Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.

Even wat olie veroveren, laten zien dat de VS nog steeds graag geweld gebruikt tegen iedereen die in de weg zit, de olieprijs laag houden en Russische/Chinese invloed in Zuid-Amerika wegmeppen. Win-win-win-win jatog?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:54 schreef Jojoke het volgende:
https://apnews.com/articl(...)23e26c39dc701bba9d52
Ook een vliegdekschip (en bijbehorende schepen) op weg naar Venezuela voor Trump's speciale vredesmissie.

Zeker. Stukje shock en awe komt er vast binnenkort aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:59 schreef kladderadatsch het volgende:
Die gek gaat gewoon een oorlog beginnen om Maduro te wippen en ik ga me niet eens meer afvragen hoe hij dat aan z'n MAGA supporters denkt te verkopen.

De ironie om uit je stekker te gaan over Canada die binnenlandse politiek “beïnvloedt” met een reclame en tegelijkertijd hardhandig een zittende president willen wippen is iets wat ik niet op m’n bingokaart had staan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:59 schreef kladderadatsch het volgende:
Die gek gaat gewoon een oorlog beginnen om Maduro te wippen.

Bush deed nog moeite om het congres en de VN te overtuigen van de noodzaak, maar ik verwacht niet dat Trump toestemming gaat vragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:59 schreef kladderadatsch het volgende:
Die gek gaat gewoon een oorlog beginnen om Maduro te wippen en ik ga me niet eens meer afvragen hoe hij dat aan z'n MAGA supporters denkt te verkopen.

Nee, who cares. Verspilde moeite.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Bush deed nog moeite om het congres en de VN te overtuigen van de noodzaak, maar ik verwacht niet dat Trump toestemming gaat vragen.

Congres, pffffff... Waarom zou een koning ook toestemming aan z'n onderdanen vragen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Bush deed nog moeite om het congres en de VN te overtuigen van de noodzaak, maar ik verwacht niet dat Trump toestemming gaat vragen.

Hij hoeft niets meer te verkopen... van dien aard althans.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:59 schreef kladderadatsch het volgende:

De man is vreselijk impopulair, dus een oorlog beginnen zou een goed idee zijn om zijn populariteit een boost te gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:59 schreef kladderadatsch het volgende:

Een groot deel staat nog steeds achter Trump en vindt het allemaal prachtig. Die snappen ook niet waarom er zo'n poeha wordt gemaakt van de verbouwing van het Witte Huis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:50 schreef kladderadatsch het volgende:
Tsja, je zou inmiddels toch verwachten dat de bevolking het inmiddels spuugzat begint te worden en elke dag massaal de straat op gaat om z'n aftreden te eisen.
Nu is die 7 miljoen van vorig weekend op zich een mooi begin, maar ik las laatst een stuk over politieke omwentelingen die door de bevolking zijn bewerkstelligt, daar hadden ze het over het bereiken van een 'critical mass' en daarvoor moet je dus eerst minstens 3% van de bevolking mee zien te krijgen. Dat betekent voor de VS dat er eerst nog ruim 3 miljoen méér mensen de straat op moeten.

Als je het land en de rechtstaat niet respecteert zul je de symbolen daarvan ook niet respecteren denk ik. Dat is denk ik een nog groter issue.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een groot deel staat nog steeds achter Trump en vindt het allemaal prachtig. Die snappen ook niet waarom er zo'n poeha wordt gemaakt van de verbouwing van het Witte Huis.

Ook een goed moment om de noodtoestand uit te roepen, vanwege de "enemy from within"quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, who cares. Verspilde moeite.
Al die instituties kun je rustig negeren.

Hier wordt door menigeen al zo'n 10 jaar gedacht dat het Amerikaanse volk Trump niet moet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een groot deel staat nog steeds achter Trump en vindt het allemaal prachtig. Die snappen ook niet waarom er zo'n poeha wordt gemaakt van de verbouwing van het Witte Huis.

Ik weet niet of 'hilarisch' de bijwoordelijke bepaling is die ik zou gebruiken. Eerder 'onheilspellend' ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
De Republikeinen staan sinds Reagan de theocratie voor.
H.W. Bush heeft dat nog wat willen temmen, maar sinds Dole is het in een stroomversnelling gekomen.
Hilarisch wel dat het eindpunt, Trump, aan alle kenmerken van het Beest uit Openbaring voldoet.
Een nep-Christus, een pseudo-Messias, een valse Jezus die werkelijk alles doet en leert wat tegen de boodschap van Jezus ingaat

Ben dat station allang gepasseerd, als criticaster op religie in elke vorm kan ik enkel schaterlachen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik weet niet of 'hilarisch' de bijwoordelijke bepaling is die ik zou gebruiken. Eerder 'onheilspellend' ofzo.
In ieder geval erg markant en inderdaad treffend.

A whole new world. En zo'n beetje het einde van het inhoudelijke publieke debat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:53 schreef Jojoke het volgende:
Achteraf gezien is 2015 een knikpunt geweest, omdat algoritmes engagement-gedreven werden en de bot farms grip kregen op de publieke opinie. Dat in combinatie met zwakke plekken in een land/volk heeft ons gebracht waar we nu zijn.

JUIST omdat het over de Falklands ging past het prima. Generalissimus Galtieri probeerde die oorlog en de annexatie van de Falklands/Malvinas immers als laatste redmiddel tegen zijn teruglopende populariteitquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:14 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Congres, pffffff... Waarom zou een koning ook toestemming aan z'n onderdanen vragen?
Toepasselijk nummer van Elvis Costello met Chet op trompet. Ging natuurlijk over de Falkland oorlog, maar past hier ook prima.
Bekijk deze YouTube-video

Ik pleit ook voor een goeie ouderwetse damnatio memoriae als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:47 schreef kladderadatsch het volgende:
LOL, de hele East Wing is tegen de grond gegooid! Durf trouwens te wedden dat zodra Trump en MAGA echt verleden tijd zijn, het Witte Huis snel weer in de oude staat hersteld zal worden.

Ik weet nog wel een familie waar een hoop onrechtmatig verkregen vermogen te halen is mochten ze geld zoeken voor het herstel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik pleit ook voor een goeie ouderwetse damnatio memoriae als dat gebeurt.
"Jamaar Hunter Biden!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:07 schreef Kijkertje het volgende:
Trump Jr-linked drone company wins Pentagon contract
Unusual Machines secures deal as US military accelerates domestic production of unmanned aircraft
[ afbeelding ]

"En haar e-mails!"quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een familie waar een hoop onrechtmatig verkregen vermogen te halen is mochten ze geld zoeken voor het herstel.
[..]
"Jamaar Hunter Biden!"

Reactie Newsom:quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:58 schreef Kijkertje het volgende:
Justice Department to Monitor Polling Sites in California, New Jersey
[ afbeelding ]

Zoek even op wat een 'damnatio memoriae' is.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een familie waar een hoop onrechtmatig verkregen vermogen te halen is mochten ze geld zoeken voor het herstel.

Iets waar trumpie nu mee bezig is op landelijke schaal helaas...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoek even op wat een 'damnatio memoriae' is.

Ja, maar dat moet je niet willen. #neverforgetquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoek even op wat een 'damnatio memoriae' is.

Nee dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iets waar trumpie nu mee bezig is op landelijke schaal helaas...

Als men niet snel in gaat grijpen, wordt het een smerige bende, een soort Nazi's in het kwadraat. Een mening? Drone op je kanis!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:07 schreef Kijkertje het volgende:
Trump Jr-linked drone company wins Pentagon contract
Unusual Machines secures deal as US military accelerates domestic production of unmanned aircraft
[ afbeelding ]

Care to explain?quote:

Een duidelijker plaatje:quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
En Nero, Caracalla, een zwik Byzantijnse keizers, zo'n 80% van de Middeleeuwse koningen, Lodewijk XIV, XV en XVI, Napoleon

Eerlijk is eerlijk, het is wel een mooie grote ruimte voor Trump's opvolger om er een opvang voor dakloze veteranen of zo van te maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:11 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Een duidelijker plaatje:
[ afbeelding ]
Het lijkt trouwens meer op een enorm restaurant dan op een ballroom.

Het is wachten op een grotere opstand, dan kan men een crisis uitroepen en de laatste stenen gaan leggen zonder al te veel weerstand.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Ondertussen lijkt Project 2025 stil te liggen, dat staat al maanden op 48% voltooiing.

Miller, de grootste creep van allemaal, brrrr... er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat Miller veel meer is dan slechts een 'admin', maar eerder een soort schaduw president die verantwoordelijk is voor veel van het beleid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:41 schreef Kijkertje het volgende:
Nog maar eens dreigen met het arresteren van Pritzker.
https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3m3xzfsa2b22v
[ afbeelding ]

En verantwoordelijk voor de 'cruelty is the point'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:51 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Miller, de grootste creep van allemaal, brrrr... er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat Miller veel meer is dan slechts een 'admin', maar eerder een soort schaduw president die verantwoordelijk is voor veel van het beleid.

Moeten dit muzelmannen voorstellen of ridders uit de middeleeuwen? Ziet er wel onheilspellend uit in ieder geval, zou een poster kunnen zijn voor een enge film of serie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:42 schreef Vis1980 het volgende:
Never forget:
[ afbeelding ]
(gepost door Homeland Security)
Ze doen wel heel erg hun best om bepaalde aantijgingen te voorkomen, he?
Zal vast wel door de aanhangers als onhandig omschreven worden, net als die andere heel toevallige onhandigheden, zoals die van Musk.

In zijn eerste termijn beloofde Trump een alomvattend, en uiteraard het allerbesterste van het besterste health care plan dat Obamacare moest vervangen. In een interview met Chris Wallace van Fox(!) wees Wallace hem erop dat er na 3,5 weinig schot in leek te zitten. Trump reageerde verontwaardigd. 'Excuse me?!' Wallace had hem een dag eerder toch horen zeggen dat dat plan binnen 2 weken ondertekend zou zijn?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:19 schreef kladderadatsch het volgende:
Ondertussen lijkt Project 2025 stil te liggen, dat staat nu al maanden op 48% voltooiing.

Ja las ik ook. Bemoeit zich met defensie oorlogszaken ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:51 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Miller, de grootste creep van allemaal, brrrr... er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat Miller veel meer is dan slechts een 'admin', maar eerder een soort schaduw president die verantwoordelijk is voor veel van het beleid.

'In two weeks!'quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
In zijn eerste termijn beloofde Trump een alomvattend, en uiteraard het allerbesterste van het besterste health care plan dat Obamacare moest vervangen. In een interview met Chris Wallace van Fox(!) wees Wallace hem erop dat er na 3,5 weinig schot in leek te zitten. Trump reageerde verontwaardigd. 'Excuse me?!' Wallace had hem een dag eerder toch horen zeggen dat dat plan binnen 2 weken ondertekend zou zijn?
Dat interview was in juli 2020, 5 Jaar later, 2e termijn, maar nog steeds geen concreet 'alomvattend plan'. Ironisch genoeg nu midden in een shutdown mede vanwege gedoe rond Obamacare en Medicare, dus die '2025' in de naam van dat project lijkt me eveneens een voorbarige 'schatting'. Maar hey, die ballroom lijkt er te komen

Zo rekruteerden de Nazi's ook, met het idee dat je een strijdende ridder bent. Ook heel onhandig dat ze bijna een soort van kruis vormen op de foto. Nog een vleugje Enemy at the Gates.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:54 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Moeten dit muzelmannen voorstellen of ridders uit de middeleeuwen? Ziet er wel onheilspellend uit in ieder geval, zou een poster kunnen zijn voor een enge film of serie.

Nee, nee, nee, dit is satire, toch?quote:

Dát is nog eens een geruststellend bericht zo vlak voor het slapen gaan, thanks!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:59 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja las ik ook. Bemoeit zich met defensie oorlogszaken ook

Stoffer met zn SGP is de Wilders van Christelijk Nederland. Die staat persoonlijk voor abortusklinieken te preken. Met Mirjam 'we staan medische abortussen toe, maar willen naar 0' Bikker van CU met de troepen er direct achteraan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook mijn dijen enorm gekletst bij de propaganda van SGP.
'NEDERLAND WEER VEILIG'.
Veilig, SGP? Vertel dat aan homoseksuele jongeren in jullie met massieve wallen ommuurde bijbelbelt.
Vertel dat tegen meisjes en vrouwen in diezelfde calvinistische hellhole die de 'hoop voor Nederland' moet zijn en die door een roedel aan dominees en ouderlingen wijsgemaakt wordt dat ze als dochters van Eva extra riscio lopen ter helle te varen en zich vooral dienen te schikken naar de Paulinistische rol die ze is toebedeeld.
Stoffer die kritiek heeft op 'islamisering'... Natuurlijk heeft hij dat. Knechting van vrouwen, andersgelovigen en LGBTQ kan de ideologie van de SGP heel goed zelf, zoals het al eeuwen doet.
De SGP ziet vooral een bedreiging in concurrentie, niet in idealen.

Als een lagere rechter oordeelt dat Trump weer eens onrechtmatig bezig is, dan vind hij een andere rechter.... of uitiendelijk zal Supreme Court hem in het gelijk stellen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
President Donald Trump wordt geconfronteerd met juridische stappen vanwege de sloop van de East Wing van het Witte Huis, onderdeel van een plan van $300 miljoen om een nieuwe balzaal te bouwen op het terrein van de ambtswoning.

Of @MoreDakka, die in januari zei dat checks en balances echt nog wel werkten en iedereen in dit topic veel te veel aan het doemdenken was. Nu zijn we vele onrechtmatige deportaties, kapotgeschoten 'drugs' boten zonder duidelijk bewijs, een gesloopt Witte huis, tarievenoorlogen, extreme corruptie aan de top, opgepakte politieke tegenstanders en 48% van project2025 verder. In pakweg een maandje of 8 (!).quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 04:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gelukkig hebben we Raymond Mens die ons vertelt dat dit allemaal heel normaal en logisch is.

40 verdachten vermoord , zegt men. Dat zullen er meer worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:23 schreef Knipoogje het volgende:
, kapotgeschoten 'drugs' boten zonder duidelijk bewijs

40 mensen vermoord. Ik hoorde dat de bootjes zo klein waren dat ze ongeveer 9 keer moesten bijtanken voor ze bij de kust van NoordAmerika waren, dat het dus onzin was dat ze daarheen op weg waren, dan hadden ze volgeladen met brandstof in plaats van drugs moeten zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
40 verdachten vermoord , zegt men. Dat zullen er meer worden.
Dit kun je fascistisch noemen
Overigens ... als Trump zich beroept op een oorlogsverklaring... die kan verboden worden door het congress.
Doen ze natuurlijk niet....ze marcheren gewoon mee

Klopt, de balzaal wordt groter dan het hoofdgebouw van het Witte Huis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:11 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Een duidelijker plaatje:
[ afbeelding ]
Het lijkt trouwens meer op een enorm restaurant dan op een ballroom.
Deze is van buiten gezien:
[ afbeelding ]
Het ding lijkt onderhand nog groter te worden dan het Witte Huis zelf!

Ja, daar zijn trumpie en co dus druk mee bezig door bv prestaties door mensen van kleur te verwijderen van overheidswebsites ed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 11:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://www.geschiedenisbe(...)het-geheugen-gewist/

Hij is alweer op pad, onderweg naar de volgende tussenstop: Qatar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Opbokken met die gast...Ramstein is too close for comfort

Uiteraard, het gaat één grote marktplaats worden voor techbros en fossiele brandstof lobbyisten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:44 schreef Vis1980 het volgende:
En die balzaal is er alleen zodat er zoveel mogelijk rijke figuren langskomen voor 'deals' (lees: steekpenningen).

quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:52 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Opbokken met die gast...Ramstein is too close for comfort

Je denkt toch niet dat ik aan jou verantwoording af ga leggen ofzoquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Of @:MoreDakka, die in januari zei dat checks en balances echt nog wel werkten en iedereen in dit topic veel te veel aan het doemdenken was. Nu zijn we vele onrechtmatige deportaties, kapotgeschoten 'drugs' boten zonder duidelijk bewijs, een gesloopt Witte huis, tarievenoorlogen, extreme corruptie aan de top, opgepakte politieke tegenstanders en 48% van project2025 verder. In pakweg een maandje of 8 (!).
Vraag me af of hij die mening nog steeds is toegedaan of zich ondertussen ook zorgen maakt. Kijk, dat we hier wat doemdenken, vooruit; we extrapoleren alles heerlijk immers. Maar in de praktijk lijkt het eigenlijk allemaal nog sneller te gaan (net als klimaatopwarming).

Waarom zou jequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik aan jou verantwoording af ga leggen ofzo

Vliegen ze over deze kant omdat Trump denkt dat de wereld plat is ofzo? De andere kant op lijkt me een stuk korter.quote:

Hij doet een tussenstopje in Qatar, en misschien vindt ie de Stille Zuidzee wat eng?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Vliegen ze over deze kant omdat Trump denkt dat de wereld plat is ofzo? De andere kant op lijkt me een stuk korter.

*kuch* cultquote:Bannon Claims ‘There Is a Plan’ for Trump to Run for a Third Term
In an interview with The Economist, Mr. Bannon vaguely asserted that there was “a plan” to circumvent the 22nd Amendment, which states that “no person shall be elected to the office of the president more than twice,” regardless of whether the terms are consecutive. He also suggested that he was part of a team developing that plan.
“Trump is going to be president in ’28, and people ought to just get accommodated with that,” he said.
“At the appropriate time, we’ll lay out what the plan is,” said Mr. Bannon, without elaborating. “But there is a plan.” He added that Mr. Trump was an “instrument of divine will,” echoing, as Mr. Trump himself has, the language of the divine right of kings.

Trump maakt geschiedenis, door reeds bestaande geschiedenis uit te wissen. Die neiging hebben we in het verleden wel vaker gezien bij eenden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
At least 2 historic magnolia trees, Kennedy Garden appear to have been removed to make way for Trump's White House ballroom.
https://www.goodmorningam(...)-east-wing-126822108
Visible construction work on the new ballroom appears to have begun more than three weeks ago, according to satellite images of the White House complex taken over the last month. An image taken on Sept. 26 shows preparations for the construction, including the removal of multiple trees in President's Park.
The Jacqueline Kennedy Garden -- established by first lady Edith Roosevelt as the Colonial Garden in 1903 adjacent to the East Wing -- was also leveled during the demolition, according to satellite images. Earlier this year, Trump also paved over the Rose Garden, which was designed by the same architect who designed the Kennedy Garden.
At least six trees that once surrounded the East Wing appear to have been removed from the White House grounds, according to the images.
Two historic magnolia trees originally dating to the 1940s -- designated as commemorative trees for Presidents Warren G. Harding and Franklin D. Roosevelt -- appear to have been removed during the construction.
A magnolia tree commemorating Harding was originally planted by first lady Florence Harding in 1922 northeast of the entrance to the original 1902 East Wing, according to the National Park Service. The tree was replanted in 1947 and later re-designated as a commemorative tree in the 1950s, according to the park service.

quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:15 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat maanden geleden al gestart is met de voorbereidingen van het slopen.
En dat niemand helemaal niemand één kik geeft!
Hé…de historische en magniefieke bomen zijn weg.

Om de NacMacFeegle te quoten:quote:

WWGWDAWSGAY= What would Granny Weatherwax Do? and would she Glare at you ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:15 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk, dat maanden geleden al gestart is met de voorbereidingen van het slopen.
En dat niemand helemaal niemand één kik geeft!

Nero deed zelf ook mee met uitvoeringen, toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
En Nero, Caracalla, een zwik Byzantijnse keizers, zo'n 80% van de Middeleeuwse koningen, Lodewijk XIV, XV en XVI, Napoleon

Zolang hij maar in het middelpunt staat zal Trump het ook leuk vinden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:20 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nero deed zelf ook mee met uitvoeringen, toch?
Lijkt me wel leuk: Trump in een toga toga party aan het waltzen & baltsen voor zijn criminele vrinden.

Ik geef toe dat ik het woord 'leuk' vooral gebruikte omdat ik in ene John Belushi voor me zag.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Zolang hij maar in het middelpunt staat zal Trump het ook leuk vinden.

Die timelinequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:33 schreef Gunner het volgende:
https://www.whitehouse.gov/about-the-white-house/the-white-house/
Wat valt je op

quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:33 schreef Gunner het volgende:
Wat valt je op
quote:Step 7
Completion
The White House Ballroom will be substantially separated from the main building of the White House,

Dit moet toch wel satire zijn? Is er echt niemand die denkt: “goh, misschien moeten we proberen onze geschiedenis in stand te houden”quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:33 schreef Gunner het volgende:
Wat valt je op

Dat klopt ook, de East Wing wordt ervoor gesloopt en er komt een hal naar de ballroom.quote:

Agh, een neoklassiek gebouw minder op de wereld is toch ook weer niet zo'n ramp? Je zet gewoon een neoklassieke bruidstaart tegen het Capitool en alles komt vanzelf wel weer op zijn pootjes terecht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:09 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat klopt ook, de East Wing wordt ervoor gesloopt en er komt een hal naar de ballroom.
Ofzoiets

Allemachtig, die major events timeline..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 21:33 schreef Gunner het volgende:
Wat valt je op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |