quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha!
Je kunt het altijd nog 'Demise' noemen, dan is het voor de kijker een raadsel wiens 'demise' het zal worden, die van Demi of die van Geert
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze herhaalt gewoon alles heel vaak. Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van,
Ik zeg je eerlijk ik zeg je eerlijk ik zeg je eerlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze herhaalt gewoon alles heel vaak. Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van,
Haha, die ziet 'pesten' als 'hartenjagen'quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Demi heeft het uitgemaakt omdat Geert gezellig zat te kaarten met Mercedes. Dus niet vreemdgaan, niet flirten… kaarten. In Demi’s wereld is Pesten blijkbaar een serieuze relatiebedreiging.🤣
Een hoop gedoe, komt er familie op bezoek, blijkt alles koek en ei te zijn tussen de 2.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:26 schreef DilanoNirvana het volgende:
Demi heeft het uitgemaakt omdat Geert gezellig zat te kaarten met Mercedes. Dus niet vreemdgaan, niet flirten… kaarten. In Demi’s wereld is Pesten blijkbaar een serieuze relatiebedreiging.🤣
6500 voor de keukenquote:
verbotenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
Hij mag het gewoon niet gezellig hebben met de anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |