Dit lijkt me bij uitstek een klusje voor Niko Bellic uit New Yorkquote:
De ''Alle 14 Johan Derksen-versprekingen''-video op YouTube is inmiddels hoognodig aan een update toe (''Alle 56 Johan Boskamp-versprekingen'' is overigens nog een stuk beter): ''Pim'' de Wit, ''Roberto'' Tan, ''Tobias'', de naam van zijn oude secretaresse voor Merel Ek, ''Leo'' de Winter, ''Aron'' Bade, Froukje de ''Bok'' en zo vergeet ik er ongetwijfeld nog een boel.quote:
En al die heisa om PVV uitsluiten. Maar van het uitsluiten van glpvda door vvd hoor je ze nietquote:Op woensdag 12 november 2025 21:56 schreef Remco het volgende:
Dat al 2 weken niemand ingrijpt bij 'rechts heeft veruit de meeste stemmen gekregen', is echt bizar.
quote:Op donderdag 13 november 2025 02:44 schreef Niels_ het volgende:
[..]
De ''Alle 14 Johan Derksen-versprekingen''-video op YouTube is inmiddels hoognodig aan een update toe (''Alle 56 Johan Boskamp-versprekingen'' is overigens nog een stuk beter): ''Pim'' de Wit, ''Roberto'' Tan, ''Tobias'', de naam van zijn oude secretaresse voor Merel Ek, ''Leo'' de Winter, ''Aron'' Bade, Froukje de ''Bok'' en zo vergeet ik er ongetwijfeld nog een boel.
Bekijk deze YouTube-video
Ik vergat bij de recente versprekingen nog ''Toosje'' (met d'r natte doosje) Ragas trouwens.quote:Op donderdag 13 november 2025 03:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Herácles Héracles blijft een mooie. En Europacup League een mooie nr 2
En de Jupiter League.quote:Op donderdag 13 november 2025 03:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Zie nog weleens materiaal voorbijkomen van Veronica Inside met die ijskoude kille blauwe studioquote:Op donderdag 13 november 2025 03:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dit was ook een hele goeie: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 november 2025 03:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
De euquote:Op donderdag 13 november 2025 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was ook een hele goeie: Bekijk deze YouTube-video
We hebben de Eu in de maand!quote:
Toen was het wel nog echt leuk. Nu is het meer geforceerd leuk met voorbereide AI-filmpjes en Merel Ek politiek gelul.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit was ook een hele goeie: Bekijk deze YouTube-video
'Weet je wat, vrolijke relnicht Albert vertrekt, laten we hem vervangen met Weird die denkt dat de wereld vergaat'quote:Op donderdag 13 november 2025 08:23 schreef Parafernalia het volgende:
Omg die aflevering van gister.. Zodra wierd komt weet je dat het bagger wordt
Elke aflevering precies hetzelfde. Hopelijk gaan ze snel weer terug naar 2 x per weekquote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Weet je wat, vrolijke relnicht Albert vertrekt, laten we hem vervangen met Weird die denkt dat de wereld vergaat'
Het faillissement van dit programma zolang ze hiermee blijven doorgaan
En af en toe die zure haring van een Driessen vervangen door de losbandige Kraay
(en haal dat vrouwenquotum eens)
Je ontkomt gewoon niet aan de enorme vinger in de pap van één specifiek persoon
Denk het niet, mensjes blijven toch wel kijken en het is daarom ook een eenvoudige cashgrabquote:Op donderdag 13 november 2025 15:12 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Elke aflevering precies hetzelfde. Hopelijk gaan ze snel weer terug naar 2 x per week
O.k., altijd in je eigen waarheid blijven geloven.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een seksfeest is wat anders dan wat Derksen schetst. Het zou, in ieder geval waar ik vandaan kom, een wonder heten als een vrouw een avond naar het café geweest was en er niet aan haar kont gezeten was. En niet alleen door noorderlingen.
quote:Op donderdag 13 november 2025 17:26 schreef Battlecruiser het volgende:
Maar jongens, jullie klagen voortdurend dat het allemaal te rechts en ongefundeerd en weetiknietwat is. Maar voor jullie hebben ze toch speciaal al die praatprogramma’s op de NPO gemaakt? Die zijn allemaal links ( van gematigd links tot communistisch) of is dat toch niet zo leuk omdat er daar niks over te klagen is?
Nou ja, daar komt het wel op neer ja. Jij schetst een ervaring die ik en vrijwel niemand in mijn omgeving zal herkennen. Dan kan ik toch echt beter op onze ervaring vertrouwen dan die van een anonieme troll op internet.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:22 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
O.k., altijd in je eigen waarheid blijven geloven.
Vroegah speelden we nog haxball op de maandag en vrijdag van VI.quote:Op donderdag 13 november 2025 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk het niet, mensjes blijven toch wel kijken en het is daarom ook een eenvoudige cashgrab
De praatprogramma's van WNL lijken me niet bepaald links. En ook Wouter de Winther van de Telegraaf krijgt ruim baan bij Eva.quote:Op donderdag 13 november 2025 17:26 schreef Battlecruiser het volgende:
Maar jongens, jullie klagen voortdurend dat het allemaal te rechts en ongefundeerd en weetiknietwat is. Maar voor jullie hebben ze toch speciaal al die praatprogramma’s op de NPO gemaakt? Die zijn allemaal links ( van gematigd links tot communistisch) of is dat toch niet zo leuk omdat er daar niks over te klagen is?
Dat was beautiful man. Gelijk even de Greatest moments vid gecheckt 😪 wat een pearl van een banger.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Vroegah speelden we nog haxball op de maandag en vrijdag van VI.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |