abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219096227

quote:
Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.

Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
pi_219096326
Ik heb zo ontzettend de pest in, dat ik m'n post nog maar een keer herhaal:

Tja, als de GOP enkel voor de macht gaat, de SC politiek bedrijft, 'adults in the room' wegduiken, checks en balances niet meer werken, dan is het wel een beetje afgelopen met het Amerika zoals we dat kenden.

Het was nooit een sociaal-democratie, maar een asociale democratie. Nu wordt het een brute autocratie.

Insert vele vloeken ende tirades.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_219096413
Er is iets heel erg mis met de 'checks and balances' . Een Amerikaanse trots.
Het werkt niet bij een foute president, een liegende corrupte wannabeedictator.
Te veel grondwettelijke macht voor de president en de supreme court.
Het congress roept hem niet tot de orde, laat staan afzetten.
Het supreme court is geinfiltreerd met zijn fans.... Loyaal aan hem, minder loyaal aan de wet.

Hij verbouwt een belangrijk historisch erfgoed drastisch. Plots.... zonder vooraf te melden of toestemming te vragen... ergens. bijv het Congress.. Zo doen we dat in Nederland wel bij verbouwingen bijv BInnenhof.
En nu dan verdachten van drugstranporten buiten Amerika vermoorden. Het congress kan niet ingrijpen, en/of wil niet een veto uitspreken.

Een heel belangrijke check is..... de kiezers. Die faalden en brachten staat en samenleving uit balans, door de man te kiezen.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:44:20 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219096588
Iedereen die denkt dat dit zonder bloedvergieten gaat eindigen, houdt zichzelf voor de gek. Trump en zijn opvolgers gaan niet meer vanzelf weg. Ze worden nu al nauwelijks wat in de weg gelegd en ze slopen alles wat een tegenkracht zou kunnen vormen. Het wordt alleen maar erger.

Ondertussen doen onze regeringsleiders in Europa alsof hun neus bloedt en lopen kwispelend achter hem aan.

'Het Westen' is een karikatuur van zichzelf geworden. Schaamteloos, zonder normen of waarden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:50:15 #5
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219096662
Tsja, je zou inmiddels toch verwachten dat de bevolking het inmiddels spuugzat begint te worden en elke dag massaal de straat op gaat om z'n aftreden te eisen.

Nu is die 7 miljoen van vorig weekend op zich een mooi begin, maar ik las laatst een stuk over politieke omwentelingen die door de bevolking zijn bewerkstelligt, daar hadden ze het over het bereiken van een 'critical mass' en daarvoor moet je dus eerst minstens 3% van de bevolking mee zien te krijgen. Dat betekent voor de VS dat er eerst nog ruim 3 miljoen méér mensen de straat op moeten.
pi_219096708
https://apnews.com/articl(...)23e26c39dc701bba9d52

Ook een vliegdekschip (en bijbehorende schepen) op weg naar Venezuela voor Trump's speciale vredesmissie.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:58:17 #7
38496 Perrin
pi_219096750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:54 schreef Jojoke het volgende:
https://apnews.com/articl(...)23e26c39dc701bba9d52

Ook een vliegdekschip (en bijbehorende schepen) op weg naar Venezuela voor Trump's speciale vredesmissie.
Even wat olie veroveren, laten zien dat de VS nog steeds graag geweld gebruikt tegen iedereen die in de weg zit, de olieprijs laag houden en Russische/Chinese invloed in Zuid-Amerika wegmeppen. Win-win-win-win jatog?
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 19:59:31 #8
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219096762
Die gek gaat gewoon een oorlog beginnen om Maduro te wippen en ik ga me niet eens meer afvragen hoe hij dat aan z'n MAGA supporters denkt te verkopen.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:01:07 #9
38496 Perrin
pi_219096785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:59 schreef kladderadatsch het volgende:
Die gek gaat gewoon een oorlog beginnen om Maduro te wippen en ik ga me niet eens meer afvragen hoe hij dat aan z'n MAGA supporters denkt te verkopen.
Zeker. Stukje shock en awe komt er vast binnenkort aan.

De VS (en Europa) slikken alles van Trump. Hij kan elke dag van standpunt wisselen. Iedereen staat braaf te kwispelen en hoopt dat Trump hen genadig is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Perrin op 24-10-2025 20:06:15 ]
pi_219096822
quote:
Die gek gaat gewoon een oorlog beginnen om Maduro te wippen.
De ironie om uit je stekker te gaan over Canada die binnenlandse politiek “beïnvloedt” met een reclame en tegelijkertijd hardhandig een zittende president willen wippen is iets wat ik niet op m’n bingokaart had staan.
pi_219096849
quote:
Bush deed nog moeite om het congres en de VN te overtuigen van de noodzaak, maar ik verwacht niet dat Trump toestemming gaat vragen.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:06:55 #12
38496 Perrin
pi_219096858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Bush deed nog moeite om het congres en de VN te overtuigen van de noodzaak, maar ik verwacht niet dat Trump toestemming gaat vragen.
Nee, who cares. Verspilde moeite. :{w

Al die instituties kun je rustig negeren.
pi_219096927
Een maffiabaas die regelt dat hij en z'n familie miljoenen dollars verdienen aan de staatskas (= de Amerikaanse belastingbetalers).
Trump zelf betaalt uiteraard geen belasting. "That makes me smart."

Overigens, de verbouwing van het Witte Huis dient het grote doel.
Hij gaat daar nooit meer weg.
Zoals Steve Bannon onlangs al voorspelde: linksom of rechtsom, Trump krijgt een 3e termijn.

"What's the plan, man?"
"THAT's the plan."

Als Joe Biden net zo'n rotzak zou zijn als Trump, dan is de grote vraag in huize Biden momenteel: "Hey Hunter, why didn't we think of THAT?"
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:14:44 #14
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219096951
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Congres, pffffff... Waarom zou een koning ook toestemming aan z'n onderdanen vragen? :{w

Toepasselijk nummer van Elvis Costello met Chet op trompet. Ging natuurlijk over de Falkland oorlog, maar past hier ook prima.

Bekijk deze YouTube-video
pi_219096960
quote:
Hij hoeft niets meer te verkopen... van dien aard althans.
De bedoeling is dat kiezers helemaal niet meer nodig zijn om de Big Boss te blijven.
pi_219096962
quote:
De man is vreselijk impopulair, dus een oorlog beginnen zou een goed idee zijn om zijn populariteit een boost te geven ;)

Voordeel is ook nog dat Venezuela geen bondgenoot is zoals Groenland/ Denemarken, Canada en Panama dat wel zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219096976
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 19:50 schreef kladderadatsch het volgende:
Tsja, je zou inmiddels toch verwachten dat de bevolking het inmiddels spuugzat begint te worden en elke dag massaal de straat op gaat om z'n aftreden te eisen.

Nu is die 7 miljoen van vorig weekend op zich een mooi begin, maar ik las laatst een stuk over politieke omwentelingen die door de bevolking zijn bewerkstelligt, daar hadden ze het over het bereiken van een 'critical mass' en daarvoor moet je dus eerst minstens 3% van de bevolking mee zien te krijgen. Dat betekent voor de VS dat er eerst nog ruim 3 miljoen méér mensen de straat op moeten.
Een groot deel staat nog steeds achter Trump en vindt het allemaal prachtig. Die snappen ook niet waarom er zo'n poeha wordt gemaakt van de verbouwing van het Witte Huis.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219096994
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een groot deel staat nog steeds achter Trump en vindt het allemaal prachtig. Die snappen ook niet waarom er zo'n poeha wordt gemaakt van de verbouwing van het Witte Huis.
Als je het land en de rechtstaat niet respecteert zul je de symbolen daarvan ook niet respecteren denk ik. Dat is denk ik een nog groter issue.
pi_219097001
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nee, who cares. Verspilde moeite. :{w

Al die instituties kun je rustig negeren.
Ook een goed moment om de noodtoestand uit te roepen, vanwege de "enemy from within" :|W
pi_219097109
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hier wordt door menigeen al zo'n 10 jaar gedacht dat het Amerikaanse volk Trump niet moet.
Omdat het onmogelijk lijkt om op zo'n zak te stemmen.

FOUT.
Wens. Vader. Gedachte.

Maar het zou kunnen veranderen. Alleen te laat, zo vrees ik.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:31:45 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219097163
De Republikeinen staan sinds Reagan de theocratie voor.

H.W. Bush heeft dat nog wat willen temmen, maar sinds Dole is het in een stroomversnelling gekomen.

Hilarisch wel dat het eindpunt, Trump, aan alle kenmerken van het Beest uit Openbaring voldoet.

Een nep-Christus, een pseudo-Messias, een valse Jezus die werkelijk alles doet en leert wat tegen de boodschap van Jezus ingaat
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:35:56 #22
38496 Perrin
pi_219097221
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Republikeinen staan sinds Reagan de theocratie voor.

H.W. Bush heeft dat nog wat willen temmen, maar sinds Dole is het in een stroomversnelling gekomen.

Hilarisch wel dat het eindpunt, Trump, aan alle kenmerken van het Beest uit Openbaring voldoet.

Een nep-Christus, een pseudo-Messias, een valse Jezus die werkelijk alles doet en leert wat tegen de boodschap van Jezus ingaat
Ik weet niet of 'hilarisch' de bijwoordelijke bepaling is die ik zou gebruiken. Eerder 'onheilspellend' ofzo.

In ieder geval erg markant en inderdaad treffend.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:37:22 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219097242
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik weet niet of 'hilarisch' de bijwoordelijke bepaling is die ik zou gebruiken. Eerder 'onheilspellend' ofzo.

In ieder geval erg markant en inderdaad treffend.
Ben dat station allang gepasseerd, als criticaster op religie in elke vorm kan ik enkel schaterlachen...

Suck it world. Dit is wat men wil.

Conservatieve haatmannetjes bepalen wat er gebeurt, en dat gaan we weten ook. Extreme joden, christenen en moslims dicteren het verhaal, en dat gaat superkut aflopen voor iedereen die gewoon normaal wil leven op deze aardbol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:49:24 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219097375
Ook mijn dijen enorm gekletst bij de propaganda van SGP.

'NEDERLAND WEER VEILIG'.

Veilig, SGP? Vertel dat aan homoseksuele jongeren in jullie met massieve wallen ommuurde bijbelbelt.

Vertel dat tegen meisjes en vrouwen in diezelfde calvinistische hellhole die de 'hoop voor Nederland' moet zijn en die door een roedel aan dominees en ouderlingen wijsgemaakt wordt dat ze als dochters van Eva extra riscio lopen ter helle te varen en zich vooral dienen te schikken naar de Paulinistische rol die ze is toebedeeld.

Stoffer die kritiek heeft op 'islamisering'... Natuurlijk heeft hij dat. Knechting van vrouwen, andersgelovigen en LGBTQ kan de ideologie van de SGP heel goed zelf, zoals het al eeuwen doet.

De SGP ziet vooral een bedreiging in concurrentie, niet in idealen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219097437
Achteraf gezien is 2015 een knikpunt geweest, omdat algoritmes engagement-gedreven werden en de bot farms grip kregen op de publieke opinie. Dat in combinatie met zwakke plekken in een land/volk heeft ons gebracht waar we nu zijn.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:05:40 #26
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219097597
Je zit te ranten in het verkeerde topic Etto.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:22:32 #27
38496 Perrin
pi_219097735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Achteraf gezien is 2015 een knikpunt geweest, omdat algoritmes engagement-gedreven werden en de bot farms grip kregen op de publieke opinie. Dat in combinatie met zwakke plekken in een land/volk heeft ons gebracht waar we nu zijn.
A whole new world. En zo'n beetje het einde van het inhoudelijke publieke debat.
pi_219098167
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219098276
Dus volgens de grote leider doet de Colombiaanse president aan drugshandel.... wat is het toch een gotspe wat deze man allemaal kan en mag roepen _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219098449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:14 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Congres, pffffff... Waarom zou een koning ook toestemming aan z'n onderdanen vragen? :{w

Toepasselijk nummer van Elvis Costello met Chet op trompet. Ging natuurlijk over de Falkland oorlog, maar past hier ook prima.

JUIST omdat het over de Falklands ging past het prima. Generalissimus Galtieri probeerde die oorlog en de annexatie van de Falklands/Malvinas immers als laatste redmiddel tegen zijn teruglopende populariteit
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:35:29 #31
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219098451

Best grote verandering zo
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 22:47:36 #32
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219098539
LOL, de hele East Wing is tegen de grond gegooid! Durf trouwens te wedden dat zodra Trump en MAGA echt verleden tijd zijn, het Witte Huis snel weer in de oude staat hersteld zal worden.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:07:03 #33
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219098644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:47 schreef kladderadatsch het volgende:
LOL, de hele East Wing is tegen de grond gegooid! Durf trouwens te wedden dat zodra Trump en MAGA echt verleden tijd zijn, het Witte Huis snel weer in de oude staat hersteld zal worden.
Ik pleit ook voor een goeie ouderwetse damnatio memoriae als dat gebeurt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_219098648
Trump Jr-linked drone company wins Pentagon contract

Unusual Machines secures deal as US military accelerates domestic production of unmanned aircraft

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_219098656
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ik pleit ook voor een goeie ouderwetse damnatio memoriae als dat gebeurt.
Ik weet nog wel een familie waar een hoop onrechtmatig verkregen vermogen te halen is mochten ze geld zoeken voor het herstel.

quote:
81s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:07 schreef Kijkertje het volgende:

Unusual Machines secures deal as US military accelerates domestic production of unmanned aircraft

[ afbeelding ]
"Jamaar Hunter Biden!"
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:13:26 #36
66444 Lord_Vetinari
pi_219098679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:09 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Ik weet nog wel een familie waar een hoop onrechtmatig verkregen vermogen te halen is mochten ze geld zoeken voor het herstel.
[..]
"Jamaar Hunter Biden!"
"En haar e-mails!"
pi_219098759
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:39:30 #38
66444 Lord_Vetinari
pi_219098861
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:09 schreef beefkeek het volgende:

[..]

Zoek even op wat een 'damnatio memoriae' is.
pi_219098885
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Iets waar trumpie nu mee bezig is op landelijke schaal helaas...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219098921
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Ja, maar dat moet je niet willen. #neverforget

Van geschiedenis moet je leren, die moet je niet wegpoetsen. Zoals @Barbusse zegt, dat is waar Trump 't al druk genoeg mee heeft als 't gaat over zaken als slavernij.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:50:08 #41
66444 Lord_Vetinari
pi_219098925
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Iets waar trumpie nu mee bezig is op landelijke schaal helaas...
Nee dus.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:52:26 #42
66444 Lord_Vetinari
pi_219098950

En Nero, Caracalla, een zwik Byzantijnse keizers, zo'n 80% van de Middeleeuwse koningen, Lodewijk XIV, XV en XVI, Napoleon
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 00:51:36 #43
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219099462
quote:
81s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:07 schreef Kijkertje het volgende:

[ afbeelding ]
Als men niet snel in gaat grijpen, wordt het een smerige bende, een soort Nazi's in het kwadraat. Een mening? Drone op je kanis!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_219099506
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Nee dus.
Care to explain?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_219099556
Greg Bovino (Commanding Border Patrol Chief) trekt zich ook niets aan gerechtelijke bevelen.

https://bsky.app/profile/djbyrnes1.bsky.social/post/3m3xnprzb222c

Federal judge orders Border Patrol commander Greg Bovino into her courtroom

The order came one day after Bovino was accused of tossing tear gas into a crowd in Little Village without justification.

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 25-10-2025 01:18:03 ]
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:11:33 #46
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219099560
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]

En Nero, Caracalla, een zwik Byzantijnse keizers, zo'n 80% van de Middeleeuwse koningen, Lodewijk XIV, XV en XVI, Napoleon
Een duidelijker plaatje:

Het lijkt trouwens meer op een enorm restaurant dan op een ballroom.

Deze is van buiten gezien:

Het ding lijkt onderhand nog groter te worden dan het Witte Huis zelf!
pi_219099588
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:11 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Een duidelijker plaatje:

[ afbeelding ]

Eerlijk is eerlijk, het is wel een mooie grote ruimte voor Trump's opvolger om er een opvang voor dakloze veteranen of zo van te maken.

Of ehm.. 'ICE-slachtoffers' >:)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:19:28 #48
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219099594
Ondertussen lijkt Project 2025 stil te liggen, dat staat nu al maanden op 48% voltooiing.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:21:50 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219099598
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Ondertussen lijkt Project 2025 stil te liggen, dat staat al maanden op 48% voltooiing.
Het is wachten op een grotere opstand, dan kan men een crisis uitroepen en de laatste stenen gaan leggen zonder al te veel weerstand.

Vistradamus.
pi_219099631
Nog maar eens dreigen met het arresteren van Pritzker.

https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3m3xzfsa2b22v

zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:42:18 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219099633
Never forget:

(gepost door Homeland Security)

Ze doen wel heel erg hun best om bepaalde aantijgingen te voorkomen, he?

Zal vast wel door de aanhangers als onhandig omschreven worden, net als die andere heel toevallige onhandigheden, zoals die van Musk.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:51:28 #52
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219099654
quote:
86s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:41 schreef Kijkertje het volgende:
Nog maar eens dreigen met het arresteren van Pritzker.

https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3m3xzfsa2b22v

[ afbeelding ]
Miller, de grootste creep van allemaal, brrrr... er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat Miller veel meer is dan slechts een 'admin', maar eerder een soort schaduw president die verantwoordelijk is voor veel van het beleid.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:52:25 #53
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219099656
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:51 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Miller, de grootste creep van allemaal, brrrr... er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat Miller veel meer is dan slechts een 'admin', maar eerder een soort schaduw president die verantwoordelijk is voor veel van het beleid.
En verantwoordelijk voor de 'cruelty is the point'.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:54:02 #54
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219099660
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:42 schreef Vis1980 het volgende:
Never forget:

[ afbeelding ]

(gepost door Homeland Security)

Ze doen wel heel erg hun best om bepaalde aantijgingen te voorkomen, he?

Zal vast wel door de aanhangers als onhandig omschreven worden, net als die andere heel toevallige onhandigheden, zoals die van Musk.
Moeten dit muzelmannen voorstellen of ridders uit de middeleeuwen? Ziet er wel onheilspellend uit in ieder geval, zou een poster kunnen zijn voor een enge film of serie.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 01:54:57 #55
38496 Perrin
pi_219099661
Grijp nu je kans!

pi_219099665
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Ondertussen lijkt Project 2025 stil te liggen, dat staat nu al maanden op 48% voltooiing.
In zijn eerste termijn beloofde Trump een alomvattend, en uiteraard het allerbesterste van het besterste health care plan dat Obamacare moest vervangen. In een interview met Chris Wallace van Fox(!) wees Wallace hem erop dat er na 3,5 weinig schot in leek te zitten. Trump reageerde verontwaardigd. 'Excuse me?!' Wallace had hem een dag eerder toch horen zeggen dat dat plan binnen 2 weken ondertekend zou zijn?

Dat interview was in juli 2020, 5 Jaar later, 2e termijn, maar nog steeds geen concreet 'alomvattend plan'. Ironisch genoeg nu midden in een shutdown mede vanwege gedoe rond Obamacare en Medicare, dus die '2025' in de naam van dat project lijkt me eveneens een voorbarige 'schatting'. Maar hey, die ballroom lijkt er te komen ^O^
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219099672
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:51 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ja las ik ook. Bemoeit zich met defensie oorlogszaken ook :')
pi_219099678
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
In zijn eerste termijn beloofde Trump een alomvattend, en uiteraard het allerbesterste van het besterste health care plan dat Obamacare moest vervangen. In een interview met Chris Wallace van Fox(!) wees Wallace hem erop dat er na 3,5 weinig schot in leek te zitten. Trump reageerde verontwaardigd. 'Excuse me?!' Wallace had hem een dag eerder toch horen zeggen dat dat plan binnen 2 weken ondertekend zou zijn?

Dat interview was in juli 2020, 5 Jaar later, 2e termijn, maar nog steeds geen concreet 'alomvattend plan'. Ironisch genoeg nu midden in een shutdown mede vanwege gedoe rond Obamacare en Medicare, dus die '2025' in de naam van dat project lijkt me eveneens een voorbarige 'schatting'. Maar hey, die ballroom lijkt er te komen ^O^
'In two weeks!'

zaterdag 25 oktober 2025 @ 02:10:59 #59
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219099681
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:54 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Moeten dit muzelmannen voorstellen of ridders uit de middeleeuwen? Ziet er wel onheilspellend uit in ieder geval, zou een poster kunnen zijn voor een enge film of serie.
Zo rekruteerden de Nazi's ook, met het idee dat je een strijdende ridder bent. Ook heel onhandig dat ze bijna een soort van kruis vormen op de foto. Nog een vleugje Enemy at the Gates.

Heel onhandig allemaal.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 02:11:34 #60
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219099682
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:54 schreef Perrin het volgende:
Grijp nu je kans!

[ afbeelding ]
Nee, nee, nee, dit is satire, toch?

Toch?
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 02:52:32 #61
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219099738
quote:
84s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja las ik ook. Bemoeit zich met defensie oorlogszaken ook :')
Dát is nog eens een geruststellend bericht zo vlak voor het slapen gaan, thanks!

-O-
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 04:33:09 #62
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219099780
Gelukkig hebben we Raymond Mens die ons vertelt dat dit allemaal heel normaal en logisch is.
pi_219099919
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook mijn dijen enorm gekletst bij de propaganda van SGP.

'NEDERLAND WEER VEILIG'.

Veilig, SGP? Vertel dat aan homoseksuele jongeren in jullie met massieve wallen ommuurde bijbelbelt.

Vertel dat tegen meisjes en vrouwen in diezelfde calvinistische hellhole die de 'hoop voor Nederland' moet zijn en die door een roedel aan dominees en ouderlingen wijsgemaakt wordt dat ze als dochters van Eva extra riscio lopen ter helle te varen en zich vooral dienen te schikken naar de Paulinistische rol die ze is toebedeeld.

Stoffer die kritiek heeft op 'islamisering'... Natuurlijk heeft hij dat. Knechting van vrouwen, andersgelovigen en LGBTQ kan de ideologie van de SGP heel goed zelf, zoals het al eeuwen doet.

De SGP ziet vooral een bedreiging in concurrentie, niet in idealen.
Stoffer met zn SGP is de Wilders van Christelijk Nederland. Die staat persoonlijk voor abortusklinieken te preken. Met Mirjam 'we staan medische abortussen toe, maar willen naar 0' Bikker van CU met de troepen er direct achteraan.

Dit bestrijden gaat ook doorwerken in maatschappijen. Je zult nieuwere vormen van abortusschaamte gaan krijgen onder degenen die een beetje geloven. Waarin het medisch noodzakelijk blijkt en men het laat uitvoeren (zolang het nog kan). Maar waarin het onderwerp abortus na uitvoering door het enorme toenemende gewicht van taboe erop wordt weggemoffeld en met een alternatief verhaal wordt vormgegeven.

Toestaan dat de Stoffers in de maatschappij steeds actiever pushen met religie, levert meer chaos en uitvluchten in waanzin op en drijft mensen uiteindelijk steeds verder uitelkaar. Wat ge-wel-dig is voor het creeeren van een maatschappij die volledig de weg kwijtraakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 25-10-2025 16:34:50 ]
pi_219100472
President Donald Trump wordt geconfronteerd met juridische stappen vanwege de sloop van de East Wing van het Witte Huis, onderdeel van een plan van $300 miljoen om een nieuwe balzaal te bouwen op het terrein van de ambtswoning.

Een echtpaar uit Virginia, Charles en Judith Voorhees, diende op 23 oktober een spoedverzoek in bij de federale rechtbank om het project te stoppen. Ze stellen dat het in strijd is met verschillende federale wetten inzake erfgoedbescherming en ruimtelijke ordening.

https://www.msn.com/nl-nl(...)060533380c21da4&ei=8
De gedaagden zijn Trump, in zijn officiële hoedanigheid, en Jessica Brown, de directeur van de National Park Service.

Advocaat Mark R. Denicore, die het echtpaar Voorhees vertegenwoordigt, zegt snel te hebben gehandeld om de zaak aanhangig te maken. "Ik heb dat zo snel mogelijk in elkaar gezet om het zo snel mogelijk ingediend te krijgen," aldus Denicore tegen Politico op donderdag.

Hij voegt toe dat zijn cliënten "gewone mensen zijn, Amerikaanse burgers, die het niet prettig vinden dat hun huis wordt afgebroken zonder dat de juiste procedures worden gevolgd."

https://www.politico.com/(...)-demolition-00620974
pi_219100492
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
President Donald Trump wordt geconfronteerd met juridische stappen vanwege de sloop van de East Wing van het Witte Huis, onderdeel van een plan van $300 miljoen om een nieuwe balzaal te bouwen op het terrein van de ambtswoning.

Als een lagere rechter oordeelt dat Trump weer eens onrechtmatig bezig is, dan vind hij een andere rechter.... of uitiendelijk zal Supreme Court hem in het gelijk stellen.
Maar wat kunnen ev de sancties zijn? De staat moet een boete betalen ?
En wat dan... herbouw zoals het oorspronkelijk was.
Alleen een impeachment kan deze wannabeedictator stoppen.... en dat zal niet gebeuren met dit congress.
De Amerikaanse kiezers kunnen bij tussentijdse congressverkiezingen de macht van de republikeinen breken.
Zal wel niet gebeuren, zodanig dat een impeachment in 2027 mogelijk is
pi_219100517
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 04:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig hebben we Raymond Mens die ons vertelt dat dit allemaal heel normaal en logisch is.
Of @MoreDakka, die in januari zei dat checks en balances echt nog wel werkten en iedereen in dit topic veel te veel aan het doemdenken was. Nu zijn we vele onrechtmatige deportaties, kapotgeschoten 'drugs' boten zonder duidelijk bewijs, een gesloopt Witte huis, tarievenoorlogen, extreme corruptie aan de top, opgepakte politieke tegenstanders en 48% van project2025 verder. In pakweg een maandje of 8 (!).
Vraag me af of hij die mening nog steeds is toegedaan of zich ondertussen ook zorgen maakt. Kijk, dat we hier wat doemdenken, vooruit; we extrapoleren alles heerlijk immers. Maar in de praktijk lijkt het eigenlijk allemaal nog sneller te gaan (net als klimaatopwarming).
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219100537
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:23 schreef Knipoogje het volgende:
, kapotgeschoten 'drugs' boten zonder duidelijk bewijs
40 verdachten vermoord , zegt men. Dat zullen er meer worden.
Dit kun je fascistisch noemen

Overigens ... als Trump zich beroept op een oorlogsverklaring... die kan verboden worden door het congress.
Doen ze natuurlijk niet....ze marcheren gewoon mee
pi_219100613
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
40 verdachten vermoord , zegt men. Dat zullen er meer worden.
Dit kun je fascistisch noemen

Overigens ... als Trump zich beroept op een oorlogsverklaring... die kan verboden worden door het congress.
Doen ze natuurlijk niet....ze marcheren gewoon mee
40 mensen vermoord. Ik hoorde dat de bootjes zo klein waren dat ze ongeveer 9 keer moesten bijtanken voor ze bij de kust van NoordAmerika waren, dat het dus onzin was dat ze daarheen op weg waren, dan hadden ze volgeladen met brandstof in plaats van drugs moeten zijn.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 11:09:12 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_219100839
pi_219100913
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 01:11 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Een duidelijker plaatje:

[ afbeelding ]

Deze is van buiten gezien:

[ afbeelding ]

Het ding lijkt onderhand nog groter te worden dan het Witte Huis zelf!
Klopt, de balzaal wordt groter dan het hoofdgebouw van het Witte Huis.
Hoeveel groter is nog afwachten.
Trump sprak eerst van 650 zitplaatsen, nu noemt hij 999 zitplaatsen.

We gaan het zien.
Het duurt nog wel een aantal jaar voordat het af is.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219100965
quote:
Ja, daar zijn trumpie en co dus druk mee bezig door bv prestaties door mensen van kleur te verwijderen van overheidswebsites ed.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:01:45 #72
38496 Perrin
pi_219101286
Even een pitstopje in Duitsland.

twitter
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:26:20 #73
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_219101391
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:44:49 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_219101513
En die balzaal is er alleen zodat er zoveel mogelijk rijke figuren langskomen voor 'deals' (lees: steekpenningen).
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:52:43 #75
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_219101627
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:01 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Opbokken met die gast...Ramstein is too close for comfort :)
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:54:13 #76
38496 Perrin
pi_219101645
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:52 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Hij is alweer op pad, onderweg naar de volgende tussenstop: Qatar.
pi_219101682
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
En die balzaal is er alleen zodat er zoveel mogelijk rijke figuren langskomen voor 'deals' (lees: steekpenningen).
Uiteraard, het gaat één grote marktplaats worden voor techbros en fossiele brandstof lobbyisten.
pi_219101686
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:52 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
_O-
pi_219101786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 10:23 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Of @:MoreDakka, die in januari zei dat checks en balances echt nog wel werkten en iedereen in dit topic veel te veel aan het doemdenken was. Nu zijn we vele onrechtmatige deportaties, kapotgeschoten 'drugs' boten zonder duidelijk bewijs, een gesloopt Witte huis, tarievenoorlogen, extreme corruptie aan de top, opgepakte politieke tegenstanders en 48% van project2025 verder. In pakweg een maandje of 8 (!).
Vraag me af of hij die mening nog steeds is toegedaan of zich ondertussen ook zorgen maakt. Kijk, dat we hier wat doemdenken, vooruit; we extrapoleren alles heerlijk immers. Maar in de praktijk lijkt het eigenlijk allemaal nog sneller te gaan (net als klimaatopwarming).
Je denkt toch niet dat ik aan jou verantwoording af ga leggen ofzo _O-
pi_219102234
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 14:18 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Je denkt toch niet dat ik aan jou verantwoording af ga leggen ofzo _O-
Waarom zou je :?
Was gewoon een serieuze vraag. Jij bent anti-Trump maar vond indertijd dat we veel te ver doorschoten. Ondertussen zijn ze een stapje verder gegaan dan wat ik zelf had verwacht op dit punt.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_219102309
At least 2 historic magnolia trees, Kennedy Garden appear to have been removed to make way for Trump's White House ballroom.
https://www.goodmorningam(...)-east-wing-126822108
Visible construction work on the new ballroom appears to have begun more than three weeks ago, according to satellite images of the White House complex taken over the last month. An image taken on Sept. 26 shows preparations for the construction, including the removal of multiple trees in President's Park.

The Jacqueline Kennedy Garden -- established by first lady Edith Roosevelt as the Colonial Garden in 1903 adjacent to the East Wing -- was also leveled during the demolition, according to satellite images. Earlier this year, Trump also paved over the Rose Garden, which was designed by the same architect who designed the Kennedy Garden.
At least six trees that once surrounded the East Wing appear to have been removed from the White House grounds, according to the images.

Two historic magnolia trees originally dating to the 1940s -- designated as commemorative trees for Presidents Warren G. Harding and Franklin D. Roosevelt -- appear to have been removed during the construction.

A magnolia tree commemorating Harding was originally planted by first lady Florence Harding in 1922 northeast of the entrance to the original 1902 East Wing, according to the National Park Service. The tree was replanted in 1947 and later re-designated as a commemorative tree in the 1950s, according to the park service.
pi_219102362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 13:01 schreef Perrin het volgende:

[ x ]
Vliegen ze over deze kant omdat Trump denkt dat de wereld plat is ofzo? De andere kant op lijkt me een stuk korter.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 15:49:19 #83
38496 Perrin
pi_219102371
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Vliegen ze over deze kant omdat Trump denkt dat de wereld plat is ofzo? De andere kant op lijkt me een stuk korter.
Hij doet een tussenstopje in Qatar, en misschien vindt ie de Stille Zuidzee wat eng?
pi_219102768
quote:
Bannon Claims ‘There Is a Plan’ for Trump to Run for a Third Term
In an interview with The Economist, Mr. Bannon vaguely asserted that there was “a plan” to circumvent the 22nd Amendment, which states that “no person shall be elected to the office of the president more than twice,” regardless of whether the terms are consecutive. He also suggested that he was part of a team developing that plan.

“Trump is going to be president in ’28, and people ought to just get accommodated with that,” he said.

“At the appropriate time, we’ll lay out what the plan is,” said Mr. Bannon, without elaborating. “But there is a plan.” He added that Mr. Trump was an “instrument of divine will,” echoing, as Mr. Trump himself has, the language of the divine right of kings.
*kuch* cult
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 16:53:30 #85
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_219102786
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 15:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
At least 2 historic magnolia trees, Kennedy Garden appear to have been removed to make way for Trump's White House ballroom.
https://www.goodmorningam(...)-east-wing-126822108
Visible construction work on the new ballroom appears to have begun more than three weeks ago, according to satellite images of the White House complex taken over the last month. An image taken on Sept. 26 shows preparations for the construction, including the removal of multiple trees in President's Park.

The Jacqueline Kennedy Garden -- established by first lady Edith Roosevelt as the Colonial Garden in 1903 adjacent to the East Wing -- was also leveled during the demolition, according to satellite images. Earlier this year, Trump also paved over the Rose Garden, which was designed by the same architect who designed the Kennedy Garden.
At least six trees that once surrounded the East Wing appear to have been removed from the White House grounds, according to the images.

Two historic magnolia trees originally dating to the 1940s -- designated as commemorative trees for Presidents Warren G. Harding and Franklin D. Roosevelt -- appear to have been removed during the construction.

A magnolia tree commemorating Harding was originally planted by first lady Florence Harding in 1922 northeast of the entrance to the original 1902 East Wing, according to the National Park Service. The tree was replanted in 1947 and later re-designated as a commemorative tree in the 1950s, according to the park service.
Trump maakt geschiedenis, door reeds bestaande geschiedenis uit te wissen. Die neiging hebben we in het verleden wel vaker gezien bij eenden. :P
pi_219102887
Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat maanden geleden al gestart is met de voorbereidingen van het slopen.
En dat niemand helemaal niemand één kik geeft! |:(

Hé…de historische en magniefieke bomen zijn weg.
pi_219104448
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:15 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat maanden geleden al gestart is met de voorbereidingen van het slopen.

Hé…de historische en magniefieke bomen zijn weg.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:43:53 #88
66444 Lord_Vetinari
pi_219104489
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 16:51 schreef beefkeek het volgende:

[..]
*kuch* cult
Om de NacMacFeegle te quoten:

Nae king! Nae quin! Nae laird! Nae master! We willna' be fooled again!
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 20:46:07 #89
66444 Lord_Vetinari
pi_219104508
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 17:15 schreef AnneX het volgende:

WWGWDAWSGAY= What would Granny Weatherwax Do? and would she Glare at you ?
pi_219104788
quote:
18s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 23:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]

Nero deed zelf ook mee met uitvoeringen, toch?
Lijkt me wel leuk: Trump in een toga toga party aan het waltzen & baltsen voor zijn criminele vrinden.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:21:00 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219104795
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 21:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nero deed zelf ook mee met uitvoeringen, toch?
Lijkt me wel leuk: Trump in een toga toga party aan het waltzen & baltsen voor zijn criminele vrinden.
Zolang hij maar in het middelpunt staat zal Trump het ook leuk vinden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_219104856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 21:21 schreef livelink het volgende:

[..]
Zolang hij maar in het middelpunt staat zal Trump het ook leuk vinden.
Ik geef toe dat ik het woord 'leuk' vooral gebruikte omdat ik in ene John Belushi voor me zag.

Sorry, John.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:33:01 #93
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219104893
pi_219104942
En die minimaal 1000vergulde stoelen worden in de U.S. of A gefabriceerd?
Dream on.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:47:36 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219104997
quote:
quote:
Step 7
Completion
The White House Ballroom will be substantially separated from the main building of the White House,
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 21:48:21 #97
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_219105004
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 21:47 schreef livelink het volgende:

[..]
[..]

that aged well.
De leugens staan gewoon publiek.
pi_219105179
quote:
Dit moet toch wel satire zijn? Is er echt niemand die denkt: “goh, misschien moeten we proberen onze geschiedenis in stand te houden”
pi_219105188
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 21:47 schreef livelink het volgende:

[..]
[..]

Dat klopt ook, de East Wing wordt ervoor gesloopt en er komt een hal naar de ballroom.

Ofzoiets
pi_219105507
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 22:09 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Dat klopt ook, de East Wing wordt ervoor gesloopt en er komt een hal naar de ballroom.

Ofzoiets
Agh, een neoklassiek gebouw minder op de wereld is toch ook weer niet zo'n ramp? Je zet gewoon een neoklassieke bruidstaart tegen het Capitool en alles komt vanzelf wel weer op zijn pootjes terecht.

Baudet speelt nu waarschijnlijk wel Brahms Rhapsody in G Minor Op.79 #2...
  zondag 26 oktober 2025 @ 04:06:40 #101
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_219107052
quote:
Allemachtig, die major events timeline..

Eerst denk je nog, best interessant. Dan kom je aan bij de events vanaf 1998..

Twee keer de url gecheckt of het toch niet stiekem The Onion was.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')