ik heb een spoilertje gezienquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is alleen een tijdelijk neukertje.
Ja daar lijkt het wel op , maar dan wel een heel enge host .. Wat een overdreven gedoe en hoezo niet gescript ..quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:22 schreef spapaars het volgende:
Floris solliciteert voor spelletjes host?
peter heeft er vooral regelmatig jeuk aanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:24 schreef schetterklep het volgende:
Ik dacht dat Peter en Julia alletwee niet durven zeggen dat er meer is. Bang voor afwijzing misschien
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doen daar elke avond activiteiten, worden zelden uitgezonden. Over de streep komt trouwens wel vaker voor in de uitzending. Febo zal de ontboezemingen wel leuk vinden.
Ik denk eigenlijk dat ie een AI isquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
neeheeee
Floris is volledig gescript
Anus Infectie?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ie een AI is
Alweer?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
hahahah "sorry het is uit" fluistert ze in zijn oren in bed
dat meiske is nog lang niet volwassenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
helloowww darkness my old frenddddquote:
Dit wordt weer wat de komende dagenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahaha.. Geert en Mercedes let's go!
en dat gaat ook nooit anders wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat meiske is nog lang niet volwassen
bij het kleinste hobbel maakt ze het uit
een shitload therapiequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
en dat gaat ook nooit anders worden
Als ik Geert was zou het de druppel zijn en het definitief gelijk afkappen en haar het bed uit tiefen. En niet meer toegeven. FFS zegquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
vind het aan de ene kant wel sneuquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gedwongen opname, of eenzame opsluiting
Beiden, maar dan wel met beelden van Geert die gezellig een kaartspel speelt met Mercedes, en Fatima, en Juliaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gedwongen opname, of eenzame opsluiting
pssst morgen nog Channellekequote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
Tot maandag, gaan we verder met de ellende![]()
wie is er aan het staffelen hoe vaak het uit is geweest en nog gaat zijn?
Hoop dat ze het nog leest, en niet met verstand op 0 al naar de kroeg is als er morgen nog een werkdag aan komtquote:
Jemig, ik ben helemaal van de leg, het was ook zo'n rare dag vandaag. Dacht echt dat het vrijdag was.quote:
Dat is niet ad rem. Dat is dom schreeuwen om gelijk te krijgen. Maar het fascineert mij ook wel omdat ik een hekel heb aan dat soort types en me af vraag wat het nut is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:50 schreef praadje het volgende:
Dit wordt dus weer een hele lange cyclus. Deze presentator is altijd zo ontzettend langdradig en traag.
Ik vind het trouwens heerlijk als Fatima uit haar plast gaat. Of eigenlijk meer fascinerend hoe ontzettend snel en ad rem zij kan ratelen als haar iets niet zint.
Ja je hebt gelijk. Het is inderdaad dom schreeuwen. Maar zo snel achter elkaar ratelen zonder over haar tong te struikelen, dat is wat ik vooral fascinerend vindt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet ad rem. Dat is dom schreeuwen om gelijk te krijgen. Maar het fascineert mij ook wel omdat ik een hekel heb aan dat soort types en me af vraag wat het nut is.
EggWaarEggWaarrrquote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is inderdaad dom schreeuwen. Maar zo snel achter elkaar ratelen zonder over haar tong te struikelen, dat is wat ik vooral fascinerend vindt.
Ze herhaalt gewoon alles heel vaak. Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van, Daar hou ik niet van,quote:Op donderdag 23 oktober 2025 21:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Het is inderdaad dom schreeuwen. Maar zo snel achter elkaar ratelen zonder over haar tong te struikelen, dat is wat ik vooral fascinerend vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |