Mwah, een groots rijder is hij nou ook weer niet..quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Perez is een prima rijder.
Daarom zegt die ook een prima rijder. Gok ik zo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mwah, een groots rijder is hij nou ook weer niet..
Ben niet de enige die nog even een aanvulling geeftquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom zegt die ook een prima rijder. Gok ik zo.
quote:
Als George vandaag zowel NOR, VER als PIA eruit weet te kegelen, zónder zelf uit te vallen, ga ik erin geloven.quote:
George "Katamari" Russellquote:Op zondag 26 oktober 2025 16:55 schreef pmponer het volgende:
George kan veel, maar die zie ik niet zomaar gebeuren.
Dan verdient ie het ook gewoon.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Als George vandaag zowel NOR, VER als PIA eruit weet te kegelen, zónder zelf uit te vallen, ga ik erin geloven.
Als het in je pakket zit, België Frans, RTBF Tipik zendt ook altijd F1 uit. Of met een VPN naar de Zwitsers gaan, lukt ook.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:15 schreef Watmoetjenou het volgende:
Verloopt net precies met F1TV pro abonnement.
Nja dan maar een brakke stream zoeken. Als ik het nu verleng dan moet ik weer een maandabonnement nemen, en kan ik de laatste race niet zien op 7 december. Of ik moet ik voor 1 weekend nog een abo afsluiten.
Kan dan beter op 8 november weer een abo afsluiten, dan kan ik de laatste 4 races weer zien
quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Russell weet wat hij moet doen met de drie die voor hem starten
Vergeet Lewis nietquote:Lewis Hamilton mikt op een agressieve start in de Grand Prix van Mexico, nadat hij zich als derde heeft gekwalificeerd. “Ik heb niets te verliezen.”
Geld speelt geen rol bij Toto, liefde maakt blind.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:55 schreef Nizno het volgende:
Aangezien Toto de manager van George is mag George Max niet helpen. Dat zorgt namelijk voor een duurdere Max om bij RBR weg te kapen.
Of kapotte headsetsquote:Op zondag 26 oktober 2025 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geld speelt geen rol bij Toto, liefde maakt blind.
Het befaamde tikkie op het achterwiel bij Lando?quote:
Een Brit gaat een andere Brit er niet uit tikken hoorquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het befaamde tikkie op het achterwiel bij Lando?
Norris kan het wel zichzelf aan doenquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een Brit gaat een andere Brit er niet uit tikken hoor
Jammer dat Bottas er niet bij is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Limp Bizkit zong het vroeger al:
Keep on bowlin' baby
You know what time it is
Valtari, this is Maxquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jammer dat Bottas er niet bij is.
Russell en Kimi staan wel naast en achter Verstappen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ook, de hoop is te groot.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:31 schreef vosss het volgende:
Ik ben een beetje bang dat de hele race een deceptie gaat worden.![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:31 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Norris ookquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:31 schreef vosss het volgende:
Vaak. Ik denk als hij slim is laat hij meteen de Ferrari's langs om ze later maar rustig terug in te halen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoe vaak is Lando de leiding kwijtgeraakt vanaf pole?
Is er ook een @EersteKlum ?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Maar ook dan gaat het leven gewoon door.
Die was er wel ja.quote:
Spoilers in andere topics, ban. Die wilde ik nog kijken, bedankt.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ook, de hoop is te groot.
Gister deceptie in de Q, deceptie bij Aspinall het is gewoon zo'n weekend.
heb je de hele dag de tijd voor gehadquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spoilers in andere topics, ban. Die wilde ik nog kijken, bedankt.
Zijn club PSV ging voor.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:05 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je de hele dag de tijd voor gehad
ik wilde hem niet posten hierquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze net tegen. Verdomme
dat dusquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens de regels mag ie niet
Dus mod breekt zijn eigen regels. Stig en ik gaan even overleggen over de strafquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
denk dan wordt Stig weer boos op me
Over mijn knie en jij de zweep.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus mod breekt zijn eigen regels. Stig en ik gaan even overleggen over de straf
Grappige kutplaatjes zijn grijs gebiedquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Begin maar met het weghalen van de post en daarna billenkoekquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus mod breekt zijn eigen regels. Stig en ik gaan even overleggen over de straf
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over mijn knie en jij de zweep.
je moet nu boos zijn op @Nattekatquote:
Ik vind het best kwetsend.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grappige kutplaatjes zijn grijs gebied
*wacht stig op*
Hij kan niet boos wordenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet nu boos zijn op @:Nattekat
uche uchequote:Op zondag 26 oktober 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het best kwetsend.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kent me dus nietquote:
ik kan je met 1 woord boos makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan je met 1 woord boos maken
*haalt teleurgesteld muis weg van note knopje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
You're offended, so fucking what?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah, er moet veel gebeuren eer dat het geval isquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
You're offended, so fucking what?
de avond des te schoner het volkquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Je kan wel zien dat 21:00 te laat is
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Opgeruimd. Zulke memes kunnen gewoon op het discord kanaal.
Daar ben ik minder streng.quote:
Ik ben net in de douche geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
hoe later op
[..]
de avond des te schoner het volk
ook nog eronder of?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben net in de douche geweest.
Wel je helm afgezet?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben net in de douche geweest.
Link?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Opgeruimd. Zulke memes kunnen gewoon op het discord kanaal.
Zeker met wintertijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Je kan wel zien dat 21:00 te laat is
95% kans dat het gat na vanavond te groot is. Max gaat hier natuurlijk geen rol van betekenis spelen, daarvoor is de auto te slecht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Vaak. Ik denk als hij slim is laat hij meteen de Ferrari's langs om ze later maar rustig terug in te halen.
Spannend wel hoor. Of Max zit over een paar uur nog vol in de race om het kampioenschap of het gat bleek toch te groot om te overbruggen. Zo voelt het een beetje.
Nee.quote:
quote:
tssk, wat een onzin. Ik heb hiermee niks verraden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spoilers in andere topics, ban. Die wilde ik nog kijken, bedankt.
Duitse helm?quote:
Was back-up voor als die 503's nog niet over waren.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nooit wat met die link gedaan
Ik ben niks anders gewend van hem.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar moet jij natuurlijk weer weken van bijkomen zeker
Ik moet zeggen dat deze er wel in hakt om een of andere reden. Ben echt klaar om m'n nest in te duiken lol.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig had je gequote anders had ik hem gemistquote:
Loop wel al de hele dag met hoofdpijn rond, maar denk niet dat dat heel erg veel met elkaar te maken heeft.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus volgende week ben je weer ziek en dan mogen Stig en ik het weer opknappen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Loop wel al de hele dag met hoofdpijn rond, maar denk niet dat dat heel erg veel met elkaar te maken heeft.
Gelukkig is er geen race volgende week.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus volgende week ben je weer ziek en dan mogen Stig en ik het weer opknappen.
Ik ook niet, derhalve is het een grote act.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben niks anders gewend van hem.
Ik dacht dat het triple header was.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen race volgende week.
Ik ook tot ik die prachtige OP net checkte.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het triple header was.
Kunnen we bijkomen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen race volgende week.
Stig aan de beademing.quote:
Nou dat valt...quote:
Van alle gemakken voorzien.quote:
Nou nou.quote:
er was een vacature vrij hoorde ik ??quote:
Die komt hiernaquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het triple header was.
je was me net voorquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was een vacature vrij hoorde ik ??
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
er was een vacature vrij hoorde ik ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |