quote:
"All we know is, he's not the Stig, but he is the Stig's Mexican cousin!"quote:
Alweer een compound gap? Was vorig weekend ook al zo’n succes met iedereen die hard skiptequote:
Zo'n scenario lijkt me niet waarschijnlijk. De context toen was dat Max aan de leiding ging in het kampioenschap en het dus zaak was dat-ie voor Lando bleef. Desnoods allebei eraf was beter dan dat Lando meer punten dan Verstappen scoorde.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:31 schreef Kickstart het volgende:
Moet niet gaan zoals vorig jaar waar Max in totaal 20 seconden kreeg
Bekijk deze YouTube-video
6 punten ingeleverd voor een actie die Norris 7 punten heeft gekost.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:31 schreef Kickstart het volgende:
Las Vegas is pas laat, of vroeg.quote:
Dat deed hij mooi zelf. En dat was omdat McLaren toen veel te snel was. Hopelijk is dat dit jaar niet hetzelfde.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:31 schreef Kickstart het volgende:
Max Verstappen heeft al vijf keer deze grand prix gewonnen, dat zal er wel iets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het verhaal vandaan komt dat Red Bull hier zo goed zou zijn.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max hier de pole pakt stijgen de kansen aanzienlijk denk ik.
Klopt helemaal. Max gaat 'gewoon' meedoen voor de overwinning. Maar het is nog steeds niet zo (denk ik) dat de Red Bull op deze baan een voordeel heeft ten opzichte van McLaren. Of dat de Honda motor beter zou lopen hier dan Mercedes.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft al vijf keer deze grand prix gewonnen, dat zal er wel iets mee te maken hebben
Het is waar dat een aantal daarvan tijdens het Renault-tijdperk waren (2017 en 2018) maar de rest dus niet (2021, 2022, 2023). Die laatste twee waren ook tijdens de huidige reglementen.
Vorig jaar ging er een hoop mis, maar Max was wel op de eerste startrij gekwalificeerd (P2, alleen Sainz in de Ferrari was sneller). Lando stond achter 'm op P3. En dat was toen McLaren het momentum enorm mee had, terwijl dat nu eerder de andere kant op lijkt te zijn.
Dus ik zou zeggen: waarom zou Max het hier niet goed gaan doen?
Denk niet dat Red Bull hier autotechnisch een performance voordeel nodig gaat hebben om succesvol te zijn. Als ze die auto kunnen laten werken zoals Max wil pakt die waarschijnlijk eenvoudig pole. En dat laatste lijkt de afgelopen weekenden meestal het geval.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Max gaat 'gewoon' meedoen voor de overwinning. Maar het is nog steeds niet zo (denk ik) dat de Red Bull op deze baan een voordeel heeft ten opzichte van McLaren. Of dat de Honda motor beter zou lopen hier dan Mercedes.
Ik ga er pas in geloven als Max weer op kop staat in de titelstrijdquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wie o wie is toch de favoriet voor het kampioenschap bij de bookmakers a.k.a. wedkantoren?
Piastri moet het nog steeds flink verpesten. Norris is makkelijk te doen. McLaren kan nu ook de voorkeur geven aan een enkele coureur en dan is het verhaal al anders.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wie o wie is toch de favoriet voor het kampioenschap bij de bookmakers a.k.a. wedkantoren?
Niemand mag wat laten liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Piastri moet het nog steeds flink verpesten. Norris is makkelijk te doen. McLaren kan nu ook de voorkeur geven aan een enkele coureur en dan is het verhaal al anders.
Norris die al meerdere races punten van Piastri afsnoept is ook ontzettend dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |