Alleen in Utrecht weten ze dat plaatselijke FC Zeist Europees speelt tegen FC Kopenhagen (toch?).quote:
Ach utrechtquote:
Ik heb een vermoeden dat je niet zo tevreden bent over Utrecht?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Echt wat een kutploeg. Enorm goed voetbal laten zien in de voorrondes en nu voetballen ze als je moet toezien dat je zuster door een neger wordt verkracht.
Echt typisch utrechtse mentaliteit. Even opzienbarendheid tonen.. En als iedereen een beetje denkt te gaan geloven in een mininwondertje, voetballen ze weer als ongeïnspireerde verwende apen.
Nou nou nouquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:29 schreef Viesdik het volgende:
Echt wat een kutploeg. Enorm goed voetbal laten zien in de voorrondes en nu voetballen ze als je moet toezien dat je zuster door een neger wordt verkracht.
Echt typisch utrechtse mentaliteit. Even opzienbarendheid tonen.. En als iedereen een beetje denkt te gaan geloven in een mininwondertje, voetballen ze weer als ongeïnspireerde verwende apen.
Ik ben aardig gefrustreerd idd. Wat laten ze het gvd afzien. Tering nog eens aan toe zeg.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat je niet zo tevreden bent over Utrecht?
Nou idd. Heldenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we GAE nog.
Het kan nog alle kanten op.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig hebben we GAE nog.
Fakkels en hooivorken naar de Galgenwaard!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben aardig gefrustreerd idd. Wat laten ze het gvd afzien. Tering nog eens aan toe zeg.
GA GVD GEWOONS EENS VOETBALLEN DE TERINGquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Fakkels en hooivorken naar de Galgenwaard!
Nou die heeft zich mogelijk al opgehangenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:36 schreef 3rr0r het volgende:
Paul is al een fase verder in de verwerking
Het lijkt Piastri wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Feyenoord valt aan als een stel natte kranten
Verliezersmentaliteitquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een grotere schande dan Ajax.
Vertrouwen kwijtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lijkt Piastri wel.
Achquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef Keyos het volgende:
Die Poolse Weghorst kun je ook gewoon een 2e gele kaart hiervoor geven overigens.
Nou vooruit, akkoord.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
In de EL? Ja
Verliezen van het dolende Aston Villa en de lamme en de blinde in Portugal
Ach Paulquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:51 schreef Paul het volgende:
Was vergeten weer ach utrecht te zeggen
Mozart in shambles.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo, dat Salzburg weet ook weer waar het staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |