Dat maken ze ook altijd groter dan het is😁quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Effe tussen door, waar blijft die code oranje? het regent hier een beetje
Hier heeft de wind inmiddels wel toegenomen maar geen code oranje waard nog.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Hier aan de kust (IJmond) nog windkracht 8 en regen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Bleek slechts Geel te zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
dat mag jij vindenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Toch vind ik Erik leuk met Fatima🤣🤣🤣
Het klonk wel heel eng.. "Ik heb jou door Meissieeee..."quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Valt tegen idd, niet echt sensationeel, met regen amper genoeg om de boompjes te bewateren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Vieze oude man.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het klonk wel heel eng.. "Ik heb jou door Meissieeee..."
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ja die verplichte ouwe meuk.. over de streep , oud spelletje deden ze al in Utopia geloof ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef spapaars het volgende:
Floris heeft weer eens iets georganiseerd.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohww.. de familie moest de boel goedkeuren.. tering die twee blijven dus nog heel lang
whoep whoepquote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
Dat gewhoowhoowhoowhoo mag ook wel weer de koffer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |