Echt hè.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
6 punten.
En iedereen wist het zeker: GAE haalt er 0.

Ik denk Pistolero.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JAAAGAE
Wie zei vooraf dat GAE niks in Europa te zoeken had?

Never forget Chris Woertsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
6 punten.

Zoals gewoonlijk vallen er weer heel wat users gruwelijk door de mand.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
6 punten.

Het is genieten dit seizoen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Sabata het volgende:
Wel een achtbaan die Europese wedstrijden, eerst gaat alles mis, dan gaat weer alles goed

Een FOK! situatieschetsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Coco het volgende:
Kruipen jullie ook vanavond naast je vriendin in bed?

Neequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Coco het volgende:

Die parodie op alles uit Amsterdam gaat geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Sabata het volgende:
Wel een achtbaan die Europese wedstrijden, eerst gaat alles mis, dan gaat weer alles goed

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik had volgens mij wel 1-0 voor AZ voorspeld.

Ben je dat nu al vergeten?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik had volgens mij wel 1-0 voor AZ voorspeld.
tvquote:

Neuh, dan gaat mijn vrouw weer vervelend doen…quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Coco het volgende:

Sjon kruipt naast Gordon.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:44 schreef Coco het volgende:

Hij heeft wel de aanvangstijd van Feyenoord fout (voorspeld).quote:

Op die app is op 1 az nabeschouwing 2 Utrecht en 3 geen uitzending.quote:

401/14quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op die app is op 1 az nabeschouwing 2 Utrecht en 3 geen uitzending.

Feyenoord heeft al om 1630 gespeeldquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op die app is op 1 az nabeschouwing 2 Utrecht en 3 geen uitzending.

Huh, die was toch afgelast?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Feyenoord heeft al om 1630 gespeeld

18:45quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou eerst om 1830 zijn, uiteindelijk om 1630
We gaan zo Utrecht kijken met zijn allen.

Nog niet zeker.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op wie ga jij stemmen

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?

Geheid fake news, alsof ze daar voetballenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef RipCity het volgende:
Typisch Nederlands.. Paniek om een stormpje..
In oklahoma voetballen ze gewoon tijdens tornado's

Provinciaal gespotquote:

Sjon zag dat het goed was.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon achterin stoppen. Stukje Gordon.

Hallo fanquote:

Die waarschuwingen zijn natuurlijk alleen voor de vele buitenlanders in dit land wiens DNA niet grotendeels uit wind bestaat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:55 schreef RipCity het volgende:
Typisch Nederlands.. Paniek om een stormpje..
In oklahoma voetballen ze gewoon tijdens tornado's

Het wordt tijd dat ze vervangen worden door een Evert ten Napel AI.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Zorro het volgende:
Ik word zo moe van die commentatoren die heel overtuigd roepen "GEEN BUITENSPEL" alleen maar omdat er niet gevlagd wordt.
Heeft ie zelf geen ogen en weet ie niet dat er een VAR is die er later naar kijkt?

Stuur maar een mailtje naar doenweniksmee@ziggo.nlquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:11 schreef Zorro het volgende:
Ik word zo moe van die commentatoren die heel overtuigd roepen "GEEN BUITENSPEL" alleen maar omdat er niet gevlagd wordt.
Heeft ie zelf geen ogen en weet ie niet dat er een VAR is die er later naar kijkt?

Ziggo moet wel Ziggo blijven natuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje naar doenweniksmee@ziggo.nl

Gohquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:14 schreef Wotte het volgende:
Zitten ze weer lafjes in hun eigen topic?

Je zou zeggen dat ze sinds de invoering van de vakbonden in de haven wel eens wat meer zelfvertrouwen zouden hebben.quote:

Goede keuze dus om dat niet te kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:15 schreef Paul het volgende:
Nog weinig doelpogingen bij freiburg utrecht

Netanyahu?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benjamin maakt er geen leuke wedstrijd van.

wowquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord heeft NIKS te zoeken in Europa.

Haha!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Sabata het volgende:
HAHA, Freiburg heeft de zelfde Goaltune als Feyenoord!!

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:21 schreef Sabata het volgende:
HAHA, Freiburg heeft de zelfde Goaltune als Feyenoord!!

Alleen in Utrecht weten ze dat plaatselijke FC Zeist Europees speelt tegen FC Kopenhagen (toch?).quote:

Ach utrechtquote:

Ik heb een vermoeden dat je niet zo tevreden bent over Utrecht?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Echt wat een kutploeg. Enorm goed voetbal laten zien in de voorrondes en nu voetballen ze als je moet toezien dat je zuster door een neger wordt verkracht.
Echt typisch utrechtse mentaliteit. Even opzienbarendheid tonen.. En als iedereen een beetje denkt te gaan geloven in een mininwondertje, voetballen ze weer als ongeïnspireerde verwende apen.

Nou nou nouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Echt wat een kutploeg. Enorm goed voetbal laten zien in de voorrondes en nu voetballen ze als je moet toezien dat je zuster door een neger wordt verkracht.
Echt typisch utrechtse mentaliteit. Even opzienbarendheid tonen.. En als iedereen een beetje denkt te gaan geloven in een mininwondertje, voetballen ze weer als ongeïnspireerde verwende apen.

Ik ben aardig gefrustreerd idd. Wat laten ze het gvd afzien. Tering nog eens aan toe zeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat je niet zo tevreden bent over Utrecht?

Nou idd. Heldenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we GAE nog.

Het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we GAE nog.

Fakkels en hooivorken naar de Galgenwaard!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben aardig gefrustreerd idd. Wat laten ze het gvd afzien. Tering nog eens aan toe zeg.

GA GVD GEWOONS EENS VOETBALLEN DE TERINGquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Fakkels en hooivorken naar de Galgenwaard!

Nou die heeft zich mogelijk al opgehangenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Paul is al een fase verder in de verwerking

Het lijkt Piastri wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Feyenoord valt aan als een stel natte kranten

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een grotere schande dan Ajax.

Vertrouwen kwijtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lijkt Piastri wel.

Achquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef Keyos het volgende:
Die Poolse Weghorst kun je ook gewoon een 2e gele kaart hiervoor geven overigens.

Nou vooruit, akkoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
In de EL? Ja
Verliezen van het dolende Aston Villa en de lamme en de blinde in Portugal

Ach Paulquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef Paul het volgende:
Was vergeten weer ach utrecht te zeggen

Mozart in shambles.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo, dat Salzburg weet ook weer waar het staat.

Romaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Schotse competitie heeft niets met voetbal te maken.

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
En de zoveelste onzinnige strafschop van vandaag

Nou dit idd. Waarom niet van de voorkant?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een debiele herhaling laten ze hem zien

Omdat je daar daadwerkelijk (beter) kan zien of het tegen de arm of buik aankwam en welke mate van opzet erin zat.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou dit idd. Waarom niet van de voorkant?

2 gemist, eentje teruggedraaid.quote:

Verlies, winstquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat doen onze concurrenten Oostenrijk en Noorwegen?

Jeetje zegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef Viesdik het volgende:
Mijn tv is uit. De tyfus met die club. Ongeïnspireerde verwende strontapen.
Geboren om te falen. Stelletje mislukkelingen.
Hoe kan je jezelf nog in de spiegel aankijken.

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef Viesdik het volgende:

Wowquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef Viesdik het volgende:

quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:39 schreef Viesdik het volgende:

Op zich niet verrassend dat die zouden verliezen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer van Utrecht en Ajax zeg.

Of Larnaca* is gewoon heel goed, ze wonnen immers ook met 4-0 van AZ.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:42 schreef TLC het volgende:
Knap natuurlijk van GAE, maar Lacarna uit Cyprus wint bv uit van Crystal Palace, ergo Engelse clubs nemen dit allemaal totaal niet serieus.

Is de EL wel een kans op CL en de League van Crystal Palace, leuk of zo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:42 schreef TLC het volgende:
Knap natuurlijk van GAE, maar Lacarna uit Cyprus wint bv uit van Crystal Palace, ergo Engelse clubs nemen dit allemaal totaal niet serieus.

Ik voorspelde van de zomer al dat het weer helemaal niks zou worden met Utrecht in Europa.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer van Utrecht en Ajax zeg.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |