Aardige vent maar een beetje in de warquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
Trouwens met dank aan @:Sly die me attent maakte op die serie. Die kent mijn smaak ook wel een beetje.
En ik denk dat ik dit weekend toch alvast ga beginnen aan serie 5.
Gary Oldman
Het gaat wel aardig weer na wat moeizame tijdenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hooiiieee en ja alle sok hiero.En bij jou?
Ja klopt daarom vind hij mij ook aardigquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aardige vent maar een beetje in de war
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar en gelukkig dat het dan iig weer aardig gaat met je. Hopen dat dat even zo blijft dan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het gaat wel aardig weer na wat moeizame tijden
Het is soms een kunst om zijn reactie goed te lezen of op wie hij reageertquote:
Je kunt het ook beide kanten op interpreteren natuurlijk dus ik vind het wat lastig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is soms een kunst om zijn reactie goed te lezen of op wie hij reageert
Wow teveel partijen voor 1 pollquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:14 schreef Domnivoor het volgende:
Ik doe deze even in de herhaling:
[poll=9355]
[poll=9356]
Kies jouw optie en selecteer ‘1e poll/2e poll’ in de andere poll. Dan kun je alle resultaten zien.
Snap ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Je kunt het ook beide kanten op interpreteren natuurlijk dus ik vind het wat lastig.
Hallo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk topic met allemaal oude bekenden
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Wie noem jij oudquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kom hier wel regelmatig hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zag ineens dit topic met allemaal oude bekenden waaronder Soury dus bleef ff lezen.
Nou in ieder geval welkom hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zag ineens dit topic met allemaal oude bekenden waaronder Soury dus bleef ff lezen.
Gemiste kans danquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
Nie
[..]
Niemand hoor. Gewoon een (ook) al oud gezegde
Wij zijn die kroeg in dat steegje..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met keuze uit minstens 10 verschillende biertjes op de tap.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij zijn die kroeg in dat steegje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |