Tel er maar eentje bij! Weliswaar niet binnen deze actie, maar wel aan een fokker en van een fokker. En de ontvanger weet van niksquote:Op maandag 3 november 2025 20:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Mail terug.
Daarmee is ontvanger nummer 51 gekoppeld.
[ afbeelding ]
Dad did his bestquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk altijd, die kiekjes. Ben blij dat ik het zelf niet hoef te doen, dan zul je waarschijnlijk zoiets ontvangen
[ afbeelding ]
🫣
Ik zou er geweldig blij mee zijn, simpelweg omdat het uit een goed hart komtquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk altijd, die kiekjes. Ben blij dat ik het zelf niet hoef te doen, dan zul je waarschijnlijk zoiets ontvangen
[ afbeelding ]
🫣
quote:
Wellicht volgend jaarquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou er geweldig blij mee zijn, simpelweg omdat het uit een goed hart komt
Stiekem ook vetquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[ afbeelding ]
🫣
De shoppers vooralquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
De kerstmannen (m/v) zijn maar druk bezig
quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De shoppers vooral![]()
En gever/shopper combi's (gever die zelf shopt) natuurlijk, die zijn er vast ook!
I know!quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]was een goed bedoelde opmerking ivm de foto's en berichten hier
Zo vatte ik hem niet op hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
I know!![]()
Mijn opmerking was ook absoluut NIET rot bedoeld
Nee johquote:Op dinsdag 4 november 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo vatte ik hem niet op hoor
Dacht alleen dat ik een sociale blunder begin
6/7 was ook mooi geweestquote:Op woensdag 5 november 2025 16:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
450 was fantastisch geweest, maar dit is inderdaad wel geweldig
Deze hele actie is gewoon geweldig fantastisch ♡quote:Op woensdag 5 november 2025 16:38 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
450 was fantastisch geweest, maar dit is inderdaad wel geweldig
Mee eens!quote:Op woensdag 5 november 2025 17:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Deze hele actie is gewoon geweldig fantastisch ♡
Probleem opgelost. Bedrijf dat de bestelling verstuurd heeft stelt kosteloos passend inpakmateriaal ter beschikkingquote:Op woensdag 5 november 2025 10:57 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zojuist een bestelling uit de brievenbus gehaald, die volgens postnl gisteren al bezorgd had moeten zijn, maar er dus vanmorgen pas ingegooid werd.
Nu alleen nog iets passends vinden om ze in te verpakken
Ik ga de meeste van m'n pakketten zoals elk jaar zelf bezorgen, dus ik kan de laatste dingen pas de dag voor bezorgen inslaan (houdbare etenswaren).quote:Op woensdag 5 november 2025 19:14 schreef Tink89 het volgende:
Mijn Vinted bestellingen stromen ook binnen nu. Ik ben bijna klaar, alleen nog twee kleine dingetjes halen en inpakken.
Zou het liefst komende week ook al versturen, maar da’s een beetje gek. Dus nog maar effe wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |