in dat pakket zat.

Lang verhaal kort: mijn jongste zoon (inmiddels 10) keek nooit meer z'n xbox 360 om, hij heeft een playstation, computer en een mobiele telefoon.

Zowel de xbox als alle toebehoren (een berg skylander figuren, twee gitaren, 4 controllers, en een stuk of 30 spelletjes) begonnen mijn ex danig in de weg te staan. Of ik misschien iemand wist?

Dus via @:laziness een ontvanger geregeld, en inmiddels heb ik een foto van mijn mini ontvanger gekregen en zo verliefd als hij keek naar de cadeaus? Zijn woorden: is dat allemaal voor mij, dat kan toch niet! Dat is veel te veel!

Ik heb slechts voor doorgeefluik gespeeld in dit pakket maar de dankbaarheid naar de gevers is ontzettend groot.
Die xbox is volgens mij een kerstpakketten legend aan het worden. Want die is ook aan je ex gegeven via de kerstpakkettenactie, een aantal jaar geleden. :D
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2025 @ 15:43:15 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219251765
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Die xbox is volgens mij een kerstpakketten legend aan het worden. Want die is ook aan je ex gegeven via de kerstpakkettenactie, een aantal jaar geleden. :D
Ik miste jou en iglo al dit jaar, goed om je even te zien!

pi_219251766
Mag ik mijn gever ontzettend bedanken. Heb al kaartjes binnen die ik had gevraagd.

Het raakte me emotioneel enorm positief. Wat een goedheid. Heb een klote jaar financiëel achter de rug dus kan er nu eens op uit.

Super lief gever!!! Wat een top initatief!
pi_219251770
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:42 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Was dat niet @Sharuun01 zijn pakket met die allejezus grote hoeveelheid skylander figuren?
Op anoniem
pi_219251793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:43 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ik miste jou en iglo al dit jaar, goed om je even te zien!
Ja we lurken af en toe wel hoor. Heb niet alles meegelezen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 12 november 2025 @ 17:24:20 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219252354
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:43 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Was dat niet @:sharuun01 zijn pakket met die allejezus grote hoeveelheid skylander figuren?
Ik krijg net via WhatsApp reactie van m'n ex (hij is anoniem gegaan) dat je gelijk hebt ;)

pi_219257559
Ik had vandaag een lief kaartje in mijn bus van wie ik denk mijn gevers zijn. Heel lief, dankje :*

Het zijn zulke lichtpuntjes he O+
Twiddel
  donderdag 13 november 2025 @ 18:31:57 #275
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_219258355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 15:37 schreef DJMO het volgende:

Dus via @:laziness een ontvanger geregeld, en inmiddels heb ik een foto van mijn mini ontvanger gekregen en zo verliefd als hij keek naar de cadeaus? Zijn woorden: is dat allemaal voor mij, dat kan toch niet! Dat is veel te veel!

Aaww wat gaaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')