trustequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
Truste allemaal. Vond het zo gezellig
Tot ziens.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
Truste allemaal. Vond het zo gezellig
Dat worden interessante vergaderingenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd voor rum-automaten op kantoor, we moeten bezuinigen
Het wordt wel echt duur jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, koffie wordt echt het nieuwe goud
Dat mag ook weleensquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat worden interessante vergaderingen
Perla is lekker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt wel echt duur ja![]()
Ik koop vaak Perla, want dat vind ik de lekkerste, maar het begint aardig onbetaalbaar te worden
Ja Perla stelt nooit teleurquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Perla is lekker.![]()
Nu is er een ander merk bonenkoffie bij AH in de aanbieding, 1 plus 1, dus dat is wel even mooi meegenomen.
ik heb ook alleen maar een shabby Senseo apparaat. Perla koffie Extra Dark Roast meestalquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Perla is lekker.![]()
Nu is er een ander merk bonenkoffie bij AH in de aanbieding, 1 plus 1, dus dat is wel even mooi meegenomen.
Kijk.. als de verkiezingen verkeert uitvallen... dan heb ik nog wel een tip:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Perla stelt nooit teleurMaar het is niet de goedkoopste koffie
Ik wil dat met cichorei gaan proberenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk.. als de verkiezingen verkeert uitvallen... dan heb ik nog wel een tip:
Paardenbloem wortels roosteren en daar koffie van zetten
Ja is dat lekker?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk.. als de verkiezingen verkeert uitvallen... dan heb ik nog wel een tip:
Paardenbloem wortels roosteren en daar koffie van zetten
Ik wilde typen... dan moet je dat eerst kweken!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil dat met cichorei gaan proberen
Nee, dat is iets anders. Van cichorei komt o.a. witlof.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja is dat lekker?![]()
Ik ken wel cichorei koffie, is dat hetzelfde?
Nooit geprobeerd, maar het schijnt een vervanger te zijn... die in de buurt komt. Weet alleen niet of er ook cafeïne in zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja is dat lekker?![]()
Ik ken wel cichorei koffie, is dat hetzelfde?
wth is datquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik wil dat met cichorei gaan proberen
Dat zit er niet in.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar het schijnt een vervanger te zijn... die in de buurt komt. Weet alleen niet of er ook cafeïne in zit.
Ik dronk altijd 1 koffie per dag, ik heb nespresso ding. Maar de laatste paar jaar ben ik wat meer aan de koffie omdat de smaak wat meer bevalt (lastig uit te leggen) dus 3 of 4 in de ochtend gaan er wel doorheen en dan liefst de sterkste (11/12) L'or koop ik meestal maar die waren steeds uitverkocht, HEMA gekocht (niet te haggelen) en nu had ik een doos van 40 stuks JUMBO voor 9 euro sterkte 12quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wordt wel echt duur ja![]()
Ik koop vaak Perla, want dat vind ik de lekkerste, maar het begint aardig onbetaalbaar te worden
Zie boven. De witlof-plantquote:
rum roosteren is nog geen ding?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu zit ik ff te denken.. nog ff en kun je ook spruitjes gaan roosteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |