abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219258609
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 17:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Nou ja, daar komt het wel op neer ja. Jij schetst een ervaring die ik en vrijwel niemand in mijn omgeving zal herkennen. Dan kan ik toch echt beter op onze ervaring vertrouwen dan die van een anonieme troll op internet.

Het is eerlijk gezegd zorgwekkend dat je het door derksen geschetste gedrag niet herkent, want dan herken je het ook niet als problematisch.
Dan heb je niet goed gelezen. Ik herken en erken wél het beeld dat Derksen heeft (ook al was hij nooit bij carnaval). Alleen deed hij of dat gemeengoed was en dat was het niet. Noorderlingen deden zulke dingen en zuiderlingen verafschuwden dat. En dat je een ooggetuige wegzet als anonieme troll is veelbetekenend voor jouw “open” instelling.
pi_219260216
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219260272
Raffie *O*
pi_219260290
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef Coco het volgende:

[..]
Vroegah speelden we nog haxball op de maandag en vrijdag van VI.
wow, dit weet ik nog wel. Waren mooie tijden ja.
pi_219260293
TYF OP MET JE KOEKOEK.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_219260294
Koekoek
pi_219260298
De koekoek icm dat nummer is echt het meest infantiele tv dingetje op dit moment. :{
pi_219260315
Studio voetbal lekker op de hak nemen :D
  donderdag 13 november 2025 @ 21:47:31 #209
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219260322
De cardioloog slaat een beetje dood
Laffe huichelaar
pi_219260455
Vrij scherpe kaak.
pi_219260506
Je zou het ook even over voetbal kunnen hebben nu vd Vaart daar zit.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_219260521
Wel een beetje een act zo. Je eigen boek zogenaamd niet lezen, geen boek presentatie doen, maar wel bij VI gaan zitten met als enige reden je boekje promoten.
  donderdag 13 november 2025 @ 22:22:15 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219260592
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2025 22:15 schreef Remco het volgende:
Wel een beetje een act zo. Je eigen boek zogenaamd niet lezen, geen boek presentatie doen, maar wel bij VI gaan zitten met als enige reden je boekje promoten.
Waarom is het een act als je geen zin hebt in een boekpresentatie? :? 5 dagen lang overal in de media vindt ie beter dan op een boekpresentatie in een zaaltje, lijkt me ook effectiever.
Laffe huichelaar
pi_219261092
Naar aanleiding van de aflevering met Wierd Duk: snappen die rechtse mopperaars nou echt niet dat het voor D66 veel aantrekkelijker is om in een coalitie te zitten met een partij aan hun linkerzijde en een partij aan hun rechterzijde (en dan nog een vierde), dan in een coalitie met 3 of 4 partijen aan hun rechterzijde?
  vrijdag 14 november 2025 @ 08:26:48 #215
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219261848
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2025 18:32 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
De praatprogramma's van WNL lijken me niet bepaald links. En ook Wouter de Winther van de Telegraaf krijgt ruim baan bij Eva.

Overigens niets mis met vermakelijke rechtse borrelpraat, zoals het programma jarenlang is geweest. Maar de laatste periode is het wel zo extreem doorgeslagen, ook met veel aantoonbare onwaarheden, dat ik bijna zou vermoeden dat er een of andere gure, foute sponsor bij is gekomen met invloed op het programma.
Had het niet beter kunnen zeggen. Sowieso, wie kijkt dit programma om z'n rechtse standpunten bevestigd te zien worden? :D :') :? En dan nog, qua politiek is het zo slecht dat dat niet eens zou helpen.

Het maakt mij als linkse rakker echt niets uit dat ze rechts zijn..ben trouwe kijker sinds 2010, maar de laatste weken/maanden is het zo gênant slecht en hypocriet.

Maar ach, het klopt wat hierboven gezegd werd. Qua kijkcijfers heb ik helemaal niks te zeggen. En toch kan ik me amper voorstellen dat zelfs de meest rechtse lul het nu leuker vindt dan, pak 'm beet, 5 jaar geleden?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 14 november 2025 @ 08:28:17 #216
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_219261852
En ja Wierd Duk is echt de kutste gast ooit. 😂 En die zit er het vaakst
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_219261970
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:26 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
Had het niet beter kunnen zeggen. Sowieso, wie kijkt dit programma om z'n rechtse standpunten bevestigd te zien worden? :D :') :? En dan nog, qua politiek is het zo slecht dat dat niet eens zou helpen.

Het maakt mij als linkse rakker echt niets uit dat ze rechts zijn..ben trouwe kijker sinds 2010, maar de laatste weken/maanden is het zo gênant slecht en hypocriet.

Maar ach, het klopt wat hierboven gezegd werd. Qua kijkcijfers heb ik helemaal niks te zeggen. En toch kan ik me amper voorstellen dat zelfs de meest rechtse lul het nu leuker vindt dan, pak 'm beet, 5 jaar geleden?
Je merkt ook dat het niveau zo veel hoger is als bijvoorbeeld Jort Kelder er zit. Ook rechts, maar niet doorgeschoten. En met argumenten in plaats van onwaarheden en de onderbuik.

Ik vraag me ook af hoelang Merel dit nog leuk blijft vinden. Voor Thomas van Groningen lijkt dit prima, maar ik denk dat Merel weg is zodra die ergens een mooie kans krijgt.
pi_219262027
Vermakelijke aflevering gisteren imo! :)
  vrijdag 14 november 2025 @ 09:02:10 #219
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_219262035
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 08:50 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Je merkt ook dat het niveau zo veel hoger is als bijvoorbeeld Jort Kelder er zit. Ook rechts, maar niet doorgeschoten. En met argumenten in plaats van onwaarheden en de onderbuik.

Ik vraag me ook af hoelang Merel dit nog leuk blijft vinden. Voor Thomas van Groningen lijkt dit prima, maar ik denk dat Merel weg is zodra die ergens een mooie kans krijgt.
Thomas vind ik echt pijnlijk om te zien. Ik luister al jarenlang zijn podcast met Maurice de Zeeuw over themaparken en dat doen/deden ze echt geweldig. Kritisch, met humor. Zijn entree in medialandschap was ook heel sterk vond ik. Maar hij is zo hijgerig op zoek naar een baantje dat hij kritiekloos alles aanneemt, zeker nu hij merkt dat hij succes heeft en een achterban die hem zelfs aan een talent award helpt.
Hetzelfde geldt voor VI. Alles draait om de kijkcijfers. Die zijn hoog, dus kan het nog extremer. Wie die kijkers zijn dat boeit niet. Er is een doelgroep aan de absolute rand van de samenleving, dus is het goed. Het maakt niet uit wie er kijkt, als ze maar kijken. Zo ook de VVD. De echte liberalen maken de absolute minderheid uit van die partij. Ze zijn gered door PVV stemmers die op het laatst overgestapt zijn uit angst voor een linkse regering, maar hé, wat maakt het uit? Als ze maar stemmen! Het is allemaal zo ultra korte termijn denken, zo opportunistisch. Dat je vervreemd van je eigenlijke achterban of van je eigenlijke idealen doet er niet meer toe.
Rini dankjewel.
pi_219263368
https://www.mediacourant.(...)k-wil-een-ding-niet/

Vroeger zei ie altijd "na mn 65ste zien jullie me nooit meer".
"Ik wil verder niets met het mediawereld je te maken hebben" "allemaal enge mensen".

Inmiddels geeft ie interviews aan de story :').
En rijdt ie inmiddels alweer 3 jaar elke dag op en neer vanuit Grollo omdat Sigrid Kaag dwars te zitten.

Ik begrijp echt echt echt niet waarom mensen deze man serieus nemen. Hij kan leuk vertellen, is best gezellig en vast niet onaardig. Maar zijn mening is op geen enkel vlak serieus te nemen.
pi_219263376
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 09:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Thomas vind ik echt pijnlijk om te zien. Ik luister al jarenlang zijn podcast met Maurice de Zeeuw over themaparken en dat doen/deden ze echt geweldig. Kritisch, met humor. Zijn entree in medialandschap was ook heel sterk vond ik. Maar hij is zo hijgerig op zoek naar een baantje dat hij kritiekloos alles aanneemt, zeker nu hij merkt dat hij succes heeft en een achterban die hem zelfs aan een talent award helpt.
Hetzelfde geldt voor VI. Alles draait om de kijkcijfers. Die zijn hoog, dus kan het nog extremer. Wie die kijkers zijn dat boeit niet. Er is een doelgroep aan de absolute rand van de samenleving, dus is het goed. Het maakt niet uit wie er kijkt, als ze maar kijken. Zo ook de VVD. De echte liberalen maken de absolute minderheid uit van die partij. Ze zijn gered door PVV stemmers die op het laatst overgestapt zijn uit angst voor een linkse regering, maar hé, wat maakt het uit? Als ze maar stemmen! Het is allemaal zo ultra korte termijn denken, zo opportunistisch. Dat je vervreemd van je eigenlijke achterban of van je eigenlijke idealen doet er niet meer toe.
Dat laatste geldt ook voor de PVDA. Hun oude trouwe arbeidersachterban is goeddeels weggelopen omdat de partij alleen oog had voor woke en klimaat. En sinds ze met de communisten gefuseerd zijn, vervreemden ze nog meer van hun oude achterban. En hun nieuwe achterban is blijkbaar kleiner, zoals bleek bij de verkiezingen.
  vrijdag 14 november 2025 @ 11:52:33 #222
466281 WismutVeilchen83
pi_219263498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:44 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
Dat laatste geldt ook voor de PVDA. Hun oude trouwe arbeidersachterban is goeddeels weggelopen omdat de partij alleen oog had voor woke en klimaat. En sinds ze met de communisten gefuseerd zijn, vervreemden ze nog meer van hun oude achterban. En hun nieuwe achterban is blijkbaar kleiner, zoals bleek bij de verkiezingen.
De communisten :')

Het klopt wel dat de PvdA vervreemd is van haar achterban. Maar niet ‘vooral de PvdA’, voor de VVD geldt dat net zo hard.

Verder heeft de PvdA deze campagne helemaal geen campagne gevoerd op klimaat of ‘woke’ zoals jij dat placht te noemen. Ze hebben juist campagne gevoerd op hun idealen zoals opkomen voor zwakkeren in de samenleving. Ze hadden een uitstekend plan voor de woningmarkt en de zorg. Heel normale onderwerpen die door Dilan consequent geframed zijn als uiterst gevaarlijk.
Rini dankjewel.
pi_219263607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 11:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
De communisten :')

Het klopt wel dat de PvdA vervreemd is van haar achterban. Maar niet ‘vooral de PvdA’, voor de VVD geldt dat net zo hard.

Verder heeft de PvdA deze campagne helemaal geen campagne gevoerd op klimaat of ‘woke’ zoals jij dat placht te noemen. Ze hebben juist campagne gevoerd op hun idealen zoals opkomen voor zwakkeren in de samenleving. Ze hadden een uitstekend plan voor de woningmarkt en de zorg. Heel normale onderwerpen die door Dilan consequent geframed zijn als uiterst gevaarlijk.
En toen kwamen alle arbeiders weer terug bij de PVDA?
  vrijdag 14 november 2025 @ 12:11:12 #224
466281 WismutVeilchen83
pi_219263633
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2025 12:08 schreef Battlecruiser het volgende:

[..]
En toen kwamen alle arbeiders weer terug bij de PVDA?
Nee, maar in verkiezingen is het bepaald niet zo dat wanneer je de meeste zetels wint je ook gelijk hebt. Ik heb van de gemiddelde kiezer bepaald geen hoge dunk.
Rini dankjewel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')