Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:02 schreef Cirilico het volgende:
Hij biedt iig netjes direct zijn excuses aan.
Die kennen Demiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
Omg familie van Demi zijn gek van Geert.Hou op met mij.
Denk dat ze al lang blij zijn dat er iemand wil met zo'n labiel persoonquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:07 schreef ChocoFan het volgende:
Omg familie van Demi zijn gek van Geert.Hou op met mij.
Ja inderdaad, zei kinki ook al zoiets.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk dat ze al lang blij zijn dat er iemand wil met zo'n labiel persoon
Fatima zegt niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, deisy zou het wel gezegd hebben van die joker, excuus dat thomas er net een dag was vindt ze niet goed.
Die zijn al lang blij dat iemand haar gezeik aan kan en haar een beetje in toom kan houden.quote:
Dat maken ze ook altijd groter dan het is😁quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Effe tussen door, waar blijft die code oranje? het regent hier een beetje
Hier heeft de wind inmiddels wel toegenomen maar geen code oranje waard nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Hier aan de kust (IJmond) nog windkracht 8 en regen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Bleek slechts Geel te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
dat mag jij vindenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Toch vind ik Erik leuk met Fatima🤣🤣🤣
Het klonk wel heel eng.. "Ik heb jou door Meissieeee..."quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Valt tegen idd, niet echt sensationeel, met regen amper genoeg om de boompjes te bewateren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Vieze oude man.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het klonk wel heel eng.. "Ik heb jou door Meissieeee..."
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ja die verplichte ouwe meuk.. over de streep , oud spelletje deden ze al in Utopia geloof ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
Floris heeft weer eens iets georganiseerd.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww.. de familie moest de boel goedkeuren.. tering die twee blijven dus nog heel lang
whoep whoepquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gewhoowhoowhoowhoo mag ook wel weer de koffer in
ik heb een spoilertje gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is alleen een tijdelijk neukertje.
Ja daar lijkt het wel op , maar dan wel een heel enge host .. Wat een overdreven gedoe en hoezo niet gescript ..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
Floris solliciteert voor spelletjes host?
peter heeft er vooral regelmatig jeuk aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Ik dacht dat Peter en Julia alletwee niet durven zeggen dat er meer is. Bang voor afwijzing misschien
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen daar elke avond activiteiten, worden zelden uitgezonden. Over de streep komt trouwens wel vaker voor in de uitzending. Febo zal de ontboezemingen wel leuk vinden.
Ik denk eigenlijk dat ie een AI isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
neeheeee
Floris is volledig gescript
Anus Infectie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ie een AI is
Alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
hahahah "sorry het is uit" fluistert ze in zijn oren in bed
dat meiske is nog lang niet volwassenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
helloowww darkness my old frenddddquote:
Dit wordt weer wat de komende dagenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha.. Geert en Mercedes let's go!
en dat gaat ook nooit anders wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat meiske is nog lang niet volwassen
bij het kleinste hobbel maakt ze het uit
een shitload therapiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dat gaat ook nooit anders worden
Als ik Geert was zou het de druppel zijn en het definitief gelijk afkappen en haar het bed uit tiefen. En niet meer toegeven. FFS zegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
vind het aan de ene kant wel sneuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gedwongen opname, of eenzame opsluiting
Beiden, maar dan wel met beelden van Geert die gezellig een kaartspel speelt met Mercedes, en Fatima, en Juliaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gedwongen opname, of eenzame opsluiting
pssst morgen nog Channellekequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Tot maandag, gaan we verder met de ellende![]()
wie is er aan het staffelen hoe vaak het uit is geweest en nog gaat zijn?
Hoop dat ze het nog leest, en niet met verstand op 0 al naar de kroeg is als er morgen nog een werkdag aan komtquote:
Jemig, ik ben helemaal van de leg, het was ook zo'n rare dag vandaag. Dacht echt dat het vrijdag was.quote:
Dat is niet ad rem. Dat is dom schreeuwen om gelijk te krijgen. Maar het fascineert mij ook wel omdat ik een hekel heb aan dat soort types en me af vraag wat het nut is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef praadje het volgende:
Dit wordt dus weer een hele lange cyclus. Deze presentator is altijd zo ontzettend langdradig en traag.
Ik vind het trouwens heerlijk als Fatima uit haar plast gaat. Of eigenlijk meer fascinerend hoe ontzettend snel en ad rem zij kan ratelen als haar iets niet zint.
Ja je hebt gelijk. Het is inderdaad dom schreeuwen. Maar zo snel achter elkaar ratelen zonder over haar tong te struikelen, dat is wat ik vooral fascinerend vindt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet ad rem. Dat is dom schreeuwen om gelijk te krijgen. Maar het fascineert mij ook wel omdat ik een hekel heb aan dat soort types en me af vraag wat het nut is.
EggWaarEggWaarrrquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is inderdaad dom schreeuwen. Maar zo snel achter elkaar ratelen zonder over haar tong te struikelen, dat is wat ik vooral fascinerend vindt.
Ze herhaalt gewoon alles heel vaak. Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van,quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is inderdaad dom schreeuwen. Maar zo snel achter elkaar ratelen zonder over haar tong te struikelen, dat is wat ik vooral fascinerend vindt.
Haha, dat ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze herhaalt gewoon alles heel vaak. Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van,
Ze struikelt alleen maar.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook nog pgb dingetjes af gaan die wij niet zien omdat niet interessant.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw de boodschappen zijn binnen en betaald, helemaal gemist
Voor de boodschappen
[ afbeelding ]
Na de boodschappen
[ afbeelding ]
Raar het is nooit precies ..
Vlak na de gamewinst was dit de laatste ranking.. ze klooien ook maar wat aan daar
[ afbeelding ]
Precies ¤7 per bondje.. ¤5 voor de vossen, ik ben benieuwd wat ze daar voor gekocht hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook nog pgb dingetjes af gaan die wij niet zien omdat niet interessant.
Pakkie peuken kost meer idd. Ik weet niet of er rokers in zitten.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies ¤7 per bondje.. ¤5 voor de vossen, ik ben benieuwd wat ze daar voor gekocht hebben
Dat word een fijne discussie, waarom hebben de vossen voor ¤2 minder gekocht dan die andere 3 bondjes...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Pakkie peuken kost meer idd. Ik weet niet of er rokers in zitten.
Condooms, tampons, medicatie (en ook de map) zal gerust door de FEBO gratis aangeleverd worden. Ik weet het niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat word een fijne discussie, waarom hebben de vossen voor ¤2 minder gekocht dan die andere 3 bondjes...
Condooms? worden door Febo geleverd
Paracetamol? ook
Anticonceptie? ook
Morning afterpil? ook
Ritalin? ook ( denk ik)
Blijft die vraag over waar ze tussen de laatste gamescore en de boodschappen allemaal precies ¤7 kwijt waren... ¤5 voor de vossen....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Condooms, tampons, medicatie (en ook de map) zal gerust door de FEBO gratis aangeleverd worden. Ik weet het niet.
Ja dank je, nu slaap ik slechtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft die vraag over waar ze tussen de laatste gamescore en de boodschappen allemaal precies ¤7 kwijt waren... ¤5 voor de vossen....
Irritant hé?
Ohhww.. Sorry maar het laat me niet los, die losse eindjes vreselijkquote:
Goffer man waar let jij allemaal op.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft die vraag over waar ze tussen de laatste gamescore en de boodschappen allemaal precies ¤7 kwijt waren... ¤5 voor de vossen....
Irritant hé?
Beetje dom?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Faat is wel een beetje dom, echt haar intelligentie stelt weinig voor. Merk je ook aan vragen om iets uit te leggen aan haar. Is het gauw met iemand eens, als een ander iets verkondigd is het als gauw...ja dat denk ik ook, echt, ja dat denk ik ook.
Als ik me echt verveel op nog veel meer, maar dat is meestal in het weekend, tenzij ik wat nuttigs te doen hebquote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goffer man waar let jij allemaal op.
Bizar dat ze denkt dat zij kan bepalen wat hij daar, op welk moment met wie doet. Als hij dan niet luistert is het meteen klaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Het voorstukje op insta laat ook de volgende ochtend zien. Geert die aan Mercedes en Angelo(?) verteld dat Demi het heeft uitgemaakt en dat hij ook niet echt weer waarom.
Geert: ik zei, ja da's goed..
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had een nieuw format bedacht: 'het zwaard van Demicles', waarin Geert de hele tijd op z'n tenen moet lopen en inschatten hoelang hij met iemand mag praten anders volgen er uitdagende en gevaarlijke maatregelen. John de Mol vond het een heel goed idee, maar helaas beginnen ze 2 november al met 'het zwaard van Damocles'. Hierdoor is het produceren en uitzenden van mijn format niet doorgegaan![]()
Ik snap wel waarom mama zo blij was met Geertquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Li0nHeart het volgende:
OMG.. ik zie een volgend voorstukje, en Demi is compleet leip, echt....
Hahaha!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik had een nieuw format bedacht: 'het zwaard van Demicles', waarin Geert de hele tijd op z'n tenen moet lopen en inschatten hoelang hij met iemand mag praten anders volgen er uitdagende en gevaarlijke maatregelen. John de Mol vond het een heel goed idee, maar helaas beginnen ze 2 november al met 'het zwaard van Damocles'. Hierdoor is het produceren en uitzenden van mijn format niet doorgegaan![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha!
Je kunt het altijd nog 'Demise' noemen, dan is het voor de kijker een raadsel wiens 'demise' het zal worden, die van Demi of die van Geert
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze herhaalt gewoon alles heel vaak. Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van,
Ik zeg je eerlijk ik zeg je eerlijk ik zeg je eerlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha, die ziet 'pesten' als 'hartenjagen'quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Demi heeft het uitgemaakt omdat Geert gezellig zat te kaarten met Mercedes. Dus niet vreemdgaan, niet flirten… kaarten. In Demi’s wereld is Pesten blijkbaar een serieuze relatiebedreiging.🤣
Een hoop gedoe, komt er familie op bezoek, blijkt alles koek en ei te zijn tussen de 2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Demi heeft het uitgemaakt omdat Geert gezellig zat te kaarten met Mercedes. Dus niet vreemdgaan, niet flirten… kaarten. In Demi’s wereld is Pesten blijkbaar een serieuze relatiebedreiging.🤣
6500 voor de keukenquote:
verbotenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Hij mag het gewoon niet gezellig hebben met de anderen.
je mist heel veel passief agressief gedrag jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien mis ik signalen... maar behalve een spannend muziekje was er toch niks met Demi?
Nou, hoe ze rondliep en dingen wat harder verschoof. De rest had het wel door dat ze woest was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien mis ik signalen... maar behalve een spannend muziekje was er toch niks met Demi?
Ze loopt aleen 6x langs de kaartclub met een smoelwerk en Geertje negeert haar.. idd nix aan de handquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja, dacht dat gewoon algemene lompheid wasquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou, hoe ze rondliep en dingen wat harder verschoof. De rest had het wel door dat ze woest was.
Neuh, dat was echt een aanvalletje van passief agressief gedrag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, dacht dat gewoon algemene lompheid was
Gelukkig heb ik geen relatie met haar iig
In mijn naïeve beleving waren ze gewoon individueel bezigquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze loopt aleen 6x langs de kaartclub met een smoelwerk en Geertje negeert haar.. idd nix aan de hand
De sfeer is toch al ruk door Demi haar gedrag.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
ow leuk een bondje uitsluiten
goed voor de sfeer
Heerlijk!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
ow leuk een bondje uitsluiten
goed voor de sfeer
zou er niet eens bij nadenkenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Floris vertrouwt het niet en wil dat de brief wordt voorgelezen.
HELGAAAAquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Julia is afentoe net Frau Flick
Met brieven wantrouwt iedereen iedereen. Snap wel dat hij dan de brief wil lezen alleen hoefde ze dat nu niet voor te lezen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou er niet eens bij nadenken
hij dus wel
ivm geheime opdrachtenquote:
Krijgen ze nu, een rekstok.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een gezever daar. Die mensen hebben een hobby nodig
(en ja, ik heb een ongeduldige bui)
Tja... hoort bij het spelletje toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
nou ja je kan wel nagaan dat de slangen in de gym wel gaan oefenen
en dan als ze winnen hebben ze dus niks
vind het ietwat lullig op die manier
Vind het wel geniaal eigenlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
nou ja je kan wel nagaan dat de slangen in de gym wel gaan oefenen
en dan als ze winnen hebben ze dus niks
vind het ietwat lullig op die manier
Ik bedoelde het gezeur over die briefquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijgen ze nu, een rekstok.
En als je maar niet passief agressief tegen ons gaat doen.
Daar binden ze Demi op en dan boven het kampvuurquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Krijgen ze nu, een rekstok.
En als je maar niet passief agressief tegen ons gaat doen.
Ik snap je en Demi kan je een hoop van leren op dat gebied.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gezeur over die brief
En ik ben zo actief of passief agressief als ik maar kan! Les bij Demi gehad
Begint mij ook te vervelen, wacht nou maar gewoon af en ga wat anders doen, ruzie maken met een theelepel ofzoquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gezeur over die brief
En ik ben zo actief of passief agressief als ik maar kan! Les bij Demi gehad
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar binden ze Demi op en dan boven het kampvuur
Ja sorry! ik zal me weer gedragenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je en Demi kan je een hoop van leren op dat gebied.Maar liever niet hoor.
Beetje zo'n "nait soezen"-buiquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begint mij ook te vervelen, wacht nou maar gewoon af en ga wat anders doen, ruzie maken met een theelepel ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |