quote:
"All we know is, he's not the Stig, but he is the Stig's Mexican cousin!"quote:
Alweer een compound gap? Was vorig weekend ook al zo’n succes met iedereen die hard skiptequote:
Zo'n scenario lijkt me niet waarschijnlijk. De context toen was dat Max aan de leiding ging in het kampioenschap en het dus zaak was dat-ie voor Lando bleef. Desnoods allebei eraf was beter dan dat Lando meer punten dan Verstappen scoorde.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:31 schreef Kickstart het volgende:
Moet niet gaan zoals vorig jaar waar Max in totaal 20 seconden kreeg
Bekijk deze YouTube-video
6 punten ingeleverd voor een actie die Norris 7 punten heeft gekost.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:31 schreef Kickstart het volgende:
Las Vegas is pas laat, of vroeg.quote:
Dat deed hij mooi zelf. En dat was omdat McLaren toen veel te snel was. Hopelijk is dat dit jaar niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:31 schreef Kickstart het volgende:
Max Verstappen heeft al vijf keer deze grand prix gewonnen, dat zal er wel iets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het verhaal vandaan komt dat Red Bull hier zo goed zou zijn.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max hier de pole pakt stijgen de kansen aanzienlijk denk ik.
Klopt helemaal. Max gaat 'gewoon' meedoen voor de overwinning. Maar het is nog steeds niet zo (denk ik) dat de Red Bull op deze baan een voordeel heeft ten opzichte van McLaren. Of dat de Honda motor beter zou lopen hier dan Mercedes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft al vijf keer deze grand prix gewonnen, dat zal er wel iets mee te maken hebben
Het is waar dat een aantal daarvan tijdens het Renault-tijdperk waren (2017 en 2018) maar de rest dus niet (2021, 2022, 2023). Die laatste twee waren ook tijdens de huidige reglementen.
Vorig jaar ging er een hoop mis, maar Max was wel op de eerste startrij gekwalificeerd (P2, alleen Sainz in de Ferrari was sneller). Lando stond achter 'm op P3. En dat was toen McLaren het momentum enorm mee had, terwijl dat nu eerder de andere kant op lijkt te zijn.
Dus ik zou zeggen: waarom zou Max het hier niet goed gaan doen?
Denk niet dat Red Bull hier autotechnisch een performance voordeel nodig gaat hebben om succesvol te zijn. Als ze die auto kunnen laten werken zoals Max wil pakt die waarschijnlijk eenvoudig pole. En dat laatste lijkt de afgelopen weekenden meestal het geval.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Max gaat 'gewoon' meedoen voor de overwinning. Maar het is nog steeds niet zo (denk ik) dat de Red Bull op deze baan een voordeel heeft ten opzichte van McLaren. Of dat de Honda motor beter zou lopen hier dan Mercedes.
Ik ga er pas in geloven als Max weer op kop staat in de titelstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wie o wie is toch de favoriet voor het kampioenschap bij de bookmakers a.k.a. wedkantoren?
Piastri moet het nog steeds flink verpesten. Norris is makkelijk te doen. McLaren kan nu ook de voorkeur geven aan een enkele coureur en dan is het verhaal al anders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wie o wie is toch de favoriet voor het kampioenschap bij de bookmakers a.k.a. wedkantoren?
Niemand mag wat laten liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Piastri moet het nog steeds flink verpesten. Norris is makkelijk te doen. McLaren kan nu ook de voorkeur geven aan een enkele coureur en dan is het verhaal al anders.
Norris die al meerdere races punten van Piastri afsnoept is ook ontzettend dom.
De overeenkomsten met Schumacher blijven groter wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:01 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Prachtig interview
En het volledige
Wel eens, Max staat nog steeds heel veel achterquote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef Drebbelman het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn bang dat de Max hype trein ons met volle vaart richting een grote anti-climax aan het rijden is. Max kan straks vier van de vijf weekenden mega dominant zijn, er hoeft maar één klein ding, eventueel buiten Max's controle om, te gebeuren of het feest gaat niet door - en die kans is gewoon aanwezig. Norris was in Austin ook gewoon snel dus het is niet alsof de McLaren's ineens snelheid zijn kwijt geraakt. Als die hun shit in ook maar één van de resterende weekenden, bijv Qatar, in orde krijgen dan is het gedaan met de kansen van Max.
Maar goed, als er iemand is die een wonder als dit kan verwezenlijken dan is het Max natuurlijk wel, dus laten we vooral hopen
Daarom gewoon ervan uit gaan dat Max geen kampioen gaat worden. Dan valt het straks meequote:Op donderdag 23 oktober 2025 22:44 schreef Drebbelman het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn bang dat de Max hype trein ons met volle vaart richting een grote anti-climax aan het rijden is. Max kan straks vier van de vijf weekenden mega dominant zijn, er hoeft maar één klein ding, eventueel buiten Max's controle om, te gebeuren of het feest gaat niet door - en die kans is gewoon aanwezig. Norris was in Austin ook gewoon snel dus het is niet alsof de McLaren's ineens snelheid zijn kwijt geraakt. Als die hun shit in ook maar één van de resterende weekenden, bijv Qatar, in orde krijgen dan is het gedaan met de kansen van Max.
Maar goed, als er iemand is die een wonder als dit kan verwezenlijken dan is het Max natuurlijk wel, dus laten we vooral hopen
Ach, die papaya rules. Wat maken ze het zichzelf ook onnodig moeilijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Singapore BEUK-repercussies voor Lando zijn alweer verdwenen na die switchback poging van Oscar tijdens de sprint 🤔
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, alleen maar beter dat de quitte staan lijkt me.
Zeer interessant interview!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 17:01 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Prachtig interview
En het volledige
Voor een beenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 03:08 schreef _UserName_ het volgende:
Laat ze het bij McLaren maar lekker uitvechten. Waar twee honden vechten voor een bot, gaat een derde er mee vandoor
Niet alleen moeilijk ook belachelijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 03:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ach, die papaya rules. Wat maken ze het zichzelf ook onnodig moeilijk.
Aaah ze hebben nog geen grote fouten gemaakt ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:38 schreef Breekfast het volgende:
De enige manier waarop ik Max nog wereldkampioen zie worden is als Oscar en Lando echt bezwijken onder de druk en echt grote fouten gaan maken. Er hoeft voor Max maar één incidentje of één minder weekend tussen te zitten en dan is het klaar.
Laat Piastri eerst maar eens consistent minstens 2e worden elke race, dat lukt momenteel al niet echtquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:38 schreef Breekfast het volgende:
De enige manier waarop ik Max nog wereldkampioen zie worden is als Oscar en Lando echt bezwijken onder de druk en echt grote fouten gaan maken. Er hoeft voor Max maar één incidentje of één minder weekend tussen te zitten en dan is het klaar.
Onzin. Hij heeft weer de beste auto en rijdt dus gewoon continu vooraan. Dan is de kans op incidenten veel kleiner dan bij degenen die er achteraan rijden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk ook dat hij het niet gaat redden. Zie ik Verstappen echt niet alles winnen vanaf nu, die gaat vast ook nog wel een mindere race krijgen en dan is het eigenlijk ook direct wel voorbij. Zo niet dan gaat dit de geschiedenisboeken in als grootste comeback uit de hele F1-historie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik geloof niet dat hij de beste auto heeftquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft weer de beste auto en rijdt dus gewoon continu vooraan. Dan is de kans op incidenten veel kleiner dan bij degenen die er achteraan rijden.
Checo’s vader is aanwezig??quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het wordt sowieso wel een interessant weekend.
Dat zou niet eens zo gek zijnquote:
Eigenlijk zoals elk weekend in deze fase van het kampioenschap dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het wordt sowieso wel een interessant weekend.
Zelfs hij vindt het silly lol. Hopelijk luisteren de mechs van Red Bull meequote:
Ik dacht ook dat er in de eerste helft van het seizoen de instructie of afspraak was om elkaar in de eerste ronde niet aan te vallen. Wie het snelste kwalificeert gaat ook als eerste door de eerste bocht en de ander dekt aanvallen zo goed als mogelijk af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Singapore BEUK-repercussies voor Lando zijn alweer verdwenen na die switchback poging van Oscar tijdens de sprint 🤔
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach ja, alleen maar beter dat ze quitte staan lijkt me.
Het had zeker wat gezeik voorkomen. En puntverlies. Misschien dat ze voor de resterende races dat beleid hanteren. Want als het te spannend wordt kan zomaar herhaling optredenquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er in de eerste helft van het seizoen de instructie of afspraak was om elkaar in de eerste ronde niet aan te vallen. Wie het snelste kwalificeert gaat ook als eerste door de eerste bocht en de ander dekt aanvallen zo goed als mogelijk af.
Dat had al veel ellende kunnen voorkomen in de laatste races.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |