In dat kleine café...quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij zijn die kroeg in dat steegje..
< Geeft je een drankjequote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
In ieder geval fijn om jullie allemaal te zien
Mijn parkiet wil weten of je hier vaker komt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Met keuze uit minstens 10 verschillende biertjes op de tap.
Wij hadden in Nijmegen tot een jaar of vijftien geleden een kroeg, het havencafe .. je verzint het nietquote:
Neem een rumquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
Die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden in Nijmegen tot een jaar of vijftien geleden een kroeg, het havencafe .. je verzint het niet... en die hadden een bord buiten: Bier, limo en jenever ¤ 1.50 of was het gulden? Damn.. geheugen !
Jouw humor blijft briljantquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt daarom vind hij mij ook aardig
Denk het wel. Fijne sfeer hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet wil weten of je hier vaker komt.
Ik merk het al.. jij hebt geen drank meer nodigquote:
Das dan 1,50quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag cola met scheutje jenever ook?
Klopt!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik merk het al.. jij hebt geen drank meer nodig
< Scheutje erbij!quote:
Lavenderrquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk topic met allemaal oude bekenden
Die bestaan al lang niet meer.quote:
Dan maar 3.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bestaan al lang niet meer.
We zijn geen afzettersquote:
Die combi heb ik nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mag cola met scheutje jenever ook?
Heb je hummus ook...quote:
Ik ben geheelonthouderquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb je hummus ook...
< Zet de fles maar op tafel.
Sly, ook zo'n topperquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
Trouwens met dank aan @:Sly die me attent maakte op die serie. Die kent mijn smaak ook wel een beetje.
En ik denk dat ik dit weekend toch alvast ga beginnen aan serie 5.
Gary Oldman
Ik heb net ook een rondje gedaanquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder
Ik kan het geheel onthouden, tot ik drink
Het loopt uit de hand hierquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb net ook een rondje gedaan
Zat een film over een wandeling te kijken, toen ben ik in de pauze even gaan wandelen
Ha die Koenquote:
Tijd voor rum-automaten op kantoor, we moeten bezuinigenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ha die Koen![]()
Ik hoorde dat rum tegenwoordig goedkoper is dan koffie
ja, koffie wordt echt het nieuwe goudquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ha die Koen![]()
Ik hoorde dat rum tegenwoordig goedkoper is dan koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |