quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
denk dan wordt Stig weer boos op me
Over mijn knie en jij de zweep.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus mod breekt zijn eigen regels. Stig en ik gaan even overleggen over de straf
Grappige kutplaatjes zijn grijs gebiedquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens de regels mag ie niet
Begin maar met het weghalen van de post en daarna billenkoekquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus mod breekt zijn eigen regels. Stig en ik gaan even overleggen over de straf
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Over mijn knie en jij de zweep.
je moet nu boos zijn op @Nattekatquote:
Ik vind het best kwetsend.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grappige kutplaatjes zijn grijs gebied
*wacht stig op*
Hij kan niet boos wordenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet nu boos zijn op @:Nattekat
uche uchequote:Op zondag 26 oktober 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het best kwetsend.
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je kent me dus nietquote:
ik kan je met 1 woord boos makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan je met 1 woord boos maken
*haalt teleurgesteld muis weg van note knopje*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
You're offended, so fucking what?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah, er moet veel gebeuren eer dat het geval isquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
You're offended, so fucking what?
de avond des te schoner het volkquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Je kan wel zien dat 21:00 te laat is
quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Opgeruimd. Zulke memes kunnen gewoon op het discord kanaal.
Daar ben ik minder streng.quote:
Ik ben net in de douche geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef greysbones het volgende:
hoe later op
[..]
de avond des te schoner het volk
ook nog eronder of?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben net in de douche geweest.
Wel je helm afgezet?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben net in de douche geweest.
Link?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Opgeruimd. Zulke memes kunnen gewoon op het discord kanaal.
Zeker met wintertijdquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:17 schreef vul_maar_in het volgende:
Je kan wel zien dat 21:00 te laat is
95% kans dat het gat na vanavond te groot is. Max gaat hier natuurlijk geen rol van betekenis spelen, daarvoor is de auto te slecht.quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Vaak. Ik denk als hij slim is laat hij meteen de Ferrari's langs om ze later maar rustig terug in te halen.
Spannend wel hoor. Of Max zit over een paar uur nog vol in de race om het kampioenschap of het gat bleek toch te groot om te overbruggen. Zo voelt het een beetje.
Nee.quote:
quote:
tssk, wat een onzin. Ik heb hiermee niks verraden.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spoilers in andere topics, ban. Die wilde ik nog kijken, bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |