Door het bos lopen is vanaf nu nooit meer hetzelfdequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Amanita muscaria dat kwam ik idd tegen
Nee joh gewoon vliegenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Door het bos lopen is vanaf nu nooit meer hetzelfde
Ik zie ze hier nog weleens... die rode met witte stippen... en dan denk ik .. zal ik?quote:
Gelukkig heb je je instinct nog intact. Gewoon kopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie ze hier nog weleens... die rode met witte stippen... en dan denk ik .. zal ik?
Maar durf het dan toch weer niet
Staat nog wel op een lijstje.. Ik wil een keer 'gecontroleerd' hallucineren, ooit vertelde een nichtje dat de mensen op een schilderij in de kamer... er uit kwamen en door het huis liepen.. Sindsdien..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig heb je je instinct nog intact. Gewoon kopen
Ik heb die behoefte niet, ik ben een keer compleet raar gegaan op space cake. Gewoon teveel gegeten en dat was kut. Soort para gaan. Jointje roken is prima voor me en dan hou ik controle.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Staat nog wel op een lijstje.. Ik wil een keer 'gecontroleerd' hallucineren, ooit vertelde een nichtje dat de mensen op een schilderij in de kamer... er uit kwamen en door het huis liepen.. Sindsdien..
Maar het is er nog niet van gekomen.. genoeg rare dingen geprobeerd, maar die nog niet.
Doen waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die behoefte niet, ik ben een keer compleet raar gegaan op space cake. Gewoon teveel gegeten en dat was kut. Soort para gaan. Jointje roken is prima voor me en dan hou ik controle.
Ja dat is gewoon wel lekker soms. Al heb ik het al een hele tijd niet meer gekocht. Maar dat is ook zo lekker van Nederland dat je gewoon naar de coffeeshop kan gaan en dan heb je nog kwaliteit ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doen waar je je goed bij voelt
Morguh Prishquote:
Morguh Pullup and thnx voor de mooie veugeltjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |