In dat kleine café...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij zijn die kroeg in dat steegje..
< Geeft je een drankjequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
In ieder geval fijn om jullie allemaal te zien
Mijn parkiet wil weten of je hier vaker komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Met keuze uit minstens 10 verschillende biertjes op de tap.
Wij hadden in Nijmegen tot een jaar of vijftien geleden een kroeg, het havencafe .. je verzint het nietquote:
Neem een rumquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
Die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden in Nijmegen tot een jaar of vijftien geleden een kroeg, het havencafe .. je verzint het niet... en die hadden een bord buiten: Bier, limo en jenever ¤ 1.50 of was het gulden? Damn.. geheugen !
Jouw humor blijft briljantquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt daarom vind hij mij ook aardig
Denk het wel. Fijne sfeer hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil weten of je hier vaker komt.
Ik merk het al.. jij hebt geen drank meer nodigquote:
Das dan 1,50quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag cola met scheutje jenever ook?
Klopt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik merk het al.. jij hebt geen drank meer nodig
< Scheutje erbij!quote:
Lavenderrquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk topic met allemaal oude bekenden
Die bestaan al lang niet meer.quote:
Dan maar 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bestaan al lang niet meer.
We zijn geen afzettersquote:
Die combi heb ik nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag cola met scheutje jenever ook?
Heb je hummus ook...quote:
Ik ben geheelonthouderquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je hummus ook...
< Zet de fles maar op tafel.
Sly, ook zo'n topperquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
Trouwens met dank aan @:Sly die me attent maakte op die serie. Die kent mijn smaak ook wel een beetje.
En ik denk dat ik dit weekend toch alvast ga beginnen aan serie 5.
Gary Oldman
Ik heb net ook een rondje gedaanquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder
Ik kan het geheel onthouden, tot ik drink
Het loopt uit de hand hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net ook een rondje gedaan
Zat een film over een wandeling te kijken, toen ben ik in de pauze even gaan wandelen
Ha die Koenquote:
Tijd voor rum-automaten op kantoor, we moeten bezuinigenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ha die Koen![]()
Ik hoorde dat rum tegenwoordig goedkoper is dan koffie
ja, koffie wordt echt het nieuwe goudquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ha die Koen![]()
Ik hoorde dat rum tegenwoordig goedkoper is dan koffie
trustequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
Truste allemaal. Vond het zo gezellig
Tot ziens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
Truste allemaal. Vond het zo gezellig
Dat worden interessante vergaderingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd voor rum-automaten op kantoor, we moeten bezuinigen
Het wordt wel echt duur jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, koffie wordt echt het nieuwe goud
Dat mag ook weleensquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat worden interessante vergaderingen
Perla is lekker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt wel echt duur ja![]()
Ik koop vaak Perla, want dat vind ik de lekkerste, maar het begint aardig onbetaalbaar te worden
Ja Perla stelt nooit teleurquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Perla is lekker.![]()
Nu is er een ander merk bonenkoffie bij AH in de aanbieding, 1 plus 1, dus dat is wel even mooi meegenomen.
ik heb ook alleen maar een shabby Senseo apparaat. Perla koffie Extra Dark Roast meestalquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Perla is lekker.![]()
Nu is er een ander merk bonenkoffie bij AH in de aanbieding, 1 plus 1, dus dat is wel even mooi meegenomen.
Kijk.. als de verkiezingen verkeert uitvallen... dan heb ik nog wel een tip:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Perla stelt nooit teleurMaar het is niet de goedkoopste koffie
Ik wil dat met cichorei gaan proberenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk.. als de verkiezingen verkeert uitvallen... dan heb ik nog wel een tip:
Paardenbloem wortels roosteren en daar koffie van zetten
Ja is dat lekker?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk.. als de verkiezingen verkeert uitvallen... dan heb ik nog wel een tip:
Paardenbloem wortels roosteren en daar koffie van zetten
Ik wilde typen... dan moet je dat eerst kweken!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil dat met cichorei gaan proberen
Nee, dat is iets anders. Van cichorei komt o.a. witlof.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja is dat lekker?![]()
Ik ken wel cichorei koffie, is dat hetzelfde?
Nooit geprobeerd, maar het schijnt een vervanger te zijn... die in de buurt komt. Weet alleen niet of er ook cafeïne in zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja is dat lekker?![]()
Ik ken wel cichorei koffie, is dat hetzelfde?
wth is datquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil dat met cichorei gaan proberen
Dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het schijnt een vervanger te zijn... die in de buurt komt. Weet alleen niet of er ook cafeïne in zit.
quote:
Ik dronk altijd 1 koffie per dag, ik heb nespresso ding. Maar de laatste paar jaar ben ik wat meer aan de koffie omdat de smaak wat meer bevalt (lastig uit te leggen) dus 3 of 4 in de ochtend gaan er wel doorheen en dan liefst de sterkste (11/12) L'or koop ik meestal maar die waren steeds uitverkocht, HEMA gekocht (niet te haggelen) en nu had ik een doos van 40 stuks JUMBO voor 9 euro sterkte 12quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt wel echt duur ja![]()
Ik koop vaak Perla, want dat vind ik de lekkerste, maar het begint aardig onbetaalbaar te worden
Zie boven. De witlof-plantquote:
Moet je wel die ouwe witlof hebben.. #toenwitlofnogbitterwasquote:
rum roosteren is nog geen ding?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu zit ik ff te denken.. nog ff en kun je ook spruitjes gaan roosteren...
Hmm de geroosterde chicorei koffie smaakt wel beter als je hem met rum zet ipv waterquote:
Het gaat om de wortel, niet de witlof.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Moet je wel die ouwe witlof hebben.. #toenwitlofnogbitterwas
kijk zie je wel, rum is overal goed voorquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm de geroosterde chicorei koffie smaakt wel beter als je hem met rum zet ipv water
Ok ok, alle lof voor de wortelquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het gaat om de wortel, niet de witlof.
dat was toch Almhofquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok ok, alle lof voor de wortel
Klinkt plausibelquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vraag me weleens af hoe koffie in godsnaam is uitgevonden....
Heb je zo'n Inca.. en die plukt wat besjes...
Gatveredamme... niet te vreten... en spuugt ze uit.
Misschien moet ik ze eerst in de fik zetten?
Bah... taaie zooi !
Weet je wat? Ik stamp ze tot poeder!
Pffff... nou kan ik niet meer fluiten met mijn droge bek.,.
Misschien moet ik er heet water over gieten?
Ja!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah... taaie zooi !
Ja!
inderdaad lang geleequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:32 schreef Domnivoor het volgende:
Een beetje laat, maar…
@:PaRoDiUzZ , alsnog gefeliciteerd![]()
Waar hangt Paro eigenlijk uit? Lang niet gezien.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:34 schreef Koen66 het volgende:
mja is wel des Fokkers, opeens verdwijnen
Dat denk ik vaak met voedsel, één of ander moet een raar idee krijgen ofzo. Paddenstoelen ook, oh fuck die gast gaat dood nou dan deze maar proberen dan goh die is wel lekker, en weet je wat deze izz nog beterszzz....quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bah... taaie zooi !
Ja!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik vaak met voedsel, één of ander moet een raar idee krijgen ofzo. Paddenstoelen ook, oh fuck die gast gaat dood nou dan deze maar proberen dan goh die is wel lekker, en weet je wat deze izz nog beterszzz....
@Shiiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik vaak met voedsel, één of ander moet een raar idee krijgen ofzo. Paddenstoelen ook, oh fuck die gast gaat dood nou dan deze maar proberen dan goh die is wel lekker, en weet je wat deze izz nog beterszzz....
Er zat wel een soort van natuurlijk instinct in de oermensen wat dieren nog wel hebben. Felle kleuren kan je beter vermijden (rood met witte stippen paddenstoelen is niet handig) maar met die dingen zie je echt niet wat wel en niet kan.quote:
Zekerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zat wel een soort van natuurlijk instinct in de oermensen wat dieren nog wel hebben. Felle kleuren kan je beter vermijden (rood met witte stippen paddenstoelen is niet handig) maar met die dingen zie je echt niet wat wel en niet kan.
Best interessant
Oh wat grappigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker
Combi van schade en schande en leren van de natuur, en met die felle kleuren klopt ook vaak aardig.
Wel ken ik verhalen over dat paddo's vroeger in de winter gemeengoed waren om de winter door te trippen, zeker in het noorden.
Voordat de kerstman geintroduceert werd, waren paddestoelen de favorite kerst decoratie.. met een reden !! Zeker ook de rood witte![]()
Er is een reden voor dit:
[ afbeelding ]
Ik kan het me ook wel goed voorstellen.. als het 5 maanden lang donker is en je hebt twee meter sneeuw voor je deur... geen internet... dan is een 'tripje' een welkome afwisseling.quote:
Ja ik lees er wat vluchtig over, maar dat rood/wit kwam Coca Cola ook goed uitquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan het me ook wel goed voorstellen.. als het 5 maanden lang donker is en je hebt twee meter sneeuw voor je deur... geen internet... dan is een 'tripje' een welkome afwisseling.
Ik zit ff te denken... het is het vergeten Ayahuasca van Europaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik lees er wat vluchtig over, maar dat rood/wit kwam Coca Cola ook goed uit
Amanita muscaria dat kwam ik idd tegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Door het bos lopen is vanaf nu nooit meer hetzelfdequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanita muscaria dat kwam ik idd tegen
Nee joh gewoon vliegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door het bos lopen is vanaf nu nooit meer hetzelfde
Ik zie ze hier nog weleens... die rode met witte stippen... en dan denk ik .. zal ik?quote:
Gelukkig heb je je instinct nog intact. Gewoon kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie ze hier nog weleens... die rode met witte stippen... en dan denk ik .. zal ik?
Maar durf het dan toch weer niet
Staat nog wel op een lijstje.. Ik wil een keer 'gecontroleerd' hallucineren, ooit vertelde een nichtje dat de mensen op een schilderij in de kamer... er uit kwamen en door het huis liepen.. Sindsdien..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je instinct nog intact. Gewoon kopen
Ik heb die behoefte niet, ik ben een keer compleet raar gegaan op space cake. Gewoon teveel gegeten en dat was kut. Soort para gaan. Jointje roken is prima voor me en dan hou ik controle.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Staat nog wel op een lijstje.. Ik wil een keer 'gecontroleerd' hallucineren, ooit vertelde een nichtje dat de mensen op een schilderij in de kamer... er uit kwamen en door het huis liepen.. Sindsdien..
Maar het is er nog niet van gekomen.. genoeg rare dingen geprobeerd, maar die nog niet.
Doen waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet, ik ben een keer compleet raar gegaan op space cake. Gewoon teveel gegeten en dat was kut. Soort para gaan. Jointje roken is prima voor me en dan hou ik controle.
Ja dat is gewoon wel lekker soms. Al heb ik het al een hele tijd niet meer gekocht. Maar dat is ook zo lekker van Nederland dat je gewoon naar de coffeeshop kan gaan en dan heb je nog kwaliteit ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doen waar je je goed bij voelt
Morguh Prishquote:
Morguh Pullup and thnx voor de mooie veugeltjesquote:
Lekker toch, heb je in iedergeval lekker geslapen toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
Prachtige vogeltjes weer, goedemorgen allemaal en ik was gisteravond in slaap gepleurd met telefoon in mijn hand want lag al redelijk vroeg op bed.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:20 schreef RedShoe het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet toch de verduistering gordijnen maar weer weg halen, om 9.30 is het nog nacht in mijn slaapkamer
Jazeker, werd later wel wakker door die telefoon in mijn hand maar heb me toen omgedraaid en ben verder gaan slapen. Laatste 3 weken slaap ik eindelijk zo veel beter na 40 jaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, heb je in iedergeval lekker geslapen toch?
Goedemorgenquote:
Oeh ik vind dat juist lekker, heerlijk donker, wil liever niet wakker worden door licht in mijn kamer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:20 schreef RedShoe het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet toch de verduistering gordijnen maar weer weg halen, om 9.30 is het nog nacht in mijn slaapkamer
Zeker lekker, maar ik lig om 9.30 nog in bed alsof het midden in de nacht isquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ik vind dat juist lekker, heerlijk donker, wil liever niet wakker worden door licht in mijn kamer.
Ah ja, dat is niet altijd even handig dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker lekker, maar ik lig om 9.30 nog in bed alsof het midden in de nacht is
Als je maar goed geslapen hebtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker lekker, maar ik lig om 9.30 nog in bed alsof het midden in de nacht is
Dat zekerquote:
SloopTrumpquote:
Dat is fijn. Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jazeker, werd later wel wakker door die telefoon in mijn hand maar heb me toen omgedraaid en ben verder gaan slapen. Laatste 3 weken slaap ik eindelijk zo veel beter na 40 jaar.
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jazeker, werd later wel wakker door die telefoon in mijn hand maar heb me toen omgedraaid en ben verder gaan slapen. Laatste 3 weken slaap ik eindelijk zo veel beter na 40 jaar.
Is je deur al af?quote:
Nog geen derde laag gedaan want inderdaad te slecht weer daarvoor. Van de week even goed in het licht kijken of het nodig is want voor nu, nu het opgedroogd is ziet het er wel goed uit, maar goed, wil hem ff helemaal open doen naar buiten om het beter te zien, nu te nat buiten. En als ik dus geen 3e laag meer doe is ie af en kan ik door met de rest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |