Lekker toch, heb je in iedergeval lekker geslapen toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:10 schreef ChocoFan het volgende:
Prachtige vogeltjes weer, goedemorgen allemaal en ik was gisteravond in slaap gepleurd met telefoon in mijn hand want lag al redelijk vroeg op bed.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:20 schreef RedShoe het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet toch de verduistering gordijnen maar weer weg halen, om 9.30 is het nog nacht in mijn slaapkamer
Jazeker, werd later wel wakker door die telefoon in mijn hand maar heb me toen omgedraaid en ben verder gaan slapen. Laatste 3 weken slaap ik eindelijk zo veel beter na 40 jaar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, heb je in iedergeval lekker geslapen toch?
Goedemorgenquote:
Oeh ik vind dat juist lekker, heerlijk donker, wil liever niet wakker worden door licht in mijn kamer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:20 schreef RedShoe het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik moet toch de verduistering gordijnen maar weer weg halen, om 9.30 is het nog nacht in mijn slaapkamer
Zeker lekker, maar ik lig om 9.30 nog in bed alsof het midden in de nacht isquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh ik vind dat juist lekker, heerlijk donker, wil liever niet wakker worden door licht in mijn kamer.
Ah ja, dat is niet altijd even handig dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker lekker, maar ik lig om 9.30 nog in bed alsof het midden in de nacht is
Als je maar goed geslapen hebtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zeker lekker, maar ik lig om 9.30 nog in bed alsof het midden in de nacht is
Dat zekerquote:
SloopTrumpquote:
Dat is fijn. Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jazeker, werd later wel wakker door die telefoon in mijn hand maar heb me toen omgedraaid en ben verder gaan slapen. Laatste 3 weken slaap ik eindelijk zo veel beter na 40 jaar.
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 10:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jazeker, werd later wel wakker door die telefoon in mijn hand maar heb me toen omgedraaid en ben verder gaan slapen. Laatste 3 weken slaap ik eindelijk zo veel beter na 40 jaar.
Is je deur al af?quote:
Nog geen derde laag gedaan want inderdaad te slecht weer daarvoor. Van de week even goed in het licht kijken of het nodig is want voor nu, nu het opgedroogd is ziet het er wel goed uit, maar goed, wil hem ff helemaal open doen naar buiten om het beter te zien, nu te nat buiten. En als ik dus geen 3e laag meer doe is ie af en kan ik door met de rest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |